piątek, 20 maja 2016

CocoMelody



Cześć!

Jak wiadomo moda na śluby, już trochę odchodzi w zapomniane. Jednak są jeszcze pary, które decydują się aby przypieczętować swój związek. Pracując w kuchni i przygotowując co weekend wesela, mam okazję zobaczyć wiele wesel i par młodych. Podziwiając ich suknie czy bukiety kwiatów, jakie otrzymują.
Z racji tego pojawia się na moim blogu kolejny raz wpis dotyczący strony z kreacjami ślubnymi.
Strona COCOMELODY specjalizuje się w idealnych sukniach, pasujących do każdego typu figury.
Oto kilka moich propozycji z wybranych dwóch kolekcji:

EN: Like wee all know, fashion for weddings is going out.But there are a lot of couples, which want to get merried.When i"m working in restaurant's kitchen I can see many weddings and happy couples on their big day.I admire women's beautiful dresses and flowers. 
That's why I shared another one post about websites with wedding dresses.Website COCOMELODY specializes in perfect wedding dresses that are good for every figure. 
Here u have a few suggestons  from first two collections:













Druga kolekcja będzie zawierała sukienki już mniej wyniosłe, odpowiednie jako gość weselny czy na inne okazje - studniówka, bal...

EN:   The secound collection contains less sublime dresses. Perfect for wedding guests, but for different events, like proms too.
















Strona posiada też kampanię wyprzedaży przy zakupie sukienek!!

EN: This page have sales campaign

Wyświetlanie Trumpet-Mermaid-Wedding-Dresse.jpg
Wyświetlanie Trumpet-Mermaid-Wedding-Dresse.jpg

67 komentarzy:

  1. Pierwsza oraz trzecia sukienka jest przecudowna! Również pracuję w restauracji przez co mam możliwość obejrzenia pięknych sukien panien młodych.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę świetne. Ja tam marzę o klasycznym ślubie z białą suknią, welonem i moim księciu na białym koniu xD

    Pozdrawiam ;) Wyklikałam.
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A to była kiedyś moda na śluby?:D Pierwsza, długa sukienka bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ostatnio widziałam sporo par i aż jakoś milej było, widzieć zakochane osoby. :) Oby na świecie było coraz więcej miłości. Cudne sukienki. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby moda ślubna nigdy nie przemineła ;)
    za niecały miesiac bede swiadkiem na ślubie a jeszcze nie mam kreacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne sukienki.
    Może i ślubów jest mniej, to jednak nie odeszły ( na razie) w zapomnienie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne sukienki, ale też jaką trzeba mieć figurę, aby taką założyć :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, urocze i eleganckie te sukienki ! :) Genialny post ;3 Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh jakie sukienki...

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/kwiecieniuszki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza bardzo mi się podoba ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne sukienki. U mnie też post z sukienkami :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza suknia ślubna jest przepiękna, ale trzeba mieć do niej właśnie taką figurę... ekhe :D

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te sukienki są jak z bajki <3 Wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga super ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Suknie ślubne bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie rozumiałam mody na śluby, to przecież tylko impreza :)
    Już odwiedziłam tą stronę, mają naprawdę dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne sukienki! Uwielbiam takie tradycyjne Panny Młode w bieli, z welonem i bukietem. Magia *.*

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś też sama napisałam post o sukniach ślubnych. Ja juz mam swoi ideał. Zawsze o takiej marzyłam. Ale zostawię to dla siebie ;) Ja nie mam teraz ślubu żadnego.
    Pozdrawiam ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nigdy takiego czegoś nie było jak moda na ślub :P
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne suknie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam nadzieję, że moda ślubna nie przeminie - takie marzenie, by kiedyś w jakiejś podobnej sukni pojawić się przed ołtarzem ♥ ! Śliczne sukienki !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne są te sukienki, zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    M V R C E L I A (click) zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biała z czarną koronką jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do mojego ślubu o ile taki nastąpi jeszcze sporo czasu, ale muszę przynzać, że zawsze lubiłam przeglądać ślubne fotografie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne sukienki , poklikane :) Czy mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę w prawym górnym rogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza sukienka ma cudowny tył! Nie mogę przestać się na nią patrzeć. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się ta czarno różowa :)
    Już obserwuję^^ Zapraszam na mojego-

    KLIKNIJ! Blog rysującej nastolatki:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękności <3
    Urzekła mnie sukienka pierwsza.
    Sama bym chciała brać w takiej ślub :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne sukienki :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Suknie absolutnie nie w moim stylu, ale kazdy ma inny gust :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie sukienki wyglądają cudnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Super są :) bardzo kobiece i zmysłowe <3 (klik)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie w czerwcu idę na ślub jako osoba towarzysząca, trafiłaś z postem idealnie haha :D
    Zajrzę na tą stronkę ♥

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja kocham patrzeć na suknie ślubne, chociaż mi jeszcze daleko do ślubu. No ale to chyba urok bycia kobietą w której ciągle kryje się ta mała dziewczynka marząca by założyć taką suknię. :'D
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzecia sukienka podoba mi się najbardziej, jak na wesele taką bym założyła piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie piękne! ja uwielbiam sukienki wiec to sklep idealny dla mnie!:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne suknie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsza jest piękna! bardzo często wyobrażam sobie siebie w
    sukni ślubnej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę! Sama z chęcią mogłabym się tym zajmować. uwielbiam suknie ślubne, dekoracje, kwiaty, zdjecia :)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza suknia ślubna jest wspaniała *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne suknie, podobają mi się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1 i 2 skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ach co tu dużo pisać piękne suknie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne sukienki ,szczególnie wpadła mi w oko ta trzecia :D jest genialna :D Uwielbiam takie kolory :* Mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę po prawej stronie ?

    OdpowiedzUsuń
  48. tył sukienki numer 1 i 2 <3!!!!!! lubię oglądać takie wpisy, bo niedługo sama muszę wybrać się na poszukiwania swojej sukni :D
    A! i tak nawiasem, śluby znowu wracają (na szczęście!) :P wielkie bum na "po co nam ślub" był w latach 2010-2013

    OdpowiedzUsuń
  49. Zaprezentowane przez Ciebie suknie są dość nowoczesne i jakoś do mnie nie przemawiają. Wolę jednak te tradycyjne :)

    Pozdrawiam
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  50. Super suknie, najbardziej podoba mi się czerwona :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne suknie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi to się wszystkie podobają ! <3 Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku, jakie piękne suknie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Moda na śluby ? No bez przesady, to nie jest żadna moda... Śluby były i bedą zawsze i może wydaje ci sie, ze jest ich mniej, bo ludzie pędząc za edukacja i kariera decydują sie na nie dużo pózniej, ale mimo wszystko one nadal sie odbywają. Co do sukni to są śliczne, bede niesamowicie szczęśliwa kiedy bede mogła wybierać swoją i przeżyć jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu, ale do tego jeszcze trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  56. osobiście na swój ślub wybrałabym tą pierwszą :)
    ciekawy post :)
    obserwuję :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Łooo żesz w mordę!! Ale śliczne!! Pierwsza, druga i ostatnia spodobały mi się najbardziej! One są na prawdę zaj***ste!!! Piękne, ogólnie suknie ślubne są bardzo eleganckie! Gdybym miała wybrać jakąś na ślub miałabym urwanie głowy =^.^=!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)