wtorek, 16 stycznia 2018

Szary płaszcz kochamy za uniwersalność i klasę



Hejo Kochani!

Zrobiłam sesje w płaszczu. W bardzo mroźny dzień, mimo słońca. Długo zbierałam się na to, aby pokazać jak chodzę opatulona w takie zimowe dni. Myślę, że wiele z Was zimą czuje się jak "mała kulka" heheh 😁

Szary płaszcz wygląda doskonale z białymi spodniami materiałowymi lub szarymi jeansami. Dodałam tu jeszcze pastelowy sweter z motywem króliczka,  granatowe botki śniegowce.  Aby wypełnić ten look dobrałam jeszcze czarną torebkę o prostym designie oraz małe, srebrne kolczyki. Idealna stylizacja na codzień. 




















75 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Całość pasuje do siebie idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz 😍
    Płaszcz jest piękny ale szalik mi się najbardziej podoba ☺😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. W takie chłodne dni najbardziej mi zależy aby nie zmarnąć,ale staram się przy tym w miarę dobrze wyglądać. Twój zestaw też taki jest. Płaszcz świetny,sweter i spodnie chętnie bym przygarnęła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszczyk :) Ślicznie w nim wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz i jak fajnie, że ma kaptur ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk <3 Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten sweterek, jest uroczy <3
    Całość bardzo do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szary płaszcz w swoich zbiorach, jednak w tę zimę przegrał z czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny sweterek z króliczkiem :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja!

    Podoba mi się

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i uniwersalny ;) Bardzo dobrze wygląda w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja :) Od dłuższego czasu poluję na takie butki bo są mega cieplutkie i wygodne :)
    a płaszczyk genialny :)

    NAHTURAL ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra ma podobny płaszczyk, pięknie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja!

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, ja wlasnie szukam obecnie szarego płaszcza bo od dawna mi się one podobają;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny sweterek i śliczny płaszczyk.
    Pozdrawiam cieplutko ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Szarości są mega uniwersalne ! ;) w mojej szafie brakuje takiego płaszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kobieta , w cudownym płaszczu ;)
    Zapraszam do mnie , obserwuje ;)
    https://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz w tym szarym płaszczu, podoba mi się jak go zestawiłaś z resztą stylizacji :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku kochana cudownie wyglądasz pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny płaszcz :) Ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz jest super, ale mnie najbardziej spodobał się szalik! Właśnie takiego szukałam :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja! bardzo ładnie wyglądasz :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny płaszcz :) w pełni przyznam Ci rację- to perfekcyjny casualowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie szaraczkowe zestawy, a pogoda wygląda bardziej na wiosenną niż zimową :) Pozdrawiam Noworocznie Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny płaszczyk, szary pasuje do wszystkiego. :) Super sceneria w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szarości a ten płaszczyk jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw :) Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam szarość, świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż trudno mi w to uwierzyć, ale w swojej szafie nie mam szarego płaszcza :O
    Chyba muszę to nadrobić!
    Świetne zdjęcia :*

    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekne połączenie kolorystyczne brązowego swetra z szarością. Wygląda tak niecodziennie, ale i tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki smieszny pomponik ;) również mam szary plaszczyk, swoje kosztowal, ale jestem zadowolona! pasuje doslownie do wszystkiego i co najlepsze, wszystko moge ukryc ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz!
    Tak, czuję się w zimę jak mała chodząca szafa - tyle mam na sobie ubrań hehe :)

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja! Najbardziej spodobał mi się płaszczyk ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. You are so beautiful ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  37. Klasyk, który powinien mieć każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ubrania w odcieniach szarości :) Wszystkie elementy przedstawionej stylizacji są idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię szarości, ale zawsze staram się je ożywiać jakimś mocniejszym akcentem kolorystycznym, bo lepiej się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny jest ten płaszcz. Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo lubię szare płaszcze :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwsze zdjęcie cudowne :)
    świetny płaszcz :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialna stylizacja! Bardzo podoba mi się zarówno płaszczyk jak i sweter! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Całkiem fajny ten płaszczyk ;) muszę się w jakiś zaopatrzyć ale myślałam bardziej o klasycznej czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie;)💕moje kolory ;))idealnie na zimowe chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna stylizacja i piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Szary płaszcz super jak i beżowy i granatowy a najlepiej w kazdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super sesja, a szarość bardzo podkreśliła kolor Twoich oczu. Genialnie wyglądasz w tym płaszczyku i mięsistym szalu!

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam szarości :) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki uroczy sweterek :) Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  51. wygladasz fenomenalnie <3
    Obserwuje :*


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)