poniedziałek, 13 marca 2017

Etui na telefon - jakie wybrać?


Witajcie Kochani!

Kupujemy nową komórkę. To normalne, że na początku staramy się o nią dbać jak najlepiej. W związku z tym warto pomyśleć o etui na telefon. Osoby zapobiegawcze wyposażą się w niego już na samym początku. Pamiętajcie jednak, że lepiej późno niż wcale.
W sklepach i komisach można znaleźć mnóstwo różnego rodzaju etui. Silikonowe, skórzane, materiałowe, czarne, kolorowe i w kwiatki – na pewno jest w czym wybierać. Problem polega na tym, żeby wybrać to właściwe.
Oczywiście w większości przypadków to kwestia gustu. Liczą się osobiste preferencje i potrzeby. Warto jednak zapoznać się z rodzajami etui. Warto wiedzieć, jakie etui na telefon będzie najodpowiedniejsze do aktualnych potrzeb, typu telefonu i okazji. Liczę na to, że niniejszy artykuł pomoże Wam we właściwym wyborze.

Dlatego ostatnio natchnęłam się na stronę Trendmania.pl gdzie jest największy wybór etui i akcesoriów z jakim się jeszcze nie spotkałam. W dodatku strona ta posiada; Szkło ochronne na wyświetlacz,Słuchawki,Akcesoria elektroniczne,Obiektywy,Myszy bezprzewodowe,Etui na telefon do biegania. 

Zanim dokonamy zakupu, powinniśmy dowiedzieć się, czy etui jest w odpowiednim rozmiarze. Najpewniejszym wyjściem jest znalezienie oryginalnego. Z tym bywa jednak ciężko – nie wszyscy producenci produkują tego typu akcesoria. Na mój model telefonu, trudno szukać juz nie trzeba, bo akurat jest dobrze znany. Biorąc etui z tej strony miałam styczność z nią pierwszy raz. Powiem Wam, że jestem mega zadowolona!💗💗 Szybko zrealizowali moje zamówienie, wysyłka była wręcz natychmiastowa bo na drugi dzień już miałam etui. 
Co do jakości też nie mam zastrzeżeń ponieważ wszystko jest takie jak chciałam, bez wad i jakiś zaniedbań. Wykonane etui jest naprawdę solidne 😁😁😁

"Obudowy z nadrukiem dostępne za 39,99 zł na trendmania.pl",






Link do mojego etui- KLIK ❤❤❤





56 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie :) ładne wybrałaś!
    Idę poszukać czegoś interesującego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne etui, nie jest nawet aż takie drogie. A ja szukałam po internecie i nie umiałam znaleźć.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało kupić takie fajne etui po taniości - jest gumowe, nie niszczy się, a no i robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest to twoje etui;)
    Musze i ja chyba zakupić etui:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne etui! Ja swoje mam z etuo.pl ;)

    Pozdrawiam,
    Nowy post na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mają obudowy, ale na mój telefon nie mogę znaleźć żadnych fajnych 3D :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna obudowa :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałaś mnie,bo chciałabym pokupować jakieś ciekawe etui ,ale link nie działa :(
    Ja ostatnio kupiłam na stronie www.miniinthebox.com/pl/ , czekam na przesyłkę i może napiszę recenzję :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super etui :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne etui wybrałaś :)
    Ja w pewnym momencie miałam bzika na tym punkcie i kupowałam ich mnóstwo :D
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Etui nie w moim typie :)
    Napisała do mnie trendmania, ale zrezygnowałam :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne etui:) ja ostatnio kupiłam w kolorze białym i się strasznie brudzi, dlatego nie polecam całego białego:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super obudowa. Ja teraz szukam właśnie obudowy na swój telefon, więc chętnie popatrzę co mają ciekawego na tej stronie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, napis genialny :D Przydałoby mi się takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. strona nie działa :( świetny case! pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm.. Kiedy będę zmieniał telefon na nowy na pewno będę pamiętał o tej stronce :)
    P.S Fajne etui wybrałaś ;)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio sobie zamówiłam takie piękne etui z Ali! Twoje również piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie nie korcą obudowy. chłop dał mi jedną solidną i się jej trzymam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna nakładka, jednak ja stawiam na etui z obu stron. Ochrona jeszcze na przedni ekran musi byc ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post dear! :)
    http://fashionnnbyme.blogspot.rs/2017/03/miaberlinde.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tej strony z etui, ale Twoje wygląda naprawdę świetnie! :)
    Strona warta uwagi ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja jest mega! :O <3 świetny wzór!
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również tutaj:
    Blog - Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna obudowa :D. Ja mam jak na razie jedną, z której jestem zadowolona. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne etui ;) ja od zawsze mówię że muszę sobie kupić i nadal go nie mam ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe czy mają coś na mojego grata:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne etui wybrałaś, właśnie jestem na poszukiwaniach jakiegoś ciekawego :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tę stronę, jak etui to tylko z trendmania.pl! Najlepsze jest to, że wszystkie wzory pasują prawie na każdy telefon, obudowy są wytrzymałe i super się prezentują. :)
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie takie obudowy, etui choć na razie nie wymieniam na nowe, chyba że kupię sobie telefon nowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne etui, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne etui :) sama przejrzę tę stronę, czas wymienić mój stary, zmęczony case :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne etui! Osobiście jednak nie wydałabym 39,99zł na obudowę :D Jestem raczej fanką aliexpress, jeśli chodzi o takie drobiazgi i mam stamtąd 3 etui, które kosztowały 4-8zł :D
    Buziaki:* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  34. hehe cute case !

    would u like to follow each other?

    My Nail art tut.

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  35. Hm... wygląda super! Zajrzę na ich stronę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez dziś kochana pisałam o nich post ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Super etui ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obudowa super! Mam nadzieje, że Ci posłuży! Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście ta stronka ma bardzo fajne akcesoria :***

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja im odmówiłam współpracy ;) Jednak ciekawe mają akcesoria niektóre:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooo może i ja jakieś w panterke znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybrałaś świetne etui :) Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja planuję uszyć teraz etui sama zamiast kupować. Znalazłam taki przepis w necie http://przepisnaszycie.pl/jak-uszyc-etui-na-telefon/. Nie wygląda trudno, zobaczymy jak wyjdzie. Na pewno będzie taniej, no i nikt nie będzie miał takiego samego jak ja. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)