poniedziałek, 20 marca 2017

Nasze ulubione blogi - Akcja promowanie


Witajcie!

Od jakiegoś czasu zaczęłam prowadzić u siebie, które maja na celu "wypromować" blogi moich czytelników dalej, aby oni też zdobywali większe statystyki i ilość czytelników. Akcje te cieszą się u mnie powodzeniem i bierze w nich jakaś zawsze znaczna grupka osób.

Dziś również przychodzę do Was z paroma blogami, fajnych dziewczyn. Postaram się co do niektórych dopisać za co warto tam wpadać, natomiast te które znam mniej tylko wkleję link z nagłówkiem. Zarówno im jak i mi będzie miło jak zajrzycie na te blogi, skomentujecie i zostawicie po sobie jakiś ślad 💬😘

W tym tygodniu pojawi się ponownie taka akcja więc bardzo Was zapraszam do ponownego skorzystania!


Za co warto tu zaglądać? Posty są niezwykle kolorowe, ciekawe. Zawsze znajdziemy coś nowego. Każda stylizacja jest dopracowana oraz właścicielka zawsze obdarzy nas ciepłym uśmiechem na zdjęciach 😁 BLOG - klik






2

Za co warto tu zaglądać? Zawsze ciekawe stylizacje na każdy dzień, uśmiech na twarzy oraz ciekawa osobowość. BLOG-klik






3
Dlaczego warto tu zaglądać? Wchodzę tam z czystej ciekawości, dziewczyna bardzo się stara i fajnie prowadzi wpisy. To, ze nigdy nie widziałam jej twarzy ( bo sie nie ujawnia) daje dla mnie nutkę tajemniczości😋 BLOG-klik








4

Za co warto tu zaglądać? I tu zaczyna się naprawę temat rzeka...Bo pierwszy raz od dłuższego czasu zaskoczyła mnie odmienność stylu na jednym blogu, zachowana ze smakiem. Wszystko zawsze jest prowadzone profesjonalnie a babeczka pozuje jak profesjonalistka z okładek czasopism o modzie 😞😗 BLOG-klik

55 komentarzy:

  1. Znam kilka tych blogów i lubię je czytać, chętnie oblukam również te, które są dla mnie zupełnie nieznane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę zerknąć na te blogi! :))
    Zapraszam ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych blogów znam :) A zaległości już nadrabiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wpadnę na te blogi :) Świetna akcja!
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga :)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi świetne :)
    A tutaj zapraszam do mnie https://juliasliwienska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zajrzę do dziewczyn ;D Lubię modowe blogi. Niestety nie lubię ich komentować... bo ile razy można pisać pięknie xD Czasem brak mi słów ;) Ale podziwiam większość stylizacji.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło z Twojej strony, że polecasz blogi innych dziewczyn :) Zajrzałam na kilka z nich - rzeczywiście są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super akcja! Zapraszam do siebie, chciałbym poznać Twoje zdanie na temat mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie kojarzę żadnego:) koniecznie muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna akcja, niektóre blogi znam, a na pozostałe chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre blogi znam i sama lubię do nich zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Sylwii zaglądam chętnie :) Zajrzę również do innych :)
    Fajnie u Ciebie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. They sound so great. I should give them a try. Thanks for sharing. You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeeeej dziękuję kochana- jestem mega zaskoczona tym wyróżnieniem, a tym samym bardzo miło zrobiło mi się na serduchu :*
    cieszę się, gdy ktoś docenia to co robię- na pewno daje to takiego kopa napędowego do dalszego działania :)
    Dziękuję raz jeszcze :*
    I pięknego pierwszego dnia wiosny życzę :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość z tych blogów znam i są naprawdę mega ciekawe!
    W sumie co raz więcej jest ładnych, dopracowanych i starannych blogów. Choć wciąż przeważają te głównie dla współprac :/

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z tych logów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie posty, bo sama często szukam nowych blogów do poczytania, zaobserwowania :D Zawsze trafię na co ciekawego i wartgeo uwagi, dlatego za ten post Ci dziękuję! :D I cieszę się, że znalazł się tutaj blog Julki (My life is wonderfull), bo to moja szablonowa podopieczna ♥ Buziaki;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzę kilka z tych blogów, z chęcią zerknę również na pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zajrzeć w najbliższym, wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że taka promocja to teże super pomysł :) Noo jestem ciekawa tej ostatniej pani- Muszę zobaczyć!! :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki :-)
    Na część blogów już zajrzałam-są super:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie.
    Jest to na prawdę bardzo miłe i kochane.
    Z chęcią oblukam inne blogi bo jeszcze o nich nie słyszałam.
    Pozdrawiam
    XOXO <3 :*
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję kochana za wyróżnienie :* Ja uwielbiam twojego bloga :) Większość z tych blogów znam i bardzo lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz przepatrzę twoje propozycje <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. hej. dopiero zaczynam blogować i fajnie by było jakbym się tu u ciebie pojawiła ;)
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Autorce minimalissmo zazdroszczę stylu.

    OdpowiedzUsuń
  29. niektóre znam i jestem stałym czytelnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę koniecznie wszystkie obejrzec!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje mi się, że większość znam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie każdy blog znam, ale z miłą chęcią zajrzę <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł z tą akcją! Bardzo fajne blogi, warto zajrzeć ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również znam kilka tych blogów i z chęcią na nie zaglądam :) Bardzo fajna akcja- popieram :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubie takie wpisy, sama jeden podobny zrobiłam. Myślę że podobny temat jeszcze się u mnie pojawi pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam większość i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam niektóre z tych blogów. Miło z Twojej strony że promujesz blogi ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzeczywiście ciekawe blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. niektóre blogi znam ;) są świetne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł z promowaniem blogów czytelniczek. W wolnym czasie wejdę na zaproponowane blogi. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko fajnie, ale moim zdaniem nie powinnaś używać takich słów jak 'babeczka', miej na uwadze, że nie jest to zbyt profesjonalne i może urazić niektóre osoby.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten ostatni blog jest świetny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się ta akcja promowania innych blogów! Super, że tak przykładasz się do tego, a na pewno osoby, które pojawiają się w postach - czują i wdzięczność, i radość. :) Obserwuję!Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znałam wcześniej tych blogów, ale w wolnej chwili na pewno na jakiś z nich wpadnę.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny pomysł i super, że wspomagasz inne osoby :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kilka blogów kojarzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam blog "Minimalissmo" i gdy mam zaległości blogowe zawsze pierwszy blog w mojej głowie, do którego muszę zajrzeć to ten :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny pomysł z takimi postami. Niektóre blogi znam i chętnie na nie wchodzę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)