niedziela, 9 lipca 2017

Eluno.pl sklep z przyszłością



Witajcie Kochani!

Słyszeliście o Eluno.pl ?? Jeśli nie to nawet lepiej bo mam zamiar Wam go opisać. 
Jest to dość nowy sklep internetowy z bogatym wyposażeniem. Dużo kategorii, które umożliwią nam szybkie wyszukanie rzeczy, która nas interesuje. Sklep ma schludną i zachęcająca szatę graficzną, na mnie osobiście wywarła fajne wrażenie i miałam ochotę czegoś szukać w kolekcjach. 
Co jeszcze mi sie spodobało? To, ze można zrobić zwrot i reklamacje. Mało jest sklepów internetowych, które dopuszczają takie opcje 😁 
NAJWAŻNIEJSZE są tu niskie, dostępne ceny oraz  to polski sklep! 


Zapraszam na przegląd letniej kolekcji, wybrałam świetne plażowe sukienki.
Co na takie powiecie?





Satynowe sukienki są w tym sezonie hitem. Zamów je również i u nich.
Wyglądaj seksownie i z klasą!






Polecam  abyście weszli w ich cudowne piżamki w których się zakochałam!
💗💗💗💗💗💗

Kochani pokażcie swoją aktywność na ich Fanpage'u

Zachęcam do zakupów!
Buziak💋💋




53 komentarze:

  1. Ładne mają rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale kreacje wyglądają nieźle :D poklikałam
    Liczę na obserwację, haha
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje. Lubię proste sukienki jak ta pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę do sklepu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o tym sklepie nie słyszałam ale asortyment wydaje się być ciekawy☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym sklepie. I jakoś niespecjalnie zainteresował mnie ich asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym sklepie:) widzę że ma świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny sklep! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale asortyment mają bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne sukienki pierwsza i ostatnia bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne sukienki :) Teraz konkurencja w Internecie jest taka duża, że chyba każdy sklep, który chce zachęcić kupujących daje możliwość zwrotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla nas ta sukienka w kolorze khaki rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym sklepie, ale zaraz go sprawdzę :) Zwłaszcza,że to polski sklep!
    otherhumann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym sklepie wcześniej. Super, że jest polski. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znalam ;o
    Ale sukieneczki maja swietne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia wygląda ciekawie, reszta raczej taka zwyczajna, ale super, że promujesz polskie marki :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego sklepu już zerkam co można u Nich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tym sklepie nigdy :D Bardzo ładne ubrania !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane ! :)
    Weszłam na sklep i mają śliczne kombinezony.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nice girl,good lucky to you.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę ten sklep ;) Ale dość fajny asortyment;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam, także dzięki Tobie już wiem o ich istnieniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o takim sklepie! Mają ciekawy asortyment, na pewno zajrzę :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam, ale z chęcią zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie, super post
    :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam, ale ma śliczne sukienki *.* już na niego wchodzę

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 pierwsze sukienki są bardzo ładne :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne mają sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne mają rzeczy :) super post :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam, ciuchy wydają się być bardzo fajne :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza i druga najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy sklep muszę przyznać ;)
    Nie słyszałam o nim, ale fajny ;)
    Świetne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze warto wspierać polską gospodarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham sukienki, więc bardzo chętnie tam zajrzę.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo spodobały mi się ich piżamki <3 Poklikane :)
    Zapraszam również do mnie: izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    izia

    OdpowiedzUsuń
  40. Przejrzę chętnie ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne sukienki i nie tylko :D
    Obserwuję :)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy raz słyszę o tym sklepie :)

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocki ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie nawet ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny sklepik :) Pierwsza sukienka wymiata *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Też o tym sklepie nie słyszałam, ale wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znałam! Mają ładne rzeczy!
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znałam wcześniej, świetnie opisany sklep. Zaraz chyba przejrzę go :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsze słyszę o tym sklepie, ale chyba wyślę tam dziewczynę, dzięki :)

    http://www.intermarket.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)