środa, 24 maja 2017

StyleWe my propositions


Cześć Kochani!

Padło teraz na post sponsorowany. Będzie pisany w dwóch językach. Nie lubię zbytnio tak działać, ale jeśli współpraca tego wymaga- to czemu nie 😁
Zapraszam więc do oglądania i czytania. Będzie Ciekawie obiecuję! 😋



EN: Neckline (triangular, spike)
Better for women with medium to large breasts because it will emphasize its nice shape. If we have a short neck, then we will lengthen it with this neckline. The neckline is slim wide shoulders.

PL;  Dekolt w serek (trójkątny, w szpic)
Nejlepszy dla kobiet ze średnim i dużym biustem, ponieważ podkreśli jego ładny kształt. Jeśli mamy za krótką szyję to dzięki takiemu dekoltowi optycznie ją wydłużymy. Dekolt w serek wyszczupla szerokie ramiona.

More suggestions lace tunic top









EN; Online shop StyleWe has a very rich assortment. This time I recommend maxi dresses. Very fashionable now. I invite you to just fashion now You will find here many inspirations, ideas and great things.


PL: Sklep internetowy StyleWe ma bardzo bogaty asortyment. Tym razem polecam długie sukienki. Bardzo modne teraz. Zapraszam też na just fashion now znajdziecie tutaj wiele inspiracji, pomysłów i świetnych rzeczy.

EN;Why choose a backpack?
First of all for our health. Wearing a backpack, we load our back much less than the bag, and the weight that is in the middle distributes evenly. Second, backpacks are now very fashionable; third, you can wear them for any styling. They blend well with trousers, shorts, dresses and skirts. Fourth, they will work not only on a daily or an evening out, but also on a trip or as a hand baggage for an airplane.

PL;Dlaczego warto wybrać plecak?
Przede wszystkim ze względu na nasze zdrowie. Nosząc plecak obciążamy plecy o wiele mniej niż torebką, a ciężar, który jest w środku równomiernie się rozkłada. Po drugie, plecaki są teraz bardzo modne, po trzecie, można nosić je do każdej stylizacji. Świetnie komponują się ze spodniami, szortami, sukienkami i spódnicami. Po czwarte, sprawdzą się nie tylko na co dzień czy wieczorne wyjście, ale także na wyjazd czy jako bagaż podręczny do samolotu.












❤❤ I invite you to shop ❤❤



51 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy topy są śliczne, chętnie bym takie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy asortyment ma ten sklep :)

    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAKOCHAŁAM SIĘ w tym sklepie, chyba nie było żadnej rzeczy, która by mi się nie spodobała. Mój faworyt to ten biały zwiewny top <3 jednak nie umiem kupować na zagranicznych stronach.. :(
    pozdrawiam kochana:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały, nie wiedziałabym na co się zdecydować :D

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię bluzek które bardzo eksponują piersi, torba różowa jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzeczki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nic nie wpadło mi w oko.
    Nie przepadam za pisaniem na blogu w dwóch językach, dlatego nie podejmuję takich współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bluzki, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. plecaczek z uszkami - przecudowny <3


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I topy i plecaki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, takie plecaki nosiłabym z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post. I liked the number 3 dress. Backpacks are so nice.

    Life is too short to buy womens leather rucksack uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Za plecakami nie przepadam, wolę torebki, ale te propozycje są całkiem ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze zakochałam się w dwóch pierwszych bluzeczkach i ostatnim beżowym plecaczku <3 świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ciuszki mają, koniecznie muszę sobie zamówić taki top

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się taki plecak :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne rzeczy ;) te plecaki są super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Plecaczek muszę koniecznie zakupić. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się taki dekolt, ale plecaki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulki prześliczne, szczególnie ta z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne rzeczy, poklikałam :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te koszulki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsza biała bluza jest urocza,przygarnęłabym ją :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten pudrowy plecaczek jest przepiękny <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny plecaczek, poklikane :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocie plecaki - świetne!

    Zapraszam serdecznie na nowy post,
    a w nim same szybkie samochody :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię bluzki z dekoltem w serek :3 (i ser też lubię xd)
    prawda, że plecaki są zdrowsze, choć od jakiegoś czasu jestem przyzwyczajona do noszenia toreb :P. Jednak mając taki skórzany plecaczek to chętnie przerzuciłabym się znowu na nie :P.
    wszystko poklikane ♥ udanej współpracy!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga bluzka jets przecudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne rzeczy powybierałaś
    obserwujemy
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny jest ten czarny plecak z metalowym elementem z kocimi uszami. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne rzeczy. Najbardziej spodobały mi się topy! :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza bluzka naprawdę mi się podoba :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Również współpracowałam z tym sklepem, ale nie musiałam pisać w dwóch językach :)
    Śliczne plecaki!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przepadam za dekoldem w serek, pewnie dlatego że mam mały biust ale plecaczki niezłe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Plecaczki są cudowne!

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy asortyment :)

    Pozdrawiam! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  38. oj ubrania z motywem róży <3 dopiero się w takie uzbrajam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zestawienie :) A co do dwóch języków nie jest tak źle.. Jak ktoś chce podszkolić angielski, bądź go utrwalić bardzo dobrze robi taki kontakt z angielskim :)

    Zapraszam na nowy post ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe rzeczy :) Druga bluzka jest śliczna! pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  41. dosłownie wszystko mi się spodobało ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się bardzo plecaki zwłaszcza ten za 169$ jest piękny, ten za 100$ też ładny. Koszulki 22$, 31$

    OdpowiedzUsuń
  43. miło mi, że do mnie wpadłaś :) fakt, trochę tych caseów się uzbierało :p
    zapraszam przy okazji na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę przyznać, ciekawe mają produkty ;p Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. jakie ładne rzeczy ! :) Kiedyś nie mogłam się przekonać do plecaków, teraz coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)