czwartek, 13 lipca 2017

Jak szybko uczyć się słówek?





Są  wakacje a ja robię post, jak szybko się uczyć słówek?! No tak. Bo język niestety trzeba przypominać sobie cały czas, posługiwać się nim. Wpis ten raczej jest dla tych co wolą angielski poznawać na własną rękę. 👍👍 




Kto szybciej uczy się słówek języka obcego?

Ktoś, kto spędza długie godziny na kursach językowych, studiuje książki i repetytoria gramatyczne, rozwiązuje setki ćwiczeń i uzupełnianek… czy ktoś, kto bawi się językiem rozmawiając z ludźmi, podróżując i poznając kraje związane z językiem, którego się uczy? Jak czujesz, kto z nich szybciej opanuje komunikacyjny zestaw słów języka obcego?
Odpowiedź jest prosta.
Oczywiście ten, kto codziennie mówi ciągle trenując słówka w naturalny otoczeniu. Sama nauka list słówek i rozwiązywanie zadań z podręczników nie wystarczy, aby szybko i skutecznie nauczyć się słownictwa z języka obcego. Gdyby wystarczała, to każdy po szkole średniej mówiłby genialnie w obcym języku. A tak się nie dzieje!



Szkolne zapamiętywanie słówek
Jak szybko uczyłeś się słówek do tej pory?
W szkole nauczyciele wpajają nam kilka głupich nawyków nauki języka i słówek, które strasznie nas spowalniały. Tresowali nas w wierze, że najważniejszym celem lekcji języka obcego są cyferki w dziennikach szkolnych. Nic dziwnego, że nikt po 8 latach nauki w szkole nie umie płynnie mówić po angielsku.
To czasem prowadzi do długotrwałych problemów. Kojarzymy uczenie się słówek i języka z ciężką i żmudną pracą, stresem i brakiem efektów. Po opuszczeniu szkoły sporo rozumiemy z języka, ale mamy totalną blokadę przed mówieniem oraz bezsilność i brak motywacji do dalszego samodzielnego uczenia się słówek.

I z pomocą może Wam przyjść magazyn English Matters, gdzie macie gotowe pliki MP3 do pobrania i przesłuchania tekstów, słówek. Koszt takiego magazynu nie jest duży bo tylko 10,90zł  a jeśli rozdzielić to na pół gdyż jest to dwumiesięcznik to wyjdą śmieszne grosze 😋
Z tym magazynem:
-przyspieszysz zapamiętywanie nowych słówek dowolnego języka obcego, dzięki wykorzystaniu mechanizmów pamięci oraz naturalnych zasad poznawania języka,

-będziesz mógł zapamiętywać słówka na kartkówki i jednocześnie ćwiczyć mówienie w wybranym języku, aby oszczędzić czas nauki oraz korzystać z ogromnych możliwości jakie daje znajomość języków obcych,
-usuniesz ostatnie blokady w mówieniu i pozbędziesz się problemu motywacji do nauki, ponieważ będziesz uczył się słówek poprzez mówienie, czyli w najbardziej naturalny i przyjemny sposób,










32 komentarze:

  1. Nie wiem czy to w tym magazynie czy innym, ale jest coś takiego, że są normalne artykuły właśnie po angielsku i na końcu każdego jest taki słowniczek wyjaśniający trudniejsze i nowe zworty czy słówka. Mój najlepszy sposób na naukę angielskiego to granie w gry po angielsku ☺️ Dodatkowo można rozmawiać z innymi graczami podczas rozgrywki, a mało kto jest z Polski, a nawet jeśli się takowy trafi to i tak każdy rozmawia po angielsku, no bo skąd ma wiedzieć czy akurat jest się z tego samego kraju? 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda że nienawidzę angielskiego! :D Chociaż teraz bez znajomości angielskiego, jak bez ręki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze milion razy przepisywałam słówka :d szybkie to nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. język faktycznie trzeba sobie przypominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, przydatny post i rady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu czytam i słucham. Bardzo lubię czytać książki po angielsku więc jak czegoś nie rozumiem to wklepuje w tłumacza :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się do Szkocji więc czas podszkolić swój język:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na mądry i przydatny post. :) Widziałam tę gazetkę w Empiku.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam uczyć się języka angielskiego i myślę, że idzie mi to z łatwością :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze zaopatrzyć się w ten magazyn :)
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już o tym magazynie słyszałam, ale w końcu musze go kupić.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie fajny pomysł na uczenie sie słówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiedziawszy nie widziałam tego magazynu w kiosku :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałabym trochę podszkolić mój angielski :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten magazyn, muszę go koniecznie nabyć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się w końcu zabrać za język obcy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy magazyn:) angielski to teraz podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ogólnie szybko zapamiętuję angielskie słówka ;) wystarczy, że raz spojrzę, zakoduję i już wiem

    OdpowiedzUsuń
  19. ja najlepiej uczyłam się oglądając seriale po angielsku (z angielskimi napisami) :) ten magazyn zobaczę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaki fajny :) Te zdjęcia przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się, że sposób nauczania języków pozostawia bardzo wiele do życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja czytam książki po ang. to najlepsza metoda

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie życzę Ci efektownej nauki języka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna propozycja nauki! Chyba sama kiedyś się w ten sposób doszkolę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się w wakacje trochę uczę - tłumaczę posty i chce zacząć oglądać filmiki po angielsku ;P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłaś tym postem w punkt! W wakacje chciałam zająć się nauką języków, i mimo że angielski nie jest pierwszą pozycją na liście priorytetów, to magazyn w języku angielskim to coś co nie pozwoli mi wyjść z wprawy w czasie przerwy od regularnej nauki. Obcowanie z językiem, nawet w taki sposób dużo wnosi, fajnie że mamy dostęp do anglojęzycznych pisemek, a wiem że w english matters trafiają się naprawdę ciekawe artykuły. Przyjemne z pożytecznym :D
    Pozdrawiam! Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń

  27. Surprised by very expensive price of prom dresses and wedding dresses in various shops? You want to buy these dresses with high quality and cheap price? ebay uk wedding dresses

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze miałam problem z nauką słówek i to taką owocną na dłuższy czas a nie zakuj, zdaj, zapomnij. Świetny wpis <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)