czwartek, 19 stycznia 2017

Wishlist from YOINS

Cześć! 

Mam okazje pierwszy raz nawiązać współpracę ze stroną YOINS.COM. Do tej pory zamawiałam ubrania z ich strony więc znam jakość. Jak na razie nie spotkałam się jeszcze z  "bublem". 
A Wy co myślicie na temat tej strony? Współpracujecie?
Chętnie zapoznam się z waszymi opiniami 😁


Jako, że mamy zimę w zaawansowanej formie ta chciejlista będzie poświęcona sweterkom! Wszystkim jakie wpadły mi w oko i jakie chciałabym mieć. Wiem, że nie jedna z Was uwielbia je tak samo jak ja ❤



CIEPŁE SUKIENKI 













DŁUGIE SWETEREKI 



            1) KLIK                               2) KLIK



DOPASOWANE I OVERSIZE



3) KLIK/ HERE                 4)KLIK/ HERE



Zapraszam wszystkich do klikania w linki 😁
Każdy kto kliknie i poda ceny chociaż trzech rzeczy, zostanie polecony w następnym poście!
Dziękuję i miłego dnia 😘


74 komentarze:

  1. Sukienki i sweterki są po prosty BOSKIE!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania wybrałaś podobają mi się życzę powodzenia i długotrwałej współpracy:) US$15.95
    US$21.95 US$17.95 US$23.95
    W wolnej chwili zapraszam do nas http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej szafie brakuje takiej zimowej sukienki. Twoje propozycje są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne , że poklikam. Co to jest kliknąć w parę linków, a nóż coś mnie zaciekawi.
    Poklikałam
    100.52 zł
    66.94 zł
    75.34 zł
    Pozdrawiam świetna wishlista
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki w wersji ''na ciepło'' potrafią naprawdę ładnie wyglądać, bordowa i szara jest cudowna :)

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te sweterki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ubrania <3

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie które rzeczy sama bym przygarneła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. po klikane
    92.12 zł
    66.94
    75.34
    75.34

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubrania wyglądają świetnie ♡♡ pozdrawiam :)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebuję szary sweterek do mojej nowej spódniczki w kratę, może ten 4. by pasował....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej stronki, ale chętnie bym coś zamówiła, sweterki są cudowne, ale najbardziej podoba mi się ta bordo sukienka, cuuudo <3
    Poklikałam :) 92,12 , 66.94 , 75,34 , 75.34, 66.94 100.52

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie propozycje super!! Też bym z chęcią przygarnela :)
    Obserwuję! Zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna pierwsza sweterkowa sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne rzeczy mają:)
    Pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaa chcę ową pierwszą kieckę:D ps. kochana Ty masz taką kieckę z zaful biała na ramiączka z niebieskim wzrokiem? jak ona się sprawdza? bo ja zamówiłam rozmiar L i tam dumam czy będzie ok:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak mam. Ja ja brałam z Rosegal i to jest M ich gdzie ja nosze S więc u Ciebie może to być różnica 3-4 cm przy L :) A jeśli chodzi o jakośc to jestem bardzo zadowolona i materiał jest solidny! Więc polecam!

      Usuń
  17. najpiękniejsze rzeczy, żeby tak tylko jeszcze na mnie leżały

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio sporo osób zaczyna z nimi współpracę, ja jeszcze nie miałam ubrań od nich, ale wyglądają bardzo ciekawie :) Strasznie podoba mi się ta pierwsza sukienka!
    Poklikałam! $21.95, $15.95, $17.95, $17.95, $17.95, $15.95, $23.95
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki wyglądają ciekawie :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne. Wszystkie propozycje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego sklepu jeszcze nie znałam :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej! ♥
    Poklikane :* $21.95, $15.95, $17.95, $17.95, $17.95, $15.95, $23.95

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie świetne rzeczy mają ! :)
    Coffee Fashion Crew Neck Splited Midi Long Sleeves Jumper zł75.64
    Burgundy Sexy High Neck Long Sleeves Knit Casual Dress zł75.64
    Grey Open Back Drawstring Waist Knit Mini Dress Dress zł67.21
    Beige See-through Ladies Style Cable Knit Mini Dress zł92.49

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie współpracowała z nimi, ale też nigdy nie słyszałam nic złego. Powodzenia! :)

    zł92.49 zł67.21 zł75.64zł

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te sukienki, także zimą uwielbiam je nosić !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna wishlista, uwielbiam futrzaste, wełniane rzeczy. Nie miałam nigdy ciepłej sukienki, a przydałaby mi się :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te swetrowe sukienki są piękne *-*


    Poklikane :*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/luksusowy-zegarek.html

    OdpowiedzUsuń
  28. z tego co wiem, to dwa lata temu strasznie oszukiwali blogerów :/ mimo tego, poklikane, np zł75.64, zł100.92, zł67.21

    OdpowiedzUsuń
  29. po klikane
    92.49 zł
    67.21
    75,64
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Te sukienki są świetne :D
    Nie zamawiałam nigdy ciuchów z tej strony i niestety raczej nie będę, gdyż nie lubię kupować ubrań przez internet :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku boskie są te sweterki. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji współpracować ;D
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam tę firmę, aczkolwiek nigdy nie robiłam na ich stronie zakupów :)

    jestem bardzo ciekawa jaka jest jakość ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne ciuchy mają :D
    Ta sukienka pierwsza jest boska :*
    Też miałam okazję współpracować z firmą YOINS:d
    Sukienka zł92.49
    Sweterek zł75.64
    Biała bluzka zł67.21
    Poklikane :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam okazji jeszcze nic stamtąd zamówić, ale asortyment naprawdę ciekawy :) klik 75.64zl, 100.92$, 67.21$ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie sa fajne ale bordowa jest swietna .:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany jestem pod wrażeniem, pierwszy raz słyszę o tym sklepie ale sukienki naprawdę mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Długie swetry bardzo mi się podobają :) Poklikane :*:)
    Buziaczki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku świetne są takie ciepłe sukienki!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej strony, ale bordowa sukienka fajnie się prezentuje na zdjęciu, ciekawe jak w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Świetne rzeczy! Kocham sweterki ♥
    Kliknięte ;)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 100,83;67,15;75,57;75,57;67,15 (kliknęłam wszystko, wpisałam kilka)Będę wdzięczna, jeśli wejdziesz do mnie i też mi poklikasz (na dole posta lista linków)^^z góry dzięki!

    Pozdrawiam!^^
    ... i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna wishlista :) Sukienki są urocze.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciepłe sukienki z długim rekawkiem, nie mogę się bez nich obejść
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ubrania wyglądają obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zakochałam sie w sweterkach <3

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne są ! Te wszystkie sweterkowe rzeczy wyglądają cudownie.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sweterki są boskie ! Szczególnie bordowy KLIK KLIK 67,15zł; 75,57zł; 100,83zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa wishlista. Sukienka jest świetna 92.41zł, sweter z warkoczem 100.83zł, bordowy 75,57zł.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zestawienie, jak widać sweter nie jedną ma odsłonę i wcale nie musi być nudny

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne sweterki :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne rzeczy :) Tutaj ceny: 17.95$ 21.95 $ 23.95$
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  52. Długie sweterki są extra
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnesl są te te ubrania akurat w moim stylu zwłaszcza ta biała i bordowa :0

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko mi się podoba :)
    US$17.95
    US$15.95
    US$17.95

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)