sobota, 16 stycznia 2016

Zostań, jeśli kochasz

Witam! 
Dziś post w innym klimacie. Mianowicie zapoznam Was  z cudowną książką. 
Dostałam ją od chłopaka na gwiazdkę, wraz z dwoma innymi - kontynuacją " Zostań, jeśli kochasz" czyli " Wróć jeśli pamiętasz" i " Papierowe miasta" :) 
Kocham dostawać książki. Przez papier na prezenty, którym były ślicznie opakowane, od razu wyczułam ich grzbiety , moje euforia nie miała granic.  





Książka wzbudziła we mnie wiele emocji. Przeczytałam ją w niecałe 3 dni.  
Jest to książka z przeciwnościami, przejawami humoru...Dwa inne światy, całkiem kontrastowe łączą się ze sobą w jeden, poprzez miłość. 
Miłość, którą nie zwycięży nawet śmierć! 
Zniewalająca książka...
Pokazuje, że nie zawsze trzeba mieć te same zdania w życiu, te same zainteresowania, by pokochać kogoś bezgranicznie. 
Taka jest moja opinia na temat tej książki - 10/10! 

Recenzja z jaką możecie spotkać się w internecie ; 

Światowy bestseller przetłumaczony na ponad trzydzieści języków, na którego podstawie powstał wzruszający film z Chloë Grace Moretz i Jamiem Blackleyem w rolach głównych.
Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?
Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.
Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać.


Mam w swoim życiu taką żelazną zasadę- " Najpierw książka, potem na jej podstawie film" .
Powinna robić tak większość z Was, ponieważ film jest zmieniony prawie całkowicie. Dużo dodane jest od reżysera i sprzeczne z książka. Choć film jest dobrze nakręcony i wzruszający...najpierw sięgnij po książkę a przekonasz się, że są to dwie inne historie :) 


PS; Na moim blogu pojawi się zakładka BOOKS , w której będę umieszczać książki, które zostały na dłużej w moim sercu -jak ta :* Oraz będę dodawać w każdym takim poście link do blogów o tematyce książek. A więc każdy kto prowadzi taki blog, może się zgłaszać w komentarzu :* 

----------------------------------

Blogi , które obiecałam  polecić :









47 komentarzy:

  1. Fajnie, że lubisz czytać. Ja też uwielbiam książki, choć po studiach miałam kilka lat przerwy, to znowu powróciłam do czytania. Też wolę najpierw przeczytać książkę, a potem zobaczyć film. Czytanie książki po obejrzeniu filmu jak dla mnie traci sens.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest film Zostań jeśli kochasz i Papierowe miasta ale książki nie czytałam niestety ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostań jeśli kochasz <3
    Super prezenty też uwielbiam dostawać i czytać książki

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiam się nad kupnem tej książki może się skuszę. Ja też mam zasadę najpierw książka następnie film :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam tylko film, ale bardzo mi się spodobał. Jak nie lubie takich klimatów to te filmy bardzo przypadły mi do gustu! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny prezent i super recenzja :)- potrafisz zaciekawic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka "Zostań, jeśli kochasz" jest najlepszą jaką kiedykolwiek przeczytałam. Lubię ten typ książek, nie czytam ich zbyt wiele, ale jeśli ktoś by mnie zapytał jakie lubię to zdecydowanie tą bym wymieniła!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już bardzo długo zastanawiam się czy sięgnąć po tą książkę, ale teraz naprawdę muszę! Zapowiada się dużo niezwykłych chwil z tą książką :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zaczynam najpierw od książki :) Jak zobaczy się film to później czytanie nie ma sensu, traci się całą frajdę.
    Kochana, dziękuję za polecenie mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytałem "papierowe miasta" bardzo mi sie spodobała ;). Obserwuje ;) Zapraszam do mnie: http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A czytałaś i oglądałaś "Pachnidło" ? Jedna z nielicznych książek która została zekranizowana w doskonały sposób ;-).

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zostań jeśli kochasz" jest moją jedna z ulubionych książek. Uważam jednak że film również jest bardzo ciekawy :)
    Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepiej jest najpierw przeczytac ksiazke a dopiero potem film :)
    z checia zaobserwuje :) zachecam do zajrzenia do mnie :) pozdrawiam
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że spodobała Ci się pierwsza cześć. Może druga też będzie miała podobną opinie :)
    Ja czytałam tę serie już dawno ale pamiętam wszystko jak by to było wczoraj.
    zaczytana_bella
    (Blog książkowy ^^)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie miałam okazji przeczytać tej książki, ale moja siostra mówiła, że bardzo jej się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award w ramach uznania, za dobry blog. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na 11 pytań i nominowanie kolejnych osób.
    Zapraszam po pytania http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czytać ale tak jak Ty czytam szybko jak mnie wciągnie więc szkoda mi kasy żeby kupować i wypożyczam

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze przyznam, że nie miałam okazji przeczytać "Zostań, jeśli kochasz". Niezbyt lubię książki o takiej tematyce. Za to czytałam "Papierowe miasta" i muszę przyznać, że jest całkiem niezła ;3
    Pozdrawiam,
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. planuje przeczytać te książki w ferie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam tej książki w swoich rękach ale chyba czas to naprawić :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja koleżanka ma tą książkę:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  23. This is a wonderful books!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam film, może na książkę też się skuszę ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie nie pasjonuje tego typu tematyka w książkach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo osób poleca te książki, chyba sama się na nie skuszę :)
    może wspólna obserwacja? :) zapraszam :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam ten film, nawet fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. czytałam obie a na Papierowych miastach byłam w kinie. Ale nie wiem czy chce kupować teraz ksiązkę, bo zraziłam się do czytania ksiązek po obejrzeniu filmu. No i jeśli chodzi o samego autora to mówią że on wcale tak rewelacyjnie nie pisze

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię czytać, choć ostatnio niestety nie mam czasu na to :/ Mój ulubiony gatunek to zdecydowanie kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Posiadam wszystkie te książki i są wspaniałe. Uwielbiam taką tematykę ;)

    Zapraszam!
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze ich nie czytałam, ale mam je na liście. Też bardzo lubię dostawać książki w prezencie :-)

    cieplutko pozdrawiam

    ps.a blog już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oglądałam film o tytule "Zostań jeśli kochasz" naprawdę genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio wypożyczyłam "Zostań jeśli kochasz", a wcześniej oglądałam film i okazało się, że książka jest lepsza :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytałam książkę Greena <3 Książka zastań jeśli kochasz... Słyszałam o niej dużo. Moja przyjaciółka była z niej bardzo zadowolona. Pozdrawiam karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Również lubię dostawać książki :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Również uwielbiam czytać ksiazki, tej akurat nie czytala ale jak Tylko skończę moje to napewno zasiade i do tej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytałam "Zostań, jeśli kochasz" <- jest świetna, tak samo kontynuacje "Wróć, jeśli pamiętasz"
    Fajny post:)

    gabrysia-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie czytałyśmy jeszcze żadnej z tych książek, które są widoczne na zdjęciu. Może kiedyś, jak będzie więcej czasu... Pozdrawiamy! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. hej świetny wpis i zdjecia, może zajrzysz tez do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczelam pisac bloga i bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem molem książkowym więc na pewno sięgnę po tę książkę, bo mnie zaintrygowała :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. kochana , rewanz polecial :)http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Papierowe miasta to bardzo dobra książka jedna z lepszych powieści pana zielonego :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dobre książki. Polecam! :)

    http://saandrakonieczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytałam wszystkie książki,jakie dostałaś w prezencie.''Zostań ,jeśli kochasz'' przypadła mi do gustu,lecz bardzo dużego wrażenia nie zrobiła :)
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam obie książki i były dosć fajne, jednak bardziej polubiła m drugą część:)
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziwne, że nie słyszałam o tej książce, bo zapowiada się świetnie. Akurat takie lubię. Mój blog nie jest stricte ksiązkowy, ale pojawiają się na nim recenzję i polecenia dobrych książek. A więc zapraszam.
    Mój blog: http://womaninthemirroruk.blogspot.co.uk/ - Odpowiadam na wszystkie obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)