wtorek, 23 sierpnia 2016

Navy blue and White set




Wakacje zbliżają się nam do końca wielkimi krokami i już niedługo będziemy żegnać słodki czas beztroski. Przez ostatnie dni zapowiada się piękna pogoda więc to może być ostatnia szansa by załapać się na jakiś wakacyjny wyjazd :) 
Kilka słów o stylizacji.
 Całość wyróżnia różowa torebka, mogłabym założyć czarną.. jednak róż dodaje wakacyjnego luźnego look'u. Komplecik jest zwiewny  z  wzorem granatowych liści. Jak dla mnie to najlepsze rozwiązanie na upalny wakacyjny dzień!


Chciałam jeszcze wyróżnić jeden komentarz, który idealnie podsumował
zachowanie anonima z moich ostatnich dwóch postów:
 
Pewnie osoba, która napisała ten komentarz jest zazdrosna co osiągnęłaś dzięki blogowi. Moim zdaniem ubrania z takich stronek niemożna nazwać chińskim gównem. Tym bardziej, że moim zdaniem znaczenie tych wyrazów kojarzą się z produktami, które są zrobione na odwal a na pewno nie można tego powiedzieć o rzeczach z takich sklepów. Chcę również dodać, że zamawiam z takich stronek i jest bardzo zadowolona z wytrzymałości ubrań, gdyż kupiłam rok temu bluzkę i mam ją do dziś w nienaruszonym stanie, a dosyć często ją noszę  / mateslifex.blogspot.com





























Buziaczki :* :* !



100 komentarzy:

  1. Komplet jest boski :) Sama chętnie bym go założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit, ja ostatnio polubiłam róż :)
    pozdrawiam cieplutko, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Fajna sesja! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zwykła stylizacja, ale ma w sobie "to coś". :) Bardzo mi się podoba. :) Świetna torebka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygądasz :)
    Piękna jest ta bluzeczka <3


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestaw, ale buty mi sie nie podobaja :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznotka z ciebie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, mega torebka! Wyglądasz bardzo seksownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny komplet *.* na początku myślałam,że to kombinezon :) Pięknie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się kontrast między ubraniami a torebką ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. super! <3
    i ktoś dobrze napisał ;) poza tym to "chińskie gówno" można znaleźć w większości markowych sklepów :)... bo Chiny produkują najwięcej ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten komplecik ! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Podobają mi się buty :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://assistanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się buciki <3
    Mogłabys poklikac u mnie ? ;) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :) :)

    http://monrosee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka jest genialna! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny komplet :) Mnie jednak najbardziej w oko wpadł naszyjnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Ten komplecik jest genialny.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplet! Bardzo ładnie w nim wyglądasz ^^
    Zawsze na koniec wakacji zastanawiam się gdzie zostały te 2 miesiące?! Ten czas tak szybko
    mija... :(
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny komplecik :) Wzorek idealnie wpasowuje się w końcówkę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie mocne brwi Ci nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny komplet :)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja jest świetna, a komplecik wręcz wymiata! :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw bardzo mi się podoba, ale nie dla mnie, ponieważ ja nie bardzo się czuję w takich strojach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny komplet, a odkryte plecy bardzo ładnie wyglądają latem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja,sama bym taką ubrała na pewno!
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Współczuję ci tego anonima ale ta blogerka dobrze musiała mu dopiec tym komentarzem i bardzo dobrze ;) Swietna stylizacja i dobrze, że dałaś tą różową torebke bo ona naprawdę dodaje takiego wakacyjnego luźnego look'u :)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz!♥ Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    girl-with-passion.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty mnie zaskoczyły :) myślałam, że to zwykłe trampy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z wyróżnionym komentarzem ;) Śliczna stylizacja ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. myślałam, że to kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja :D
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny komplet <3
    Zapraszam,
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wszystko się komponuje ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się ten komplet ;). Pasuje do Ciebie idealnie. Ja wybrałabym tutaj akurat białą torebkę, ale to tylko moja propozycja ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że zdążę się załapać jeszcze na jakiś wakacyjny wyjazd:)
    Stylizacja bardzo mi się podoba, a różowa torebka bardzo mi tam pasuje! Fajnie przełamuje biel i granat :)
    A co do odpowiedzi na anonimowy komentarz zgodzę się z jego autorem :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie się to wszystko ze sobą zgrało

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie wyglądasz, a te buty są dodatkowym akcentem :)

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  42. W stu procentach zgadzam się z wyróżnionym komentarzem ;) ładnie wyglądasz ;P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tam mam jeszcze miesiąc wakacji.
    Fajny komplecik. Podoba mi się motyw na materiale.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny komplet a buty jakie cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw, naprawdę prześliczny <3

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super zestawiona stylizacja, torebka to idelny dodatek kolorystyczny do czarno białego zestawu! pozdrawiam/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Różowa torebka idealnie pasuje i rzeczywiście kojarzy się z wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie przejmuj się i rób swoje !
    Świetny zestaw !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zestaw! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjny komplet! Świetna torebka! ❤

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny ten zestaw!
    Może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ale sama bym takiego kompletu nie założyła :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny look, na pewno jest bardzo wygodny, idealny na lato :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie, pozdrawiam ;)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zestaw, z uśmiechem Co do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda, że wakacje się już kończą.
    Śliczna stylizacja. *.*
    Chciałabym jeszcze podziękować za wyróżnienia mojego komentarza, naprawdę bardzo się cieszę. :)
    Pozdrawiam,
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz, bardzo ładny ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Komplet jest totalnie w moim guście ! No zakochałam się ! Jest cudowny <3 W połączeniu z torebką wygląda genialnie :) Wszystko prezentuje się świetnie ! Blog na prawdę mi się spodobał. Obserwuje i z całą pewnością wrócę tutaj na następną notkę :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Dopiero zaczynam :*
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny masz ten komplet kochana, już na FB podziwilam <3
    na początku myslalam, że to kombinezon hehe


    super,że dodalaś tu rozową torebkę- bardzo fajnie ożywia i urozmaica calość :)

    u mnie paly powrocily aaaa jutro basen w koncu :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik w bluzkę Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  62. OoOOOOooo świetny komplecik! sama bym sobie taki sprawiła ale już tak blisko koniec lata, że chyba zacznę inwestować w ciemne szminki :///

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/sammydress-v2.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Fantastycznie wyglądasz! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny komplecik, ładnie, zgrabnie wyglądasz ;) Moją uwagę zwrócił naszyjnik, no i buty - niezwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Myślałam, że to kombinezon:) śliczny komplet:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  66. Te buty to cudo <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  68. great look!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  70. Nie ma co się przejmować, hejty były są i będą :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mogłabyś kliknąć w reklamy u mnie na blogu ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Widzę, że miałaś jakieś niemiłe przeżycia z anonimami. Nie ma co się przejmować. Jeżeli ktoś nie ma odwagi, aby podpisać się swoim nickiem to czemu my mamy go słuchać :) Wszędzie, gdzie jest jakiś sukces pojawiają się hejterzy.
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten komplecik :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Jill

    OdpowiedzUsuń
  73. komplet dobrze Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Różowa torebka była znakomitym wyborem! ♥
    Obserwuję i liczę na to samo
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale piękny komplecik! Bardzo fajnie, że dodałaś różową torebkę, dodała uroku i koloru :) Super wyglądasz!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się ten komplet, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ślicznie wyglądasz :) Piękny zestawik <3
    Pozdrawiam :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Super komplecik Patrycjo. Wyglądasz prześlicznie no i z uśmiechem jest Ci naprawdę pięknie, od razu cała stylizacja nabiera lekkości i jest jeszcze ładniejsza na Tobie. Takie wzory bardzo do Ciebie pasują, nadają klasy ale nie odbierają dziewczęcego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  79. Masz rację róż torebki przełamał całą stylizację, a komplecik śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczna dziewczyna <3 super komplet w połączeniu z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Komplecik jest świetny, przewiewny i ma ciekawe nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Komplet jest cudowny, idealny na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)