piątek, 11 marca 2016

Oferty ze strony PromTimes.co.uk

Cześć!
Kolejny post związany z współpracą. Dziś będzie to firma bogata w  oferty sukni wieczorowych, studniówkowych oraz ślubnych. Każda z nas znajdzie tam coś na siebie. Ofert są posegregowane dostępnością cen, wiekiem oraz naszymi potrzebami. Posiadają też kupony rabatowe i rzeczy objęte wyprzedażą. 
A więc zapraszam do strony PromTimes.co.uk

prom dresses under 50

Sukienki jak i suknie wieczorowe powinny odzwierciedlać nasz temperament i charakter. Podkreślać wszystko co mamy w sobie piękne i wyjątkowe, abyśmy mogły poczuć się jak prawdziwe boginie.
 Wieczorowe sukienki są niezbędnikiem w szafie każdej eleganckiej i pewnej siebie kobiety. Dlatego powinniśmy wybierać je z rozsądkiem i dopasowywać tak aby nie pozwolić naszemu mężczyźnie oderwać od nas wzroku! 

Oto kilka propozycji wyrażających mój temperament:

Na tej stronie znalazłam sukienkę swoich marzeń. Niepowtarzalną! Krój na księżniczkę, wstawki z koronki, delikatny kolor oraz tiul. Cudowna jest, prawda?



Sylwestrowa, zdobiona cekinami oraz brokatem. Lekko rozkloszowana. Błyszcząca i odważna! 



Propozycja na studniówkę. Odważna, gorsetowa, podkreślająca talię. 





Długie suknie też mi się podobają, choć mój wzrost przeszkadza mi w noszeniu takich modeli.
Moją propozycją stają się dwie proste, jedna skromna a druga kusząca w klasycznych odcieniach. 

Bardzo kobieca, elegancka sukienka bez rękawów, z zabudowanym okrągłym dekoltem i plisowaną częścią spódnicową.



Kusząca sexy sukienka, przyciąga spojrzenia błyszczącym dodatkiem. Doszyta warstwa z szyfonu, tuszującą zbędne krągłości. 







I co sądzicie o sukienkach? 
Czekam na opinie w komentarzach i wszystkim życzę miłego weekendu! :* 

81 komentarzy:

  1. Każda wyjątkowa, ale turkus przebija wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są ;D
    oczywiście przejrzę asortyment sklepu :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwona sukienka bardzo ładna <3

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba ta pierwsza, z czarną górą :) http://domowyklimacikumadzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne sa te sukienki ! :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam długie sukienki, ta czarna jest wspaniała :)
    hihilandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne sukienki *.* Ta pierwsza oraz te dwie długie są wspaniałe *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta niebieska, długa mnie urzekła, ale ja również jestem dość niska, dlatego raczej nie noszę tego typu sukienek. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza najlepsza! Z chęcia bym taką przygarnęła do szafy<3

    obserwuję:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza długa suknia jest zniewalająca <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie z tych wszystkich długa czarna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wcale nie jesteś za niską na długie sukienki , sama mam 158 a wystarczy że założę buty na obcasie i odpowiedni do figury krój i nawet w takiej do kostek wyglądam jak księżniczka .
    Ta pierwsza tiulowa jest rzeczywiście wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stanowczo zauroczyła mnie złota, zreszta nie ma co się dziwić uwielbiam wszystko co złote :)
    Pozdrawiam! http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne sukienki, chociaż długie nie są za bardzo w moim stylu :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedostatnia jest piękna :)
    Niskie osoby wyglądają pięknie w długich sukienkach, ale tylko gdy nie stoi obok jakaś wysoka osoba :D Znam ten ból :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dluga czarna ...extra
    poklikalam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej mi się podoba ta niebiesko-czarna :) Jest przeurocza ♥
    Oczywiście wszystko poklikane.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza chyba najbardziej urocza, choć przedostatnia to taki ponadczasowy klasyk i w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dluga niebieska sukienka jest sliczna!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza, jest po prostu cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoją studniówkę miałam 8 lat temu... :P Ale gdybym szła na nią jeszcze raz, to na pewno założyłabym którąś z powyższych kreacji. Bardzo ładne :) Aczkolwiek do dziś dnia nie jestem przekonana do sukienek bez ramiączek. Raz taką miałam i ... nigdy więcej!

    Pozdrawiam,
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra sukienki! Właśnie szukam jakiejś na wesele :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym miała lepszą figurę to bym kupiła choć jedną ! Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza najbardziej mi się podoba, poklikałam i obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne te maxi suknie <3
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak, śliczne są wszystkie ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta ostatnia sukienka szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienki troszkę nie w moim stylu, sama wolę coś bardziej obcisłego niż rozkloszowanego.
    Po prostu lepiej się czuję kiedy wszystko ładnie przylega hah.
    Pozdrawiam ciepło! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku ale piękne :) Co prawda nie na moją figurę te krótkie ale są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie słyszałam nigdy o takim sklepie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnia totalna petarda ! świetne sukienki.

    www.tylkoza2zlote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są śliczne, jejuu. Ale ta pierwsza to już w ogóle. Ciekawe, czy byłoby mi w niej dobrze:)

    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety ani jedna nie wpadła w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się długa miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkie są piękne, jednak 1 i 3 najbardziej mnie odzwierciedlają <3
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog♥
    Poklikasz w linki z ostatniego postu? Każdy kto poda przynajmniej 3 ceny w komentarzu zostanie polecony w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna jest ta długa miętowa. Ma ładne wycięcie na plecach.

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Są cudowne. Aż się chce iść na jakiś bal. Muszę sobie taką sprawić. Kolejna stronka od Ciebie, z której też coś zakupię. Rujnujesz mój portfel, a wypełniasz moją szafę <3 czekam na kolejny post ! ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Za bardzo eleganckie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że znalazłaś na tej stronie, sukienkę swoich marzeń. Jest naprawdę śliczna. :) Ja niestety nie przepadam chodzić w takich rzeczach, ale nie wątpię, że w każdej z nich można poczuć się jak księżniczka. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe i eleganckie sukienki :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne sukienki! niedługo wybieram się na wesele, może coś sobie zamówię <3

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz slysze o tej stronie, ale sukienki sa cudowne! Juz pare sobie upatrzylam :) Napewno skorzystam, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie zbyt eleganckie, jednak jeśli będę potrzebowała właśnie takiej na jakąś okazję, chętnie zajrzę ponownie na twojego bloga.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam rez jeszcze :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie sukienki są cudowne i mnie oczarowały. Poklikałam ;)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zainspirowałaś mnie tą sukienką super jest
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ---->http://fashnela.blogspot.com/2016/03/konkurs-rozdanie.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsza sukienka jest cudowna!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie w moim stylu! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta długa miętowa mnie oszołomiła, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie cudowne!!
    Zapraszam do mnie obserwuję i licze na rewanż :*
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Juz obserwuje ;*

    Zapraszam do mnie - obserwacja za obserwacje! <3

    a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. wow! ostatnia sukienka przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne są, ka zda przypadła mi do gustu :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne eleganckie sukienki, chociaż pierwsza zdecydowanie wpadła mi w gust :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta trzecia sukienka jest boska! Chyba powinnam się za taką rozglądnąć :D
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zakochałam się w tych sukienkach!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. nie znam tej strony :) ale zapowiada się ciekawie <3 szkoda, że nie pasuje mi w długich sukienkach :(. Miłego wieczoru! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczne rzeczy :) poklikałam. Trzecia sukienka jak dla mnie <3
    Jeśli mogę liczyć na kliki w nowym poście, dziękuję :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkie sukienki są prześliczne, ale to ta pierwsza bije wszystkie na głowę.
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  60. Sukienki prześliczne. Szkoda że dopiero teraz dowiedziałam się o tej stronie. Pierwsza z długich sukienek byłaby wtedy na pewno moim wyborem na studniówkę.
    Miłego wieczoru ;)
    mikastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Poklikane!
    Moge prosic o to samo u siebie?
    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)