wtorek, 2 maja 2017

Pastelowa parka


Witam Robaczki!

Ostatnio u mnie mnóstwo pracy, bo zaczął się sezon wesel i lecę tydzień w tydzień z weekendami na nadgodzinach. Fajnie bo sobie człowiek zarobi więcej, ale kosztem zmęczenia i brakiem czasu. 
Moje zmęczenie pewnie zauważycie troszkę na zdjęciach, mało snu i szybkie jedzenie u mnie się objawia właśnie workami pod oczami 😕😕 Dobra dość o mnie i marudzenia! Co u Was słychać?

Moja stylizacja dziś jest delikatna, w jednym z moich ulubionych pastelowych odcieni.
Parka która mam na sobie jest z bardzo milutkiego materiału, szkoda tylko, ze jest cieniutki i czuć dosłownie każdy powiew wiatru. Pod kolor kurteczki udało mi się znaleźć buciki! Sa fenomenalne i całkowicie skradły mi serducho 💕 Misiowe futerko i uszy króliczka!

Zostawiam Was ze zdjęciami i nutką, która ostatnio mi się bardzo wkręciła 😋
No i cóż...do zobaczenia w komentarzach 💋






Kurteczka- KLIK















85 komentarzy:

  1. Piękna kurteczka :) Ma bardzo ładny kolor :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetna ta narzutka/płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurteczka ;*, ja jak na razie raczej odpoczywam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny płaszczyk, ale szkoda, ze tak badziewny materiał:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta parka i ślicznie w niej wyglądasz :) ten kolorek bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co różowe, więc kurteczka bardzo przypadła mi do gustu :) klikam 14.01$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja cudowna, bardzo lubię elementy w kolorze pudrowego różu, coś cudownego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszczyk. Ojejku cudowne masz te buty, widziałam podobne i właśnie zastanawiałam się, czy warto je kupić.

    Pozdrawiam, ślicznie wyglądasz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny płaszczyk,wyglądasz w nim pięknie:)
    Oj znam ten ból:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda ten płaszczyk :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słodkie butki :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow! A buty jakie świetne! ^^ Oczywiście klik zrobiony. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny pudrowy kolor :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo słodkie połączenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wygladasz... uwielbiam róż, baaardzo pozytywnie
    Pozdrawiam, miłego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie! Cudowny kolor ma ten płaszczyk :) Kawa z maka najlepsza :D
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie masz superaśne laczki <3 Spodobały mi się <3 No i Disclosure, uwielbiam ich, cudnie, że wstawiłaś w post :D

    Pozdrawiam :3
    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurteczka ma super kolorek ;) jednak nie jestem fanką tych futrzanych butów

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz :) Wcale nie widać zmęczenia, wyglądasz pięknie :)
    świetny płaszczyk :) Oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham pudrowy róż :) Narzutka nie w moim stylu, ale wygląda świetnie ;) I ładnie komponuje się z bucikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kurteczka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! buty są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor podbił moje serce na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. parka świetna, ale buty kozak! bardzo mi się podobasz taka różowa <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz w tym połączeniu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Parka wygląda świetnie - sama chętnie bym taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna kurteczka! :**

    Książka na wattpadzie "Magnetism of Hearts" <--- Zachęcam do przeczytania, będę mega wdzięczna za każde wejście! <3

    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie Ci w różowym:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny jest ten płaszczyk, uwielbiamy ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej odcień jak i fason jest cudny! :) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk jest super, ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się strasznie ta kurteczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Urzekły mnie te buciki *-* Ten kolor bardzo do ciebie pasuje :D
    Jestem tu po raz pierwszy, ale zostaję na dłużej. Obserwuję!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Parki rzadko wpadają mi w oko, ale ta jest obłędna! <3 Jestem w niej zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna jest ta kurteczka! W moim ulubionym kolorze :)
    A buciki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Do twarzy Ci w różowym :)

    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie przepadam za różowym a ten jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja <3 ! Wyglądasz przepięknie :) U mnie również pojawił się nowy post. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam cieplutko :*http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/05/met-gala-2017-przeglad-stylizacji.html Ps. Dodałam Cię do obserwowanych x

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna jest ta kurtka :) ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Naprawdę urocza stylizacja :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, parka przecudna. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja chyba sobie kupię podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawa kurteczka. Kolor różowy bardzo Ci pasuje :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale urocze buciki! Ogólnie nie lubie różu jednak w tej stylizacji miód i malina! Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. swietna stylizacja! parka ma cudowny odcien, a do tego te buciki

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale ładna parka! Cudnie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna parka <3 kolorek bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna lubię takie kolorki 😀

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny jest ten pastelowy, różowy kolor <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny pastelowy!!! Buty są rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna stylizacja! Ja swoją pierwszą parkę kupiłam ok. 5 lat temu i nadal jest ona moją ulubioną kurtką. :) Bardzo podoba mi się krój i kolor Twojej. :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  55. You are absolutely killin' it in pastel pink! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładnie wyglądasz w tej parce. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny outfit! Buty są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoja parka skardła mi serducho, uwielbiam parki, a różowy kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna kurteczka, a buty przeurocze!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Swietna parka, zreszta jak cala stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fenomenalna jest ta parka! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  62. Love this! ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  63. Te buty wywołują u mnie bardzo pozytywne uczucia. Są świetne!
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna jest ta parka :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super parka:) ślicznie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeeejku jestem in love w tej rozowej parce! swietna sprawa ;)
    Cieplutko pozdrawiam,
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  67. ta parka skradła moje serce :) takie uszate buciki też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  68. I love your outfit! Very chic!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny zestaw razem z butami tworzy ta parka, wyglądasz super <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne wyglądasz, te pastelowe kolory to totalny hit! Powodzenia w pracy, przyda się skoro taki nawał.. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kurteczka w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  72. ładna ta kurteczka, ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)