czwartek, 20 lipca 2017

Red Dress


Hejka!

Czerwony jest kolorem, który zdecydowanie nadaje energii i wyrazistości. Czerwona sukienka sprawdzi się w niejednej stylizacji. Doskonale wygląda zarówno jako dopełnienie, do innych dodatków w tym samym kolorze, jak i mocny akcent, grający główną rolę w tworzonym zestawie ubrań. Warto jednak uważać - czerwone ubrania mogą być trudnym tematem do noszenia, ponieważ, połączone z niewłaściwymi elementami, może wyglądać  wulgarnie. Warto pamiętać o zachowaniu dobrego smaku i umiaru, kiedy decydujemy się na coś w tak odważnym kolorze. 

Jak Wam podoba się całość?

Sukienka- Rosegal.com (KLIK)    



















Kochani chciałbym jeszcze was prosić o kliki w linki. 
Każdy kto kliknie niech poda ceny w komentarzu. Wynagrodzę wszystkich uczciwych promując wasze blogi lub social media na moim blogu.  
*klikasz w link, piszesz ceny w komentarzu,
*podajesz link do bloga lub wybranego social media,


Dziękuję 😍




88 komentarzy:

  1. Kochana wspaniale wyglądasz, oczywiście pomagam - 7,93$, 12,72$, 15,05$, 1,50$, 12,56$ :)
    Mogłabyś poklikać też u mnie w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ gdzie wspólnie wspieramy się w zbieraniu kliknięć :) Jeśli masz ochotę i czas- dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wyjściowo! :D sukienka bardzo w moim stylu. :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw :) Sukienka cudo <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta sukienka, rozcięcie dodaje smaczku :) klikam kochana 7.93$, 12.72$, 15.05$, 1.50$, 12.56$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, po prostu sztos *.* Mega super Ci w czerwieni *.*
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka i buty MEGA! ;) Rewelacyjnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do twarzy Ci w czerwieni ;) Sukienka pięknie się prezentuje z tą kurteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy link odnosi do jakiejś dziwnej strony ;) Resztę kliknęłam: $7.93, $12.72, $15.05, $1.50 ;)

      Usuń
  8. Poklikałam już wcześniej, ale nie wiem czemu nie dodałaś mojego komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit, ładna torebka ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak milion dolców wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kobieca sukienka ;) połączenie czerwieni i czerni bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię połączenie czerwieni z czernią :) Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień czerwieni, mega sukienka <3
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. 7.93. Cudowna stylizacja. Zapraszam na http://nasze-zycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. zmieniłabym buciki na czarne :) sukienka ekstra :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz 😘
    Buty super 👍💞
    Ceny
    7,39$
    12,72$
    15,05$
    1,50$
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  18. Love it! Happy weekend dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne buty <3
    świetnie wyglądasz :)

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta sukienka ;) Ja w czerwonym kolorze niezbyt dobrze się czuję :P Jeśli już się decyduję na czerwień, to pojawia się ona na paznokciach lub biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki <3 Śliczna!
    Zapraszam do mnie!


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo elegancka i kobieca sukienka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Ale stylizacja ^^
    Wygląda extra, ta sukienka + buty + kurtka = OMG
    Haha, pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja z pazurem :) Kolor czerwony bardzo do Ciebie pasuje :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się te buciki :D
    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest śliczna, a te buty po prostu boskie
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/07/zamowienie-od-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby bordowa, niby czerwona ale jest ładna :) Lubie takie kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna stylizacja! Sukienka robi wielkie wrażenie :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest naprawdę ładna, taka stylizacja z pazurem. Wyglądasz bardzo kobieco. :D
    Ja jednak omijam czerwone sukienki/bluzki tego koloru z jasnego powodu, jakim jest kolor moich włosów - rudy. W takiej sukience i rudej czuprynie wyglądałabym zbyt wyraziście, zbyt agresywnie, a w połączeniu z moim charakterem już nikt by ze mną mnie rozmawiał. :')
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie czerwieni i czerni- bardzo zmysłowe. :)
    $12.56
    $1.50
    $15.05
    $12.72
    $7.93

    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci w czerwonym. Stylizacja wspaniała:)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jest ta stylizacja! Wszystko do siebie pasuje :)
    stanik-7.93
    sukienka-12,72
    druga sukienka-15,05
    skarpetki-1,5
    trzecia sukienka-12,56
    Pomagam klikając :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka ma bardzo ciekawy krój, w czerwonym bardzo ci do twarzy.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudnie sie kochana prezentujesz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja idę szukać takiej samej kiecki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czerwony to zdecydowanie Twój kolor. :)

    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja robi wrażenie ;) ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie! Ja niestety nie przepadam za czerwonymi ubraniami. Źle się czuję w tym kolorze. Zdecydowanie bardziej wolę ciemny bordowy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. idealne połączenie! wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look i super zdjęcia!:) Obserwuję i mam nadzieję, że ty też
    Zapraszam na mojego nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  41. O ja, ale ta sukienka jest niesamowita. Koniecznie muszę taką mieć!
    Co do stylizacji, to cała jest idealna! :)
    Obserwuję,
    pozdrawiam.

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak pięknie wyglądasz ! ;) widzę, że blog bardzo się rozwinął odkąd byłam ostatnio na bloggerze ;) super!
    A stylizacja boska!

    OdpowiedzUsuń
  43. Czerwony kolor jest piękny :) Pięknie kochana w tej sukience wyglądasz :) <3
    Oczywiście poklikałam :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten kolor bardzo Ci pasuję, świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowna sukieneczka ;) wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna ta sukienka! uwielbiam połączenie czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kochana, wyglądasz jak milion dolarów! <3 oczu oderwać nie można :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna seksowna sukienka!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  49. Uuuu jak seksi :) Te czerwone butki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest piękna *_* Całe zestawienie wygląda świetnie !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Te buty po prostu mnie zachwyciły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ta sukienka pięknie do Ciebie pasuje :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka petarda! Nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś śliczna ,a stylizacja mega zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz, lubię takie kolory, odcienie czerwieni to jest to! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jezu dziewczyno jak świetnie wyglądasz! Nie mam słów!
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow, śliczna czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna, bardzo sexi, ślicznie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękna sukienka! Wyglądasz zjawiskowo :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Poklikałam 12,72, czekam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow! To jest to, świetnie wyglądasz! Częściej tak się ubieraj :)

    OdpowiedzUsuń
  63. sukienka ma piękny kolor i krój, ale ja czułąbym się w niej źle

    OdpowiedzUsuń
  64. Rewelacyjne połączenie, a kolor czerwony idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Niewątpliwie całość rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne zdjęcia kochana! A buty peterda! ;*
    Zapraszam do mnie - https://theloveanea.blogspot.com/
    Buziaczki, loveanea ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. prom tail dresses
    prom type pink dress
    qqo254 modestformal dress
    quinceanera dresses london uk
    only the most beautiful are meant for a perfect beauty like you! http://www.shillas.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow! Wiesz co najbardziej przykuło moją uwagę ?! BUTY BUTY BUTY! Są szałowe, nieziemskie! Ale ja sama bym ich nie założyła, bo mój styl się z nimi kłóci. Ale lubię oglądać je na kimś innym:) Sukienka czerwona też eksta, ogolnie lubie czerwień ale rzadko noszę:)
    Pozdrawiam:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wyglądasz jak gwiazda! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Czerwone sukienki są niesamowite. Bardzo lubię Twoje stylizacje <3
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  71. Wiśniowy odcień bardzo podkreśla Twoją urodę. W połączeniu z ramoneską bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo ładnie wyglądasz! Uwielbiam czerwone sukienki. Piękne buty!
    $12.56, $1.96, $15.05, $12.72, $7.93
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojej! Cudownie Ci w tej sukience! A zdjęcia są przepiękne!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)