czwartek, 16 lipca 2020

Lawendowe LOVE


Witajcie Kochani!

Mam przyjemność zaprosić Was do obejrzenia klimatycznej sesji w lawendzie. Narzeczony uchwycił bajeczne kadry a liczba zdjęć jakie zrobiliśmy będzie wspaniałą pamiątką na lata. 

Cudowne otoczenie przyrody...i jednego jestem pewna – nigdy mi się nie znudzi. Jej kolor w zależności od światła, jej delikatność i nieziemski zapach. Lawenda……

Wielkie odkrycie narzeczonego specjalnie dla mnie , mało osób wie o jej istnieniu w Ostrowie nieopodal Krakowa….. Przeogromny mam sentyment do pierwszej sesji, jaką tam wykonałam, było to spełnienie mojego fotograficznego marzenia:) 
Miejsce tym bardziej wyjątkowe, że niewiele takich pól jest w Polsce, a Francja, wiadomo, daleko.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)