czwartek, 16 marca 2017

BIKINI czyli ciekawostki o których nawet nie wiecie!


Cześć Kochane! 

Za parę miesięcy lato i każda z nas już zapewne ma na nie jakieś plany. Ale jest to także sezon intensywnego paradowania w bikini...a zatem jak to się stało, że jest to modne? A ot ci mała ciekawostka, którą postanowiłam bardziej zgłębić 😁😁 

Kostium kąpielowy to w porównaniu z innymi częściami garderoby wynalazek bardzo młody. Pojawił się na początku XX wieku wraz z nadejściem mody na kąpiele morskie i słoneczne. Z początku, gdy służył głównie do pływania, nie posiadał żadnych szczególnych kształtów, był po prostu dość zabudowaną tuniką. Dopiero od lat 20. kostium ewoluował: stopniowo zaczął odsłaniać plecy i nogi. Prawdziwym przełomem było jednak rozdzielenie stroju kąpielowego na dwie części i powstanie bikini. Nazwa „bikini” pochodzi od atolu wysp na Pacyfiku. Pierwsza kolekcja tego typu stroju ujrzała światło dzienne w roku 1946 i dosłownie zaszokowała świat. Bikini wzbudziło ogromne zainteresowanie, sensację oraz kontrowersje. Kostiumy, jak na tamte czasy, były tak odważne, że do ich prezentowania wynajmowano striptizerki, bo „zwyczajne” modelki miały opory przed odsłanianiem ciała aż w tak dużym stopniu.
Masową popularność bikini zawdzięcza gwiazdom Hollywood. Marylin Monroe, Brigitte Bardot i Sophia Loren – największe aktorki tamtej epoki chętnie pokazywały się i pozowały w strojach kąpielowych. Dzięki temu bikini stało się niezwykle modne.


Niżej przedstawiam Wam trzy propozycje strojów kąpielowych od Zaful. W tym roku wzięło mnie strasznie na motyw palm i nie mogłam się powstrzymać by ich nie zamówić! 
A wy jakie motywy lubicie? 😋😋😋
















Kochani!Rusza kolejna akcja promowania Waszych blogów. Przypomnę co trzeba zrobić- kliknąć w wyznaczone przeze mnie linki i napisać cenę danych rzeczy. Za to ja wypromuje wasze blogi w następnym poście. Oraz polecę i zareklamuje 😋😋😋


69 komentarzy:

  1. Cute bikinis! loved it
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne stroje! Uwielbiam takie printy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielone palemki wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 3 strój skradł moje serce ❤ trzeba będzie zainwestować w jakiś fajny niedługo :p
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że postanowiłaś zagłębić ten temat-powstał fajny post z którego sporo się dowiedziałam:)
    Jeśli chodzi o bikini to nie przepadam za nimi-wolę strój jednoczęściowy a w tym roku musze zakupić
    taki jak ten w którym Inna była ubrana w teledysku "More than friends";)
    p.s.Byłabym zapomniała o linkach-kliknięte:) A oto ceny
    14,99$
    18,49$
    15,99$

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką bikini. Za to preferowałabym stroje kąpielowe z lat 50/60.
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jak i drugi strój bardzo mi się spodobał. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze lubiłam nosić bikini,ale jakiś czas temu zaczęłam też nosić jednoczęściowy strój kąpielowy na basen :)
    Poklikane 15,99$ , 18,49$,14,99$ :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście świetny motyw palm na kostiumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Blog *.*
    Warto na niego wejść <33
    Co powiesz na wpln obs ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie chodzę w bikini, chociaż w tym roku chciałabym się zaopatrzyć w jakiś - zapewne w jednoczęściowy, bo jednak nie trawię swojego brzucha :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ten ostatnio zdecydowanie skradł moje serce! jest cudowny! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bikini w palmy jest wspaniałe <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Stroje są mega <3 My same zamówiłyśmy sobie również z zaful jeden ^^ Mega wzory wybrałaś :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najczęściej kupuję stroje w turkusowym lub niebieskim kolorze, zawsze mnie do tego koloru najbardziej ciągnie i chyba wszystkie moje stroje takie właśnie były. Albo jednolite albo w paski albo w kwiaty. Twoje wersje z motywem palm bardzo ciekawe i ceny tez zachęcające. Ten dwuczęściowy strój za 18,49$ bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bikini.
    Poklikałam, jak będzie trzeba klików śmiało pisz :*
    Palmowe bikini - 14.99 $
    18.49 $ - Kolejne palmowe bikini
    15.99 $ śliczny strój w palemki

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie bardziej "zabudowane" stroje kąpielowe. Mega się ciesze, że weszła moda na coś takiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny strój bikini, ten wzór jest świetny na lato :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają nam się te propozycje stroi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne stroje! bardzo podobają mi się te bez usztywnianych miseczek, ale ja niestety muszę mieć twarde :( poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie należę do miłośniczek bikini :P Już od dawna ta część garderoby nie znajduje się w mojej szafie. Ale muszę przyznać, że prezentowane przez Ciebie stroje są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stroje świetne :) Najbardziej podoba mi się 2 i 3 :)
    Link 1- $15.99
    Link 2- $18.49
    Link 3- $14.99

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie ciekawostki! Jak zobaczyłam kiedyś pierwsze stroje kąpielowe zaprojektowane przez Coco Chanel to w pierwszej chwili pomyślałam, że podpis do zdjęć jest jakąś pomyłką. To są stroje kąpielowe?! Ale wtedy były inne czasy i chodzenie bez fiszbin było czymś nie do pomyślenia, a co dopiero coś takiego jak bikini :)
    Motyw palm jest piękny! Ja się zakochałam w bikini w ananasy!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stroje aż czuje się lato <3
    po klikane
    18.49
    14.99
    15.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne stroje! Ja czekam na mój w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! :D

    https://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne stroje kąpielowe! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku muszę w końcu kupić strój jednoczęściowy. Mój ostatni to wtopa :( Tak zniekształca biust, że szok ;/
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne stroje! już nie mogę się doczekać wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znałam tych faktów na temat bikini. Twoje są bardzo ładne, sama posiadam podobny z motywem palm :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne stroje, ale drugi bardziej by do mnie pasował. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się marzy strój kapielowy jednoczęściowy z wycięciami po bokach.Jest wrażenie wyszczuplenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten drugi strój jest piękny, bardzo mi się podoba!
    Palm Tree Print One Piece Swimsuit - White And Green $15.99
    Coconut Palm High Neck Bikini $18.49
    Palm Trees Printed Strappy Bikini - White$14.99
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy post :) Ja właśnie zaopatrzyłam się dzisiaj w strój kąpielowy - sukienkę... *_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem ładne te stroje, fajnie że we wstępie wstawiłaś jeszcze ciekawostki ;)
    Poklikałam:
    15,99$, 18,49$, 14,99$
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale zatęskniłam za latem, poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  37. No właśnie, za niedługo lato i pasowałoby wybrać jakieś bikini i przygotować sylwetkę. Podob mi się to bikini biało czarne :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne są te stroje!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekaw kostiumy, mi podoba się taki ombre trochę w stylu syrenki :)
    $14.99
    $18.49
    $15.99

    OdpowiedzUsuń
  40. wonderful bikini :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. o jacie ale ciekawe fakty. Nie wiedziałam, że bikini jest aż tak młodziutkie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Teraz tych wszystkich kostiumow jest tak duuużo, że na prawdę jest w czym wybierać i przebierać :D
    ten pierwszy jest czadowy <3

    18,49$, 14,99$, 15,99$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyobrażam sobie jaki to musiał być szok dla tych ludzi, kiedy bikini wchodziło... Bardzo mi się podoba ten strój jednoczęściowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne te stroje!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem w szoku, że chciało ci się szukać tyle faktów na temat bikini. Bardzo ładne komplety :)

    M V R C E L I A zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne stroje! Miłej niedzieli!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne modele wybrałaś ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne stroje<3 bardzo podobają mi się takie printy<3

    OdpowiedzUsuń
  49. Piekne stroje, a zwlaszcza 2 i 3 :) Tez bede musiala sie wkrotce w jakis zaopatrzyc.

    Pozdrawiam
    https://polengland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja już też zaczynam się oglądać za strojami kąpielowymi :D
    Poklikane: 15,99 18,49 14,99
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie bikini cudowne! Nie mogę doczekać się lata :)
    Poklikałam: 18.49 14,99 15.99!

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja to odnoszę wrażenie, że z roku na rok bikini są coraz bardziej skąpe, niedługo na plaży będziemy paradować nago :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten strój w palemki swietny. A i ciekawostki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  54. wow ile wiadomości
    piekne te stroje

    OdpowiedzUsuń
  55. kiedyś pisałam artykuł na temat bikini, więc sporo wiedziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten drugi strój jest przepiękny! Ja ostatnio gdzieś widziałam przepiękny ale jak później chciałam go znaleźć to już nie mogłam a był mega! Nawet myślałam o zakupie na tegoroczny wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  57. Super ciekawostki, nie wiedziałam. Piękne kostiumy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. fajna akcja wspierająca, trzeba promować co dobre :)
    przejrzałam - blogi faktycznie są świetne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Boskie kostiumy :) Już powoli trzeba o nich myśleć :D
    klik 18.49 ; 14.99; 15.99

    OdpowiedzUsuń
  60. Stroje są cudne. Chyba pora sobie taki sprawić :)

    15,99
    14,99
    18,49

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczne kostiumy kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)