wtorek, 4 lipca 2017

Czarny dresowy komplecik



馃挋Witajcie Robaczki!馃挋

Gdzie si臋 podzia艂o to wakacyjne ciepe艂ko? 馃槩 U Was te偶 taka zmienna i deszczowa pogoda?
Ja w przerwie pomi臋dzy deszczem wysz艂am na szybciutk膮 sesje, do lasku niedaleko mojego domu. Klimacik jest tam 艣wietny, cz臋sto lubi臋 tam przesiadywa膰, nie raz tylko po to by oczy艣ci膰 my艣li, albo odpocz膮膰 po bieganiu lub w jego trakcie 馃槏

O stylizacji dzi艣 si臋 rozpisywa膰 nie b臋d臋, poniewa偶 ka偶dy zauwa偶y, 偶e jest to codzienny wr臋cz domowy look, kt贸ry ja wykorzysta艂am na spacer ❤

Komplecik-Rosegal.com
















88 komentarzy:

  1. 艢wietny komplecik! :* idealny na spacery :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale fajny komplet. U mnie w k贸艂ko dziwna pogoda nie wiem kiedy b臋dzie to prawdziwe lato ;d


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jejku, prze艣liczne zdj臋cia, 艣licznie wygl膮dasz.
    Cudna sp贸dnica.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. u mnie te偶 pochmurno i troszk臋 deszczowo ale mi to pasuje bo lubi臋 tak膮 pogod臋 <3
    zapraszam
    m贸j blog |KLIK|

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietny komplecik kochana:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsu艅
  6. U mnie te偶 pogoda jest taka niezdecydowana jak za艣wieci s艂o艅ce, to jest ciep艂o, ale upa艂贸w na szcz臋艣cie nie ma. Natomiast jak zajdzie s艂o艅ce i zawieje wiatr to robi si臋 ch艂odno. Fajna sceneria do zdj臋膰.
    Pozdrawiam! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Sp贸dnica jest naprawd臋 przepi臋kna.
    Ciekawe zdj臋cia.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艂adna stylizacja :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Great post!I love your eyes!♥
    I follow you,follow me back!♥

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pierwsze i ostatnie zdj臋cie rewelacja! Nie dziwi臋 si臋, 偶e lubisz przesiadywa膰 w tym miejscu :)
    Oj ciepe艂ko znik艂o, mam nadziej臋 jednak, 偶e nied艂ugo wr贸ci :(
    Ciekawy komplecik :) 艢wietnie w n im wygl膮dasz :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Idealny komplet na spacer 馃槝

    Zapraszam: http://lexisslittleworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅

  12. Ty to zawsze wychodzisz tak pi臋knie na zdj臋ciach ;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. U mnie te偶 si臋 och艂odzi艂o-jestem z tego faktu zadowolona bo nie lubi臋 gor膮ca 馃槉
    Sp贸dnica mi si臋 bardzo podoba ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. o tak, taki zestaw jest idealnie na spacery :) ostatnie zdj臋cie- 艣wietne! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  15. 艢wietny komplecik! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  16. Zestaw raczej nie dla mnie ;) Rzadko stawiam na styl sportowy ;)

    OdpowiedzUsu艅
  17. 艢wietny komplet!
    U mnie pogoda ca艂y czas jest deszczowa. Ostatni typowo letni ciep艂y dzie艅 by艂 chyba w pierwszej po艂owie czerwca :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. Ostatnie zdj臋cie pi臋kne :) Super wygl膮dasz :)
    Taki komplecik na teraz jak znalaz艂, bo upa艂贸w bardzo nie ma :D

    OdpowiedzUsu艅
  19. Dres jest 艣wietny, podoba mi sie glownie dol :) bardzo ciekawy, pieknie w nim wygladasz :*
    niestety u mnie tez pada deszcz, buziaki :*

    OdpowiedzUsu艅
  20. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  21. 艁adna sp贸dnica i szminka, kt贸ra si臋 wyr贸偶nia ;). Te偶 lubi臋 siedzie膰 nad jeziorem, ale wola艂abym pop艂ywa膰, szkoda, 偶e taka s艂aba pogoda.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  22. Masz 艣liczne oczy! *.*
    Komplecik bardzo 艂adny :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  23. klasycznie, elegancko ale bardzo schludnie! m贸j gust! super zdj臋cia!
    By艂o by mi bardzo mi艂o, gdyby艣 poklika艂a w ''kliki'' za艂膮czone do mojego wpisu! Bardzo mi zale偶y! Pozdrawiam Serdecznie! https://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/07/zaful-bandage-bikini-summer-2017.html

    OdpowiedzUsu艅
  24. 艣liczny jest ten komplet, pi臋knie wygl膮dasz <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsu艅
  25. Super zdj臋cia! W pi臋knym miejscu mieszkasz:)

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsu艅
  26. You look amazing! PS: I follow you now, hope you will follow me back! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsu艅
  27. Ten komplet jest fenomenalny! Niez艂a alternatywa dla codziennych, wygodnych stylizacji :)
    Pozdrawiam, M脫J BLOG!

    OdpowiedzUsu艅
  28. Cudowny komplet! Rewelacyjnie wygl膮dasz!
    M贸j Blog - klik!

    OdpowiedzUsu艅
  29. Bardzo fajny ten komplet. Pogoda u mnie ostatnio byle jaka, wieje, pada i jest ch艂odno. Jak zawsze nakupowa艂am sukienek i innych letnich ubra艅, a chodz臋 w spodniach i bluzkach na d艂ugi r臋kaw! Ale mam nadzieje, 偶e jeszcze si臋 wygrzejemy tego lata! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsu艅
  30. 艢licznie wygl膮dasz, idealna stylizacja na ch艂odne dni :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsu艅
  31. Super! Sp贸dnice mo偶na wykorzysta膰 do wielu ciekawych stylizacji ♥

    OdpowiedzUsu艅
  32. native wedding
    http://www.clavonna.com

    OdpowiedzUsu艅
  33. 艢wietne po艂膮czenie sp贸dniczki z bluz膮! Outfit idealny na takie zmienne dni. Przepi臋knie wygl膮dasz <3

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  34. Na pierwszych zdj臋ciach komplet wygl膮da jakby to by艂a sukienka, ale jest 艣wietny !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  35. 艣wietna stylizacja!
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  36. super wygl膮dasz, 艂adnie Ci z czerwon膮 pomadk膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  37. Ale masz 艣liczn膮 obudow臋 na telefon, jestem zakochana! :)
    艁adnie Ci w tym kompleciku kochana :)

    ZAPRASZAM M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  38. Super zdj臋cia, ten komplecik jest cudowny naprawd臋 do twarzy ci w nim:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsu艅
  39. Ciekawa stylizacja! Plus ta obudowa na telefon ^^
    U mnie te偶 by艂o deszczowo(BURZOWO) i ch艂odno,
    pomimo, 偶e dzisiaj nareszcie wysz艂o s艂o艅ce :)

    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  40. 艢wietny jest ten komplet <3
    Pi臋kne zdj臋cia ;)

    OdpowiedzUsu艅
  41. 艣licznie si臋 preztuje ten komplecik :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  42. 艢wietna sportowa stylizacja!

    OdpowiedzUsu艅
  43. love this post and your blog :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsu艅
  44. Za dresami nie przepadam, ale w takim wydaniu mnie do siebie przekonuj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  45. Nie m贸j styl ale ty bardzo 艂adnie w tym wygl膮dasz!:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  46. Super stylizacja! Prosta, minimalistyczna,ale jednak ma co艣 w sobie! :)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  47. Taki dresowy look z pewno艣ci膮 jest wygodny :)

    OdpowiedzUsu艅
  48. Boski jest ten komplecik!
    Pozdrawiam,
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  49. Co prawda za dresami nie przepadam, ale sp贸dnica wygl膮da bardzo fajnie ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  50. Sp贸dnica bardzo mi si臋 podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  51. 艣wietny komplecik ;) super wygl膮dasz;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsu艅
  52. 艢wietny dres :) etui pi臋kne :)

    OdpowiedzUsu艅
  53. U mnie obecnie jest s艂onecznie, wi臋c nie mam powod贸w do narzeka艅 :)

    OdpowiedzUsu艅
  54. U mnie te偶 pogoda jest nijaka :/ Ci膮gle deszcze i burze.
    Bardzo fajny komplecik :D Wygl膮da na bardzo wygodny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsu艅
  55. 艢wietnie Ci w tym komplecie, czer艅 bardzo do Ciebie pasuje, naprawd臋 fajny street stylowy look, no i jak na tak膮 "spacerow膮 sesj臋" to mn贸stwo 艣licznych zdj臋膰 wysz艂o, bardzo naturalnych, ale z dusz膮 - maj膮 w sobie "power" - a to bardzo lubi臋. No i fajnie, 偶e masz takie miejsce, gdzie mo偶na spokojnie pouk艂ada膰 sobie my艣li w g艂owie.

    OdpowiedzUsu艅
  56. bardzo fajnie wygl膮da to zestawienie :)

    OdpowiedzUsu艅
  57. Fajnie wygl膮dasz. 艢liczna z Ciebie dziewczyna :) Pi臋knie Ci z t膮 czerwon膮 szmink膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  58. 艢licznie wygl膮dasz! :)
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  59. Naprawd臋 艂adnie to wygl膮da ^^ a najlepsze jest to zdj臋cie z szerokim u艣miechem - 艣wietne !

    OdpowiedzUsu艅
  60. Nice outfit!! The top looks so gorgeous....And good photos!

    OdpowiedzUsu艅
  61. great post and sexy girl with huge body.

    OdpowiedzUsu艅
  62. Wow super post zapraszam do mnie i licz臋 na jakie艣 wsparcie bo dopiero zacz臋艂am fashionablekama.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Dziekuj臋 za wej艣ci臋 oraz za ka偶dy Komentarz !

Je艣li spodoba艂 Ci si臋 m贸j blog zaobserwuj go, je艣li spodoba mi si臋 Tw贸j, r贸wnie偶 zaobserwuj臋 . ;)