wtorek, 30 kwietnia 2019

Witaj wczesna wiosno!





Hejka Kochani!


Mimo że już początek wiosny, pogoda nas nie rozpieszcza. Musi minąć jeszcze wiele pochmurnych dni, aby za oknem zapanowały rządy słońca, a słupki rtęci pokazywały upragnione 20 stopni. Przejściowa pora to bardzo trudny modowy czas, bo nie można się w pełni cieszyć letnią garderobą, a jest za ciepło na noszenie zimowych ubrań.

Doskonałym rozwiązaniem są w tym okresie stylizacje "na cebulkę". Modne, wielowarstwowe komplety łączą w sobie mnóstwo trendów, kolorów i fasonów, dzięki czemu potrafią być bardzo oryginalne! 

Moja stylizacja była fotografowana gdy jeszcze temperatury sięgały +10 :D 
Jesteś zabiegana od świtu do nocy?
Pracujesz, uczysz się, a w dodatku prowadzisz dom? 
Ta stylizacja jest dla Ciebie idealna!! Zwykłe jeansy, sweterek oversize oraz kurtka z dodatkami które sprawią, że nawet pod wieczór - z odrobinę rozmazanym makijażem i potarganymi włosami - będziesz wyglądać pięknie!



















27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji! ;)
    Przesyłam pozdrowienia i życzę Ci udanej majówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Belgii też pogoda kiepska :/
    Super płaszczyk ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że ta pogoda się w końcu poprawi ☺
    Bardzo fajna stylizacja 😍
    Jeansy sa rewelacyjne
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Dni już coraz cieplejsze :) a płaszczyk naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już w Marcu porzuciłam zimową kurtkę :) niemniej jednak, twoja kurteczka bardzo mi się podoba i po powrocie do Polski na jesień na pewno sobie taką sprawię!
    Sweterek też cudowny ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam w stylizacjach wszelkiego rodzaju sweterki <3
    Obserwuję ;*
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne buty!
    P.S. pięknie Ci w takim koku w nieładzie :)
    https://ppospolita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kurtka ale przez te futerka wygląda na typowo zimową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się zdjęcia!
    Masz bardzo ładną figurę!
    Taki outfit sama z miłą chęcią bym założyła! :)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna całość, ciekawe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! ale mam nadzieję że w aktualnych postach pojawi się już coś letniego ;D . Mam już dość tych grubych ubrań ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i twoja figura wooow!zapraszamy do siebie! http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście, ciepło przyszło do Nas później niż zwykle ;)
    Genialna stylizacja, zresztą jak zawsze - kurtka, sweterek i buty to moi ulubieńcy dzisiaj :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)