poniedziałek, 15 maja 2017

Jeansowa koszula i białe spodnie


Część Kochani!

Wiem, wiem ostatnio opuściłam się w blogowaniu...To tylko dlatego, że w moim życiu zrobiło się strasznie duszno i muszę poukładać parę spraw. Tak to jest gdy człowiek dorósł już do roli dorosłego i sam musi o wszystko zadbać, zaniedbując przy tym swoje pasje czy hobby. Na pewno Was nie opuszczę, bo kocham blogować i zrezygnowanie z tego wywołało by u mnie pewien brak, lubię robić zdjęcia pisać do Was i czytać komentarze, udzielać się na Waszych blogach. 
Mam jednak w zanadrzu już całą masę nowości, które już niedługo się ukarzą!
Śledźcie posty ❤💋

Stylizacja prosta z nutą elegancji jaką wprowadza czarny długi kardigan. Lubię od czasu do czasu nosić koszule, a ta jeansowa w pastelowym odcieniu od razu wpadła mi w oko. Wpasuje się do wielu stylizacji na sportowo i elegancko. 
Co sadzicie? 

















68 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, całość bardzo ładnie dobrana i dopasowana :) Białe spodnie są mega fajne - mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta torebka, cudne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna i luźna ta stylizacja, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w białych spodniach. Kardigan cudowny, fajnie wygląda w tym zestawieniu!
    Trzymam kciuki, że wszystko ci się w miarę unormuje i czekam na nowości o których piszesz!
    +jestem ciekawa jaki nagłówek wybrałaś !
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja prosta, ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Śliczna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie ekstra! uwielbiam jeansowe koszule :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne połączenie tej koszuli i spodni :) Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja białych spodni nie lubię;p szybko się brudzą

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Klasyczna i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną torebkę i właśnie mi się o niej przypomniało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba :) super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :)
    Nie warto porzucać pasji :)
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny zestaw-ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka i trampki najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne połączenie :)! Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie to wygląda ale ja nigdy nie odważę się kupić, założyć białych spodni bo zaraz brudze haha

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam ostatnio kardigany i z chęcią bym sobie taki kupiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w białych spodniach i świetne trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka to podróba Korsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest podróbą Michaela Korsa gdyż miałby MK w kółeczku, a jest oryginalna z Manzany dlatego ma M w kółeczku :) Proszę bardzo dostaniesz taką na ich stronie https://emanzana.pl Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Wyglądasz super :)
    Zapraszam Cię kochana do mnie - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie wyglądasz i jakie świetne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna koszula :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię koszule ;) a taka dżinsowa to faktycznie bardzo uniwersalny model- pasuje do wielu zestawów ;) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, mój styl pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. da się zrozumieć, czasem w życiu przychodzą gorsze dni :/ nie daj się im Kochana ♥
    stylizacja ciekawa, koszula bardzo ładna ♥ jednak to torebka z tego ootd skradła moje serce ♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zestaw, wyglądasz naprawdę znakomicie. Biel i czerń zdecydowanie podkreślają Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  30. super! torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdemu czasem zdarza się taki okres :) Nie mogę się już doczekać Twoich przyszłych postów, a mówiąc o tym to świetna stylizacja :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam białe spodnie, ale rzadko noszę :D Jakoś lepiej czuję się w ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham białe spodnie, ale miałam raz w życiu i chyba więcej nie wrócę do nich. Są strasznie nie praktyczne! WYstarczy usiąść na ławce w parku i tyłek brudny :/ Kocham torebki więc i ta przykuła moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super torebka!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie zestawy to ja lubię! Koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biel i czerń to zdecydowana klasyka! ;) Ja jednak wolałabym mniejszą torebkę ;) jakoś ostatnio lubię chodzić w tych przez ramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna stylizacja. :)
    Twoja koszula skradła mi serce. <3
    Jedyne, co bym zmieniła to buty, bo nie jestem fanką trampek na koturnach, może na jakieś balerinki...
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny zestaw i rewelacyjna torebka :-) Życzę jak najwięcej czasu na blogowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna koszula kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylówka!
    Bardzo podoba mi się torebka! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam połączenie bieli z czernią :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodobała mi się torebka - śliczna ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczna torebka <3 I sweterek

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. super wyglądasz :)

    Pozdrawiam ciepło :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super wyglądasz! Podoba mi się ten kardigan i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacja :) Bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawa torebka :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja osobiście nie mogę przekonać się do białych jeansów, ale Tobie pasują świetnie!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW Super stylizacja :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Białe spodnie osttanio bardzo mi się podobają i chyba musze je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  52. dżinsowe koszule to obowiązkowy ciuch w szafie każdej kobiety! Pasują do każdego stylu i stylizacji

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)