środa, 25 stycznia 2017

Winter black and gray outfit



Cześć!

Jak tam u Was leci? Mnie już chyba dopadło zimowe przemęczenie bo zupełnie na nic nie mam ochoty i tylko bym spała. W dodatku za oknem raz chlapa, raz mróz. Mrozy tej zimny nie oszczędzają. 
Cieszę się, że mam tak duże grono odbiorców. Patrzycie na to co tworzę w sieci, komentujecie. Robiąc cokolwiek, wysyłając w obieg wiem, że ktoś z drugiej strony to docenia, czasem inspiruje.. 
Nie znamy się, jednak czasami wystarczą zwykłe dwa słowa aby poprawić komuś samopoczucie. Czy nie jest Wam lepiej kiedy ludzie na ulicy są szczęśliwi, uśmiechają się, wysyłają pozytywną energię i ciepło? Myślę, że wtedy każdemu żyje się lepiej ;-) 
Tego też Wam życzę, dużo ciepełka oraz uśmiechu! 






















































A teraz przyszedł czas na listę zaufanych, godnych polecenia blogów. 
Dziękuję dziewczyny, że odwiedzacie i komentujecie mój blog, a co do waszych to jeszcze większych sukcesów życzę 😘😘 Jestem wdzięczna wam za okazane wsparcie w niedawnym poście i pomoc, dzięki Wam moja współpraca nie miałaby sensu! Jesteście Kochane 😍😍























91 komentarzy:

  1. Mam ostatnio podobnie, zero sił i cały czas chce mi się spać. Czekam na ferie aby choć trochę odżyć :)
    Ze stylizacji bardzo podoba mi się torebka. Ma cudowny, delikatny kolor!
    A Ty wyglądasz pięknie jak zawsze :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie jesteś sama, też ciągle bym spała, a zwłaszcza kiedy trzeba iść do szkoły :) Fajna stylizacja, podoba mi się futerko i torebka :)

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja na codzień :) podoba mi się!
    Zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze sie cieszysz :) lubie Cie czytac. I zdeecydowanie lepiej wychodzisz na zdjeciach, gdy sie usmiechasz :) ps. Ladna kamizelka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kamizelka, u mnie możesz zobaczyc coś podobnego. Zapraszam:)
    Wyglądasz super:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie, bardzo podoba mi się narzutka prezentuje się fantastycznie. Torebka ma świetny kolor :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie :) Różowa torebka piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja tez bym z chęcią przespała mroźne dni, albo przynajmniej z ciepłą herbatką poczytała jakąś książkę. Masz rację, że czasem wystarczy jeden uśmiech, kilka słów i trochę życzliwości, a wszyscy bylibyśmy szczęśliwsi.
    Masz świetną kamizelkę, podoba mi się połączenie takiej melanżowej od góry z białym futerkiem od spodu. Świetnie pasuje do Ciebie zarówno jej długość jak i wydłużający optycznie kołnierz. A tak przy okazji dzisiaj w samochodzie rozmawiałam o Tobie z mężem (moim osobistym fotografem) i wspominałam ile otuchy mi dałaś kiedy sama zaczynałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3 Takie słowa są dla mnie niesamowite! Ty wtedy zaczynałaś?! Nigdy bym nie pomyślała, że to były początki :O To wszystko tylko dowodzi na to, ze jesteś profesjonalistką w tym co robisz! Miło mi, bardzo.
      PS; mój chłopak tez jest moim prywatnym fotografem!

      Usuń
  9. Ja też ostatnio przemęczona coś jestem:( Kolor torebeczki masz świetny:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :) Torebka śliczna <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizelka i torebka:) śliczny uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna luźna stylizacja ja, piękny uśmiech więc częściej się tu uśmiechaj ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kamizelka <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. też jestem ostatnio bardzo zmęczona :(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiejsza stylizacja jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER WYGLĄDASZ! ŚWIETNY OUTFIT <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, i ja bardzo lubię jak ludzie których mijam się ciepło uśmiechają! Dzień od razu staje się lepszy ♥
    Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz :)) ! Pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również życzę Ci dużo ciepła i uśmiechu,to racja takie dwa słowa sprawiają ,że człowiek ma energię na cały dzień :) Poza tym ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. oj też bym tylko spała, masakra :/
    super wyglądasz!
    dziękuję za wspomnienie o mnie we wpisie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamizelka bardzo mi się podoba ! ;) super :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia! Ja czekam już tylko na wiosnę, bo mam dość zimy :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz. Śliczna stylizacja.
    Ta torebka jest przepiękna
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :)
    Szczerze mówiąc powoli tęsknie za wiosną/ latem :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty to nie moja bajka, ale torebka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też dopadło zimowe zmęczenie niestety :) ale na szczęście od poniedziałku ferie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. też mi ta zima dała w kość...non stop temperatura na - ;-(Cóż pocieszające jest to że za kilka tygodni
    wiosna :-)
    P.s. Mimo tego zimowego zmęczenia wyglądasz super:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Również staram się walczyć z zimowym ospaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja od początku roku też czuje się zmęczona i strasznie rozleniwiona B-) Pięknie jak zawsze podoba mi się ta narzutka z futerkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja na codzień :) Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. kamizelka jest super! :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna stylizacja :) życzę dużo energii :) może wraz z wiosną jej przybędzie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. A ty jak zwykle świetnie wyglądasz. Mega pozytywnie!! :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ubierz się! :-) taka zima a Ty tak lekko ubrana :-)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sesja :)
    Odzyskuj siły i energię :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro robisz coś z pasją i sprawia Ci to przyjemność, to czytelnicy to zawsze wyczują i w wiekszej ilości zaczną się pojawiać- bo to się ceni :)

    Bardzo podoba mi się kamizelka, szczegolnie ten kożuszek i jego asymetria- sama chętnie bym sobie taką sprawila <3
    super wyglądasz :)

    U mnie też zimowe przesilenie grr

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna stylizacja! :))

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie tylko Ciebie zimowa aura przytłacza :/
    Byle do wiosny :)
    Stylizacja jak zawsze śliczna, pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super masz tą kamizelkę :D

    padnę do dziewczyn:)


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/moja-miosc-pedzle.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Super fotki!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie chęć spania przeszła, ale cały czas chodzę nerwowa jak zdaję sobie sprawę ile mam załatwić w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też jestem jakoś osłabiona, ciągle bym spać mogła :p piękna ta Twoja kamizelka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się stylizacja. A co do zmęczenia i chęci do ciągłego spania - też tak mam. Ale to nic dziwnego, bo w końcu brakuje słońca, a to ono dodaje najwięcej energii

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz :* ja również nie mam na nic czasu a nawet sił :( uroki studenta :)
    Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna stylizacja, kożuszek ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna torebka ! :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  49. W czasie mrozów chyba większość z nas chciałabym tylko spać w tym ja haha Stylizacja jak zwykle cudowna i świetnie wyglądasz!! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny look :). Zgadzam się, że gdy ktoś przesyła nam uśmiech czy w ogóle emanuje dobrą energią robi się jakoś cieplej na sercu. Miło, że znalazłyśmy się w zaufanych blogach. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie też dopadło zimowe przemęczenie. Najchętniej nie wyściubiałabym nosa z domu. :-) Piękne zdjęcia! <3
    Pilnie potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna stylizacja!

    http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia. Podoba mi się ta narzutka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie również dopadło przemęczenie, nie mogę doczekać się wiosny :)

    jesli chodzi o stylizacje to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam tego typu kamizelki, mam podobną tylko ze czarną, grzeje niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Faktycznie, zima mogłaby już sobie pójść :<
    Ślicznie wyglądasz, pasuje Ci taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ja w zimowe dni staram się coś robić, chociaż na siłe haha :)
    genialna jest ta kamizelka z kożuszkiem :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wygladasz bardzo ładnie! :)
    Dziękuje za polecenie i nie ma za co dziękować, trzeba sobie pomagać :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie wyglądasz ;) Torebeczka ma piękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdecydowanie przydałyby się cieplejsze dni :) U mnie dzisiaj za oknem deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w tym futerku, jest świetne tak samo jak zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zdjęcia, torebka bardzo przypadła mi do gustu :) Super, że masz tylu czytelników i życzę Ci ich jeszcze więcej! Gdyby każdy miał takie nastawienie jak Ty i niósł radość ulicą - świat byłby piękniejszy :D Buziaki ;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie się prezentuje całość. :) Torebka i mi przykuła uwagę :P
    coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pewnie nie będę zbytnio oryginalna, ale bardzo podoba mi się ta narzutka i torebka. Stylizacja bardzo udana :) Zapraszam Cię serdecznie do mnie na www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna kamizelka :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia! Mnie chyba też za często dopada zimowa depresja.. :/
    Obserwuje na stałe i zapraszam ;*
    http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  68. fajna torebka i kamizelka :)
    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Dla ciebie też dużo ciepełka :3, super pozytywne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaka Śliczna kamizelka !! :) Wyglądasz pięknie kochana !
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. ładniutka torebka
    Zapraszam do mnie :) http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Super zdjęcia i outfit! Nie za zimno jednak na taką kamizelkę? Chyba wszyscy już tęsknili za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)