czwartek, 27 lipca 2017

Dedicante,pl gdy chcesz wyrazić więcej, strona dla kreatywnych



Cześć Robaczki!

Planujecie zrobić komuś miły prezent ale nie wiecie co to dokładnie ma być? A może chcecie wyrazić w jakiś sposób siebie? Z pomocą może Wam przyjść biżuteria! 
Zaraz..zaraz, nie taka zwykła. Modna, ze stali szlachetnej, może być z nadrukiem lub bez, z własnym tekstem i wzorem, a nawet wybranym symbolem. Brzmi fajnie co?
Jeśli zastanawiacie się, czy jest tak faktycznie to tak! I oferuje nam to strona Dedicnte.pl


Każda zamówiona z ich strony rzecz jest osobno zapakowana z gustowne małe pudełeczko z logo firmy. Dołączony jest do zakupu paragon oraz gwarancja na 12 miesięcy. Biżuteria jest dostępna w dwóch kolorach: srebro, złoto. Może być z koralikami, na sznurku oraz silikonowa. Wszystko zależy od tego co lubisz i Twojej kreatywności. Solidnie wykonana-piękna!
Wyslysła jest natychmiastowa po dokonaniu wlpłaty.




Ja dla siebie zamówiłam, naszyjnik z nazwą bloga. Bransoletkę celebrytkę bez nadruku oraz breloczek. Jestem bardzo zadowolona z jakości, wykonania. Biżuteria nie jest droga a myślę, że naprawdę warto!

W komentarzach napiszcie czy znacie firmę i jak Wam się podoba 😃
Do następnego!





KLIKNIJ tutaj aby zrobić własny 




Bransoletka- KLIK




KLIKLIJ  tutaj aby zrobić własny 








Dedicante,pl

55 komentarzy:

  1. świetna biżuteria ;) super zaprojektowane ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie wyglądają! Idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biżuterię, a jak jeszcze jest grawerowana czy ażurowa tu już w ogóle *.* Ślicznie zapakowane, ale nie słyszałam nic o tej firmie, dlatego właśnie przeglądam ich stronę :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten naszyjnik! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Proszę o kliknięcia w ostatnim poście! Staram się o współpracę i przyda mi się chociażby jedno kliknięcie. Z góry dziękuję!
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna biżuteria :) Naszyjnik śliczny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy! Naszyjnik jest przecudny:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa,bardzo mi się podoba😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Personalizowania biżuteria to zawsze trafiony pomysł, a tutaj widzę że jest w bardzo przystępnych cenach :D Super!
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this brand
    Wow!
    I'm a new follower, can you follow back on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Grazie Thanks <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, delikatne ;) bardzo lubię taką subtelną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że biżuteria była pięknie zapakowana. Wybrałaś prześliczne rzeczy. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku taka biżuteria to wspaniały prezent ♥
    Przepiękne jest.
    Śliczny ten naszyjnik z napisem ,,Is Possible''
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, na pewno fajne dla par i na prezent ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne! Na co dzień nie noszę takiej biżuterii, ale z pewnością miałabym osoby, którym mogłabym podarować taki prezent.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. Trying to always be enthusiastic and without giving up one bit to get happiness
    obat ingus berdarah

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka biżuteria to świetny pomysl na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne <3, zapakunek tak samo dobrze wykonany :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Samo opakowanie przyciąga uwagę, a co dopiero ta biżuteria@
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Spersonalizowana biżuteria jest świetnym pomysłem na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bransoletkę z Dedicante i bardzo ją lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. W zeszłym roku kupiłam w Dedicante naszyjnik z motywem mopsa. Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Chętnie na nią zajrzę.
    Ślicznie jest zapakowana biżuteria.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No faktycznie jest mega tania :o a mało jaka firma oferuje taki wybór w takiej cenie :o

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne rzeczy *.* w szczególności naszyjnik mi się podoba ♥
    nie słyszałam o tej stronie, ale faktycznie, ceny nie za wysokie; raczej takie, że ciągnie, by coś zakupić ;)
    Pozdrawiam ♥
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie się prezentują :)
    Moze któregoś dnia się skuszę :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł z możliwością projektowania biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  29. no nie mój styl biżuteryjny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdę mówiąc, pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Zawsze jeśli chodziło o jakąś biżuterię z nadrukiem, to korzystałam z lilou, ale czemu nie, na pewno wypróbuję :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://porannepogaduszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Raz spotkałam się z tą firmą :) Biżuteria bardzo mi się podoba! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie znam, ale bardzo mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik jest przepiękny, od zawszę podobała mi się taka biżuteria :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Firmy nie znałam, ale po Twoim uroczym wpisie już znam. Bardzo fajny post - miło się czytało. Twój wybór i pomysł z wygrawerowaniem nazwy bloga bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna ta biżuteria :) świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biżuteria prezentuje się cudownie.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie poszukuję fajnego łańcuszka

    OdpowiedzUsuń
  38. swiwtny pomysl!! zblizaja sie urodziny mojego faceta i chyba skorzystam z Twojej propozycji.. juz wchodze na stronke ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pytałaś o wspólna obserwacje, jestem za i już to zrobiłam :)

    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglada to ślicznie.
    No i śliczny prezent dla kogoś. Nie znałam firmy,ale chętnie się zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna biżuteria! Świetny pomysł na prezent :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna ta biżuteria:) super pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio dużo słyszę o tego typu biżuterii. Może w końcu sama też się skuszę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne i piękne - również posiadam od Dedicante biżuterie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta biżuteria jest taaaka śliczna <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniały pomysł na wyjątkowy prezent":)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na prezent :D z pewnością z niego skorzystam :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)