sobota, 15 lipca 2017

Gray Top z odkrytymi ramionami



Część Kochani!

Właśnie dopijam swoją pierwszą niedzielną kawusię, siedząc i tworząc dla Was ten post. Potem spędzę na lenistwie resztę wolnej od pracy niedzieli, razem z chłopakiem. Też macie to uczycie, że dni umykają Wam przez palce? A czas jakby zwariował? Miesiące lecą mi jeden za drugim...dni to już prawie jak mrugniecie okiem. Kiedyś narzekałam, że mogłabym mieć więcej współprac, a teraz mam ich tyle, że brakuje mi czasu by usiąść i pomyśleć nad postem dla nich. 
Na wszystko jednak muszę znaleźć czas, pomiędzy pracą, chłopakiem, domem, treningami, sesjami oraz pisaniem dla Was i czasem dla siebie. O kurcze! Trochę się tego uzbierało 😋😁😁
Dlatego dziś leniuchuję!! 😎

Spięłam włosy do tej stylizacji, ponieważ zawsze jakoś średnio przywiązywałam do tego uwagę i zazwyczaj miałam rozpuszczone włosy. Mój chłopak uwielbia mnie w warkoczu 😍
A co Wy sadzicie?












79 komentarzy:

  1. i love your bag and your top :)
    saying hello all the way from the Philippines!
    i hope you can drop by my blog too and follow if you like.

    have a great day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  2. Top świetny;) również mam wrażenie, że czas jakoś tak pędzi:)
    Faktycznie ładnie Ci w warkoczu;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Topik przepiękny. Bardzo w moim stylu i bardzo mi się podoba ;) Super w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten top ;)
    Mam taki sam choker :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;) cudowny jest ten top ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci w warkoczu :) Świetny top ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooo w tym zestawie wyglądasz mega selsownie :D bardzo mi się podoba ten top i spodenki :)
    Zapraszm na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/sukienki-na-wesele.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie! Tylko dwa elementy, ale perfekcyjnie się łączą i tworzą genialną całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny warkocz, jakbym miała takie długie włosy to pewnie cały czas bym w takim chodziła ☺️ Zazdroszczę współprac, ja jestem świeżakiem i o nich mogę tylko pomarzyć 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam takie crop topy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w warkoczyku 💞
    Topik jest śliczny☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny top, choć zdecydowanie nie mój kolor. Powodzenia w ogarnięciu wszystkiego! :D

    OUR BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, ale śliczna tu bluzeczka.
    Pięknie wyglądasz ♥
    Śliczna torebka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo kochana, czas ucieka jak szalony :) świetny top! No i rzeczywiście pięknie Ci w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w warkoczu. :) Piękny choker. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw, warkocz też pasuje :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluzeczka :) Śliczna stylizacja ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega top! <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladne zdjęcia i piękna stylizacja :D a co do warkocza to ślicznie w nim wyglądasz :3 pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Jak najbardziej w moim guście :)
    Mi również czas bardzo szybko leci, za szybko :/

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja, odważna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście w warkoczu Ci jeszcze śliczniej ;)
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten top jest niesamowity, ślicznie Ci w szarościach :D
    Pozdrawiam!
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  26. Top świetny, a chłopak ma racje świetnie wyglądasz w warkoczu

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne połączenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się ten top i choker :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wyglądasz :) top bomba

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki śliczny top! A Twój chłopak ma rację - w warkoczu wyglądasz świetnie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna bluzeczka :) Idealnie się prezentuje :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie prezentuje sie na Tobie ten zestawik <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny top i spodenki:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna jest ta bluzeczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna, dziewczęca stylizacja ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Za szybko sie starzejemy:D coz, trzeba stawic czola doroslosci. Spodenki mi odpowiadaja :) pozdrawiam :*
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Top śliczny i jeszcze ten kolorek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Co tu dużo gadać? Wyglądasz genialnie. :)
    Ja natomiast namiętnie stale robię koka dla wygody. Próbuje ostatnio znów chodzić w rozpuszczonych włosach, ale po 20 minutach już mnie wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie ci kochana w warkoczu, extra stylizacja podoba mi się ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze znam to uczucie, gdy dni umykają bardzo szybko. Często mam sporo pomysłów na różne rzeczy, ale czasu na ich wykonanie brakuje :/
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  41. chłopak ma gust ;) w warkoczu jest Ci bardzo do twarzy ;) a stylizacja super, fajna, prosta ;) idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka długość bluzki jest zdecydowanie nie dla mnie! Ale każdy ma inny gust, więc jeżeli czujesz się dobrze w takiej długości to noś ją śmiało!

    OdpowiedzUsuń
  44. Slicznotka ! <3
    Top swietny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam krótkie topy ! świetny look:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  46. Rzeczywiście ładnie Ci w warkoczu :). Co do stylizacji, to podoba mi się zarówno bluzka jak i spodenki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie ślicznie ci w warkoczu. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz super bloga obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładny makijaż i stylizacja :) warkoczyk też CI pasuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja na lato. :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Top bardzo kobiecy ! ;) ja widziałabym go w połączeniu z ołówkową spódnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie Ci w takim uczesaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz bardzo ładną figurkę, a bluzka super :)


    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam kiedy kobieta ma kształty i nosi odważniejsze ciuchy! a nie jakieś wygłodzone wieszaczory :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie wyglądasz! *.*

    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podoba mi się ten top, odkryte ramiona uwielbiam! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Top po prostu cudny i faktycznie ładnie Ci w warkoczyku ;)
    Obserwuję ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ty kochana zawsze pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się top :) Ma świetny kolor :) Super stylizacja. Pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz ekstra w tym warkoczu, jak dla mnie lepiej niż w rozpuszczonych włosach - twój chłopak ma racje ;) bardzo przypadła mi do gustu twoja stylizacja, uwielbiam takie proste rozwiązania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetną masz figurę! Stylizacja bardzo ładna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny, dziewczęcy styl, w sam raz na taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ślicznie wyglądasz. W warkoczu znakomicie się prezentujesz.
    Też mam wrażenie, że czas umyka coraz szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Czas jest najgorszym wrogiem, dlaczego jak potrzebujemy go dużo, to nigdy go nie ma(przyjemne chwile), a jak chcemy żeby szybko minął(w złej sytuacji) on tak strasznie się wydłuża? Śliczny top, pozdrawiam ! *.*
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetna bluzeczka ❤️ i ślicznie Ci web takich włosach :)
    Obserwuje 👊👌

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)