poniedziałek, 6 lipca 2015

Post wstępny :)

Witam wszystkich! Na wstępie chce powiedzieć, że nigdy nie prowadziłam bloga o modzie a więc to są moje początki, które jak wiadomo łatwe nie są. Będę dodawać tu zdjęcia  tego jak się ubieram na co dzień, jakich kosmetyków używam i co ogólnie się u mnie dzieje. To może teraz parę słów o mnie: nazywam się Patrycja, jestem niską osobą ,mam 17 lat, mieszkam w małym mieście, chodzę do szkoły i mam praktyki w restauracji co pochłania większość mojego czasu. Na co dzień oprócz szkoły i praktyk ćwiczę aby poprawić wygląd swojej sylwetki oraz samopoczucie, spotykam się z chłopakiem i znajomymi. Interesuję się układaniem diet, psychologią, filozofią, modą. Mam dwie pasje - książki i motocykle. W wolnym czasie leniuchuje albo właśnie robię zdjęcia tego w co się ubieram. Mam nadzieję, że chociaż troszkę spodoba się wam to co chcę pokazać :) 

Bluzka mgiełka -H&M
Spodenki koronkowe- Allegro.pl
Torebka - Targ miejski
Buty- Elilu.pl

Zapraszam do zdjęć: 










































Zapraszam na następny wpis ! :D Miłego dnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)