niedziela, 27 marca 2016

Styling Fitness & stretching exercises


Hej Kochane! 

Z racji tego, że większość z Was wybrała temat kolejnego postu o stylizacji na fitness i ćwiczeniach rozciągających, przygotowałam dwa zestawienia. Oraz zrobiłam parę zdjęć przedstawiających jak się rozciągam po treningu. Dołączam do tego moją motywacyjną ścieżkę o Yodze i kilka informacji na temat samego rozciągania... :D Post z opisem moich treningów oraz nowym wyzwaniem z Chodakowską ukaże się za kilka dni. 
Buziaczki! :* 
----------------------------------------------
Zestawienie pierwsze jest typowe na siłownie czy do biegania. Top oraz wygodnie dresy, dopasowane tak aby podkreślić naszą figurę a nie wisieć bezwładnie na naszych biodrach . W takim zestawie nie polecam ćwiczyć typowych cardio czy areobów a nawet programów z trenerami personalnymi, gdyż dresy mogą nam przeszkadzać ( zrobić się zbyt ciężkie) lub ograniczać ruchy.










Drugie zestawienie jest przeznaczone do wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej. Dopasowane legginsy, luźny top. Zestaw ten nie będzie krępował naszych ruchów oraz nie stanie się zbędnym obciążeniem. Możesz śmiało skakać, wykonywać przysiady i podpory a także się rozciągać bez obaw! 














I PRZECHODZĄC DO ĆWICZEŃ ROZCIĄGAJĄCYCH...


Nie wszystkie mięśnie możesz rozciągnąć. Oto kilka z tych, których ze względu na budowę anatomiczną ciała nie poddasz stretchingowi: żwacz, skroniowy, podpotyliczne, nadgrzebieniowy, piersiowy mniejszy, odwracacz, najszerszy grzbietu, piszczelowy przedni, czworogłowy uda.

Czy wiesz, że mięśnie od stretchingu nie stają się dłuższe?
Nie zaobserwowano żadnych różnic w budowie mięśni o przeciętnej elastyczności i tych o elastyczności wybitnej. Jedyne co nam to da to poprawa gibkości ciała-bezbolesne przyjmowanie coraz głębszych pozycji ( przesuwa się granica odczuwania bólu) oraz poprawia się siła i wytrzymałość mięśni.
Stretching jako rozgrzewka? Błąd. Utrzymywanie pozycji rozciągających nie podnosi ich temperatury a więc nie rozgrzewa mięśni.
A co z zakwasami i kontuzjami? Większość uważa, że rozciąganie NIE zmniejsza ryzyka kontuzji i NIE redukuje po treningowych dolegliwości mięśni- jednak z tym nie do końca się zgodzę gdyż rozciąganie po treningu pozwala mięśniom odpocząć się i " ostygnąć" .








Najbardziej polecam ćwiczenia i pozycje rozciągające od Yogi. Angażują praktycznie każdą partię ciała i wspaniale odstresują oraz wzmacniają nasze ciało. 
Oto przykładowe zestawy z których korzystam i kilka inspiracji :) 









92 komentarze:

  1. Swietne zestawiki ♡ Drugi podoba mi sie naj ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie luźno, super że ćwiczysz
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :O świetny post!!!/K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sportowe stylizacje! Sama używam podobnych ćwiczeń na rozciąganie :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy zestaw zdecydowanie dla mnie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardziej podoba sie drugi zestaw :) i związałabym bardziej włosy xd Ja muszę mieć mocno upięte bo mi bardzo przeszkadzają ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię zdecydowanie więcej ćwiczeń rozciągających :) a stylizacja druga bardzo mi się podoba :) muszę gdzieś poszukać takich ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisałam sobie link do tego posta, aby w razie czego zajrzeć. Ciekawe ćwiczenia. Najbardziej przypadł mi to do gustu drugi zestaw. Pozdrawiam&zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatni zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieje , że uda mi się regularnie ćwiczyć
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał super stylizacje. Aż szkoda w tych ciuchach ćwiczyć ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje :))

    Zapraszam>> styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi zestaw na ćwiczenia bardzo mi się podoba - a poza tym świetne ćwiczenia :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zestawy! ;) Ciekawi mnie też joga, zazdroszczę tej gibkości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdy zawsze ćwiczę zakładam jakąś bluzkę i leginsy. To dla mnie najlepsza stylizacja.
    Nie mogę się doczekać kolejnego postu. Zaciekawiłaś mnie bardzo. Ćwiczę czasami z Ewą ;)
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie zestawienie świetne *.* ale wygimnastykowana z Cb dziewuszka :*
    Trzymaj się cieplutko,
    zapraszam do siebie: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi zestaw bardziej mi się podoba :)
    Fajne zdjęcia podczas ćwiczenia, kreatywny pomysł :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcia są super motywacją!;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamo...wszędzie widzę aktywność fizyczną to chyba znak bym sama zabrała się za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ech, ta figura!
    Bardziej podoba mi się drugi strój, głównie przez to, że nie lubię koloru seledynowego ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, mega!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zmotywowałaś mnie do ćwiczeń, na pewno wykorzystam ćwiczenia które zaproponowałaś :) obserwuje

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dałam serio motywację do ćwiczeń. dzisiaj miałam dać sobie spokój z ćwiczeniami ale jednak pójdę i zrobię trening :)

    obserwuję
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze idealna modelka! :D twojego bloga nie idzie ominąc o tak sobie, bo jest na prawdę świetny ;) a ty poza tym też jesteś bardzo ładna i wydaję mi się że również jesteś świetną osobą ;) bardzo polubiłam twojego bloga i gdy widzę twój komentarz w moim blogu dajesz mi tyle motywacji samym faktem, że dodajesz co nowy post komentarz:) dziękuje, że jesteś ze mną a ja staram również byc z Tobą:)



    zapraszam do mnie i odpowiadam na każdą obserwację :) każdy komentarz mile widziany :)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże! Dziękuje za takie słowa, wywołałaś u mnie uśmiech i dużą dawkę satysfakcji :D Mam nadzieje, że nadal będziesz z przyjemnością do mnie wpadać i zostawiać coś po sobie. Ja staram się wchodzić na każde blogi które zaobserwuję, doceniam to co tworzą inni. Jeszcze raz dziękuje za taki komentarz!! :D

      Usuń
  25. Druga stylizacja mi się spodobała najbardziej :) Robię większość z tym ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 outfit świetny i bardzo podoba mi się post :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!!
    Wspaniała figura :)
    Obserwuję. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet na siłowni można wyglądać sexi :D
    u mnie rozciąganie po treningu to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Drugi strój do ćwiczenia to sztos! :) Dobrze się ćwiczy gdy ma się na sobie cos dobrego :3

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacje są świetne i oczywiście Ty super się w nich prezentujesz. Sama wolę ubrać coś bardziej obcisłego, ponieważ denerwuje mnie kiedy robię jakieś ćwiczenia rozciągające i np. bluzka mi się podwija. To strasznie irytujące. Bardzo mądre słowa, rozciąganie nie może służyć jako rozgrzewka, oby dużo osób to zapamiętało.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia. Spodobały mi się obie stylizacje, choć druga troszkę bardziej mi przypadła do gustu, zwłaszcza te leginsy <3
    Powodzenia w dalszych ćwiczeniach, oby nie zabrakło motywacji :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne stylizacje do ćwiczeń :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne zestawy,widać,że były przemyślane :) Mi bardzo spodobał się ten drugi :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Obydwie stylizacje fajne, ale zestaw z brzoskwiniowym topem bardziej przypadł mi do gutu :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gusty. Świetne ćwiczenia, będę korzystać w wolnej chwili. Tego właśnie potrzebowałam! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ale super! masz mega figure i motywujesz, serio!
    w ogole swietne stylizacje!

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. W drugiej stylizacji wyglądasz po prostu perfekcyjnie! Podoba mi się bardzo. No i to, że ćwiczysz również, ja jestem w tej kwestii niestety leniwcem:)

    OdpowiedzUsuń
  38. seksownie wyglądasz w sportowych ubraniach *.*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepsza jest ta druga stylizacja :) Zdecydowanie lepiej na tobie leży i podkreśla to, co powinna. Dobrze, że motywujesz innych do ćwiczeń, ja niestety jestem leniwcem...

    Zachęcam do wspólnej obserwacji :)
    http://whatever-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. drugie legginsy genialne! podziwiam za to że ćwiczysz, ja mam zbyt wielkiego lenia ;d

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  41. Druga "stylizacja" bardzo mi się podoba. Fajnie że masz motywację i prowadzisz aktywny tryb życia :), ostatnie zdjęcie z kotem jest świetne.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie druga opcja bardziej mi się podoba ale obie są super!;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Drugi zestaw mega ^^ bardzo mi się podoba :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Really great post, I want to try getting into doing yoga a lot more! I think your blog is lovely, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Druga stylizacja jest idealna dla twojej figury, a ćwiczenia na pewno wypróbuję :3
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie :D
    Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń
  46. czarne legginsy genialne ;)
    a cwiczenia na rozciąganie super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  47. drugi zestaw super! :)


    Zapraszam do siebie - obserwacja za obserwację :*
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja rozciągam się już od długiego czasu - to bardzo ważne:) świetnie wyglądasz w obydwóch zestawach!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podoba Twoja druga stylizacja. :)
    Fajne ćwiczenia, muszę je wypróbować!

    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zamarzniesz kiedyś na tym dworzu , przecież było tak zimno ! Fajne zestawy i ćwiczenia rozciągające :) prawie wszystkie z nich znam

    OdpowiedzUsuń
  51. dzięki za inspirację! :) Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne sportowe zestawy :) Muszą być bardzo wygodne. Czekam na kolejny inspirujący post.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. 2 outfit fajny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo przydatny post ;p
    Zestaw nr 2 zdecydowanie przypadł mi do gustu, ale jakoś nie widzę siebie w tym, bo obawiam się, że moje 4 litery bedą w tym wyglądać okropnie podczas ćwiczeń ;/
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne stylizacje, myślę,że są odpowiednie,bo ładnie wyglądają ,ale są zapewne też wygodne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Oba zestawy fajne. Przydałoby mi się też trochę porozciagac :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Drugi zestaw wygląda dokładnie tak jak najbardziej lubię ubierać się do wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej :) Siłowania, bieganie, fitness - leginsy i luźny top sprawdzają się u mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdecydowanie drugi najbardziej mi podchodzi, wydaje się taki wygodny jak do ćwiczeń :D Koniecznie musze spróbować ćwiczeń. Masz świetny brzuszek ♥

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo przydatny post. Tez uwazam, ze rozciaganie sie jest wazne, przed jak i po treningu, niestety niektorzy wcale tego nie rozumieja.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeżeli chodzi o zestaw ubrań, to u mnie zazwyczaj nr 2 - wygodnie, bez krępowania ruchów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Drugi zestaw jest świetny !

    kurczę, jesteś moją motywacją do ćwiczeń, też jakiś czas temu zapisalam się na siłownię, ale coś slabo mi to idzie grrrr

    super wyglądasz, bardzo ladną masz figurę :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zestawy do ćwiczeń ;).

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest super 😀
    ja dopiero zaczynam 😊
    Na pewno zaobserwuje 😊http://wmoimobiektywiexxd.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo fajny post, ta druga stylizacja zdecydowanie wygrywa! :) yoga jest bardzo przyjemna i zawsze dorzucam w tygdoniu jakies takie rozciaganie :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zestawy do ćwiczeń, oglądając takie zdjęcia aż sama mam ochotę ruszyć tyłek :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapamiętam! Świetne rady, a co do tych stylizacji, zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsze. Ostatnio wzięłam się trochę za ćwiczenia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zestawienia, pierwszy zestaw masz racje idealny do biegania albo na siłkę <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Druga stylizacja bardziej mi się spodobała :) a joga jest świetna :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Z tych dwóch stylizacji zdecydowanie wybrałabym drugą. Jak dla mnie koszulka i legginsy lub szorty to najlepszy i najwygodniejszy strój do ćwiczeń. Jedyny problem jaki mam to : "co zrobić z kluczami (i telefonem), gdy się biega, a nie ma się kieszeni"... :p Super pomysł z tymi ćwiczeniami (tylko jak wymieniasz nazwy różnych mięśni, to mogłabyś pokazać, gdzie dokładnie one są) i yogą. Ja uwielbiam się rozciągać, treningi z Chodakowską też staram się umieszczać w grafiku, więc jestem ciekawa posta z wyzwaniem :) Obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajnie że ćwiczysz. Post też super.

    OdpowiedzUsuń
  71. Napis na tych czarnych dresach swietnie wyglada.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ćwiczenia rozciągające się nam przydadzą po świętach, bo trochę się zasiedzieliśmy
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 2 zetstaw zdecydoawnie bardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne zestawy!! W obu wyglądasz bosko!! :) Ja uwielbiam się rozciągać :D

    OdpowiedzUsuń
  75. ja ćwiczę w domu, więc taki strój nie jest mi potrzebny ale gdzieś na fitness chętnie bym taki ubrała :) świetny post, chyba najlepszy na Twoim blogu! :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie dość, że wygodnie to jeszcze stylowo! :-) Drugi jeszcze lepszy zestaw. :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne stylizacje i ćwiaczenia... czas i mnie zacząć ćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Druga stylówka jest świetna:) Ja się przyznaję- nie rozciągam się ani po ćwiczeniach ani przed :P

    OdpowiedzUsuń
  79. podoba mi się 2 zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Super pomysły ^^ Patrząc na te zestawy sama postanowiłam zacząć ćwiczyć :) Zapraszam do siebie http://pryncypalq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak się zastanawiam czy czasem korzystacie z czegoś takiego jak Siłownie plenerowe aby zadbać o swoją formę? U mnie na osiedlu właśnie taka powstała i chciałbym zacząć na nią chodzić. Powiedzcie mi czy waszym zdaniem to dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)