niedziela, 22 stycznia 2017

www.dresspl.pl Sukienki dla każdej z Nas


Cześć Kochane!


Każda ma inną sylwetkę oraz każda z nas ma swoje upodobania. Niestety nie zawsze współgrają one z efektem końcowym. Wychodzimy wtedy ze sklepu zawiedzione powtarzając jak mantrę słowa "Nie mogę znaleźć nic dla siebie". Lecz wystarczy spojrzeć na ubrania odrobinę inaczej, zauważyć ich kształty, linie i kolory, które na wieszaku są tylko połową ... A dopiero na odpowiedniej figurze stają się zestawem godnym gwiazdy! Przygotowałam dla Was wraz z Dresspl.pl kilka propozycji, odnajdź swoją i wybierz dla siebie to, co najlepsze.

Jako, że studniówki nadal trwają, pokaże Wam jak łatwo można dobrać sukienkę do typowej najbardziej kobiecej sylwetki.

Klepsydra lubi: Dopasowane kroje - zwłaszcza takie, które eksponują talię!
Charakteryzuje się obfitym biustem, mocnym wcięciem w talii oraz szerokimi biodrami. Dlatego wybierając sukienkę do figury klepsydry, musimy pamiętać o tym aby sukienka miała wyrazisty dekolt i zbiegała się w tali, tworząc główny punkt. 











Jak wiadomo w naszym życiu są różne sytuacje i wyjścia. Dlatego przedstawię  Wam jeszcze jeden najpopularniejszy typ kobiecej sylwetki. Dla którego też z łatwością dobierzecie sukienkę.

Gruszka lubi: Dopasowany dół, dekolty na kształt litery V oraz szerszą linię ramion.
 Kształt gruszki charakteryzuje się właśnie wąskimi ramionami - w przeciwieństwie do klepsydry - oraz obfitymi biodrami, które są dla niej bardzo charakterystyczne. Przykładem gruszki jest Jennifer Lopez.










Mam nadzieję, że pomogłam tym postem, choć trochę przybliżyłam Wam figurę i fasony. Jeśli wiecie coś więcej na ten temat chętnie poczytam w komentarzach. Sukienki dobierałam pod swój gust a na stronie jest ich całe mnóstwo. Czy jakaś sukienka zapadła Wam w serce?

Buziaczki 😘😘😘😘

Post sponsorowany przez www.dresspl.pl

68 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne, a szczególnie podoba mi się ta czarna:)
    Pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki :) Każda jest wyjątkowa na swój sposób :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, te sukienki to marzenie :) Kocham takie kroje, delikatne kolory i tą długość :) Z chęcią włożyłabym coś podobnego na studniówkę :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post i prześliczne sukienki :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki, ale te długie zawsze są kosztowne.. Niestety bal jest jeden, ale życie toczy się dalej :)
    Zapraszam na nowy post z sesji zimowej :)
    https://monica280497.blogspot.com/2017/01/winter-session.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukienki, chociaż wydaje mi się, że w rzeczywistości tak nie wyglądają :( Zastanawiające jest oczywiście zdjęcie Maffashion, która za pewne nie ma pojęcia, że znajduje się na stronie tego sklepu :D
    Rady bardzo trafione :) świetnie napisany post :)
    poklikałam oczywiście. Każda w cenie 569,99 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę krótsze, jednak kolor tej ostatniej, zarówno jak i fason jest piękny, a może jednak wyglądałabym w niej dobrze ;) ? Druga również bardzo mi się podoba.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są sukienki na studniówkę :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te sukienki.
    Ta ostatnia różowa wpadła mi w gust :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaa *-* Prześliczne sukienki!
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki jak zwykle cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna suknia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga suknia jest idealna ♥ strasznie mi się podoba!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem typową gruszką, ale Jennifer Lopez nie przypominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia sukienka jest prześliczna. Myślę że niektórym dziewczynom przydadzą się rady bo nie każda umie dopasować niestety sukienki do siebie

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Poklikane! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNE SUKIENKI! :)
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne sukienki :) i przydatne wskazówki dotyczące figury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu! Super się prezentują! <3 Bardzo podoba nam się ta czarna! ^^ Także z nimi współpracowałyśmy, jednak nie wyszło :/ Życzymy powodzenia! Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna sukienka jest przepiękna! Uwilebiam takie góry sukienek, ślicznie to wygląda.

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga sukienka jest świetna! :D Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. numer 3 i 4 to moje zdecydowane faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajkowe kreacje, czarna wydaje mi się najpiękniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh jej, świetne sukienki, szałowe można powiedzieć :D Szkoda tylko że okazji brak żeby je założyć

    OdpowiedzUsuń
  25. Te falbany <3 Jak kiedyś nie znosiłam takich modeli, tak teraz mam do nich słabość :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Numer jeden sama bym chętnie założyła na swoją studniówkę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda sukienka ma swoje coś wyjątkowego!
    Ja zakochałam się w tej czarnej! C U D O *-*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga sukienka jest idealna! <3

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne sukienki ;) Myślę, że warto by było pociągnąć temat i przedstawić wszystkie główne typy sylwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łososiowe sukienki są przepiękne! Pozdrawiam!^^
    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  31. druga jest cudowna! :D przepiekne są!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne sukienki! ♥ Najbardziej przypadły mi do gustu 2, 3 i 4 :D
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne suknie :) Szkoda, że nieczęsto jest okazja tak się wystroić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienki jak dla prawdziwej księżniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię sukienki do samego dołu ale siebie jakoś w takich nie widzę :/ a są przepiękne zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  36. czarna z Maff jest obłędna! I najpiekniejsza :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Czwarta sukienka jest najlepsza, zdecydowanie :)
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownee<3, szczególnie spodobała mi się ta 3, piękna;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. w takich sukienkach czułabym się jak księżniczka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne sukienki ! Niektóre z nich wyglądają jak dla księżniczek <3

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarna jest zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnia sukienka robi mega wrażenie:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne - szczególnie spodobała mi się czarna ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wciąż szukam idealnej sukienki na studniówkę (którą co prawda mam za rok i choć szukam mega klasyki nie mogę jej znaleźć). Bardzo pomogłaś mi tym postem - pierwsza sukienka jest idealna, choć wolałabym mniej błyszczącą i czarną lub czerwoną - i tak jest genialna!! Buziaki ;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Niektóre naprawdę są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne sukienki! Wszystkie bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czarna suknia jest prześliczna ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  48. O rany jakie piękne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Co tu dużo mówić , przecudowne :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe sukienki ! Czasem tak jest, że sukienka nie wygląda ciekawie na wieszaku, ale po ubraniu okazuje się, że jest cudowna !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej. Widziałam że wspolpracujesz z dresspl.pl :) Bardzo podobają mi się twoje posty. Czy byłabyś taka dobra i opowiedziała jak przebiega ta współpraca i dać mi maila do nich? Z góry dziękuję. Trzymaj się kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam takie kreacje, idealne na bankiety ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)