niedziela, 14 lutego 2016

Valentine's Day & Dresslink

Moje Kochane czytelniczki! 
Ten post zapowiada się na wypchany zdjęciami :D Z czym dziś do Was przychodzę? 
Pierwszą rzeczą jest moja walentynkowa stylizacja. Jak wiadomo w ten dzień powinna dominować czerwień- kolor miłości. U mnie ten symbol wnosi kardigan w połączeniu ze zwykłym topem :) 





















W kolejnej części postu pokaże Wam top, który przyszedł mi od Dresslink. Jestem z niego zadowolona, jedyny mały minusik jest taki, że prześwituje. Co o min sadzicie? 
T-Shirt- TUTAJ







Wiele z Was opisało jak spędziło walentynki, albo jak spędzi. Tak i ja przychodzę z moimi urywkami z tego dnia. Zostałam mile zaskoczona kwiatami oraz tortem, który mój chłopak zrobił własnoręcznie ( jest cukiernikiem). Na koniec wręczył mi malutkie pudełeczko w którym znajdowała się zawieszka do łańcuszka. Całe serce jakie włożył w te prezenty, wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Pod koniec dnia zaprosił mnie jeszcze na pizze! Nie dość, że tort to jeszcze pizza! Czy on chce mnie utuczyć?! W każdym razie wybaczę mu to :D
Mam nadzieje, że wasze walentynki były równie udane jak moje. A wasi mężczyźni zadbali o to, abyście poczuły się jak księżniczki!







No to rybki czekam na Was w komentarzach! 
Buźka :* 

120 komentarzy:

  1. Uwielbiam taką czerwień, więc sweterek bardzo w moim guście;)
    Top świetny dla takich "ładnofigurowych" istot jak Ty, ja bym wzbudzała salwy śmiechu:p
    Piękne Walentynki miałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! super ta biała bluzeczka <3 i jakie prezenty :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super post!
    A jakie cudowne te kwiaty.. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :))
    http://zapiskiznotesuwm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan jest przepiękny, a cała stylizacja prezentuje się rewelacyjnie! ^^
    To widzę, że miałaś udane walentynki, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great outfits, very nice looks and you look so stunning with this dress :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie piękne kwiaty i tort :) Najbardziej docenia się rzeczy do których wkłada serce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana slicznie wyglądasz, klik - 2,19$ :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszy post ever ! Świetna figura wow!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna!! /K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz taki ładny brzuch, że ze spokojem możesz nosić takie topy. Torcik i pizza też Ci z pewnością nie zaszkodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest top, tylko ja osobiście nie lubię jeśli bluzka prześwituje :D piekny bukiet!
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. No to miałaś smaczne walentynki! :D
    Ja miałam kolację od mojego chłopaka :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Top świetny, czestoo czytając inne posty trafiam na tekst, że rzeczy z dresslink są prześwitujące xD mi się też taka koszula trafiła. Chyba taki ich urok :D
    Widać że chlopak Cie kocha *_*
    Super ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ten top.
    Ja nie obchodziłam walentynek.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladna stylizja, ale najbardziej podoba mi sie ten cardigan, idelany na jesienne/zimowe dnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo zazdoszcze takiego własno ręcznie zrobionego tortu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i podoba mi się malinowy odcień sweterka !
    Super wpis
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny post ! i super stylizacja ! :*

    Jakie Cudowne <3
    Ja w środe idę zrobić nowe :d

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na Walentynkową stylizacje do mnie ~! :*
    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny sweterek ☺
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja plus widać, że wspaniale spędziłaś walentynki! Taki chłopak to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga stylizacja wymiata!:) Cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmm, pizza kusi!
    Super sweterek różowy ;-)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w tym roku obyło się bez czerwieni, taka mała odmiana. Poza tym kwiaty, kino i kolacja- bardzo miło spędzony dzień.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm pizza! Ja miałam maka haha :D Świetna stylizacja, ta biała bluzka z połączeniem tego naszyjnika wygląda wspaniale! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie, obserwuję :)xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/keep-smiling.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie wyglądałaś, śliczny ten czerwony sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek przepiękny, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek jest cudny. Kliknęłam w top ;) Nie przepadam za walentynkami,ale cieszę się, że twoje były takie udane :)
    Zaobserwowałam, więc będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna parka!
    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  29. widać, że Walentynki udane :) fajny ten sweterek, pasuje Ci ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz! Dziękujemy za odwiedziny i komentarz u nas :)
    My juz Cię obserwujemy :)

    Pozdrawiamy ciepło
    http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna ta biała bluzeczka ;)


    Dopiero zaczynam byłabym bardzo wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    blackminniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjecia , świetna stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę udane Walentynki, a zawieszka z grawerem to naprawdę świetny pomysł na tą okazję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny wpis oraz cały blog. ;*
    Kochana zapraszam serdecznie do mnie - http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Walentynki widać udane :) Stylizacja pierwsza i druga super :) Top z Dresslink bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacje. Ja Walentynki spędziłam przez komputerem oglądając filmy :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny ten cropp top ;)
    po klikane
    2.19
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  38. Super bluzeczka, a Walentynki spędziłam z chłopakiem❤ Też dostałam piękny bukiet. Buziaki!

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. O boże pizza<3<3<3 Zazdroszczę tak mile spędzonych walentynek, ale mam nadzieje ze mnie też się kiedys podobne trafią:)))
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  40. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Sweterek jest super :) podoba mi się, mogłabym mieć taki sam!:D koszulki już bym nie założyła, nie jestem tak odważna hihi :P Miałaś przemiły dzień :)) ja z moim lubym tez byłam na pysznym jedzonku <3 dzień spędziliśmy razem.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się ten sweterek! Fajnie wygląda spięty paskiem :) Top też super, sama planuję taki kupić.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny top i kardigan. Lubię czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow Kobieto ! Stylizacja jest praktycznie perfekcyjna ! A ten biały top z brzuchem ! :)
    Co do tortu dostalas wspaniały prezent od serca , zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrząc na ten goły brzuch aż zrobiło mi się zimno! :D Nie rozchorowałaś się?

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładnie i uroczo :) śliczne serduszka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Super kolor sweterka, a walentynkowe upominki oczywiście świetne!:)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna stylizacja :)
    Przez ten post mam teraz smak na pizze hihi :P
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za wizytę u mnie ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pewnie poczułaś się jak księżniczka, aż zazdroszczę takiego wspaniałego mężczyzny w Twoim życiu! Z tą stylizacją to mnie zagięłaś... CUDOWNA! Uwielbiam krótkie topy i kardigany, no po prostu cud, miód i fistaszki!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, chłopak trafił mi się wyjątkowy! Hahahahah dziękuję, fajnie, że Ci się spodobało :*

      Usuń
  52. Kwiaty z misiem urocze ;) Sweterek przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz w tym bordowym sweterku :) Ale narobiłaś smaka na pizze ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja! Pozdrawiam!

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Na początku myślałam, że nie ejsteś szuplutka, ale jak zdjęłaś ten sweterek to wow. Świetna figurka ;)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Widac, ze dzien nalezal do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna stylizacja ;) łał fajnie,że masz chłopaka cukiernika :D śliczny bukiet :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Kardigan super, bardzo podoba mi się łańcuszek, a właściwie "łańcuch":) jest ekstra. Ślicznie wyglądasz w tej kurteczce wykończonej futerkiem, rewelacja. Pizzą zrobiłaś mi smaka bez względu czy to walentynki czy już po i chyba dzisiaj się skuszę! Świetny post i cała fotorelacja przepiękna Patrycjo!

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi spodobały się spodnie, ale sweterek też jest ładny:)zapraszam do mnie
    http://madelinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładniejsza ta druga stylizacja moim zdaniem :) Miałam sobie też zamówić ten top z dresslink, ale myślałam, że właśnie będzie prześwitywać :/ Ja Walentynki spędziłam na stoku :D
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne prezenty! bardzo ładna stylizacja :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Super stylizacja, piękny sweterek i top niczego sobie, nawet odsłania ładny brzuszek. Super prezenty dostałaś na Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowny sweterek <3 dziękujemy za odwiedziny i obserwujemy :)
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi się bardzo podoba ! Fajną masz figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny pomysł z własnoręcznie upieczonym tortem- to bardzo miły gest :)

    Zapraszam do siebie, co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się ta stylizacja, jednak byłoby mi chyba zimno w brzuszek :D
    Wspaniałe prezenty ;)
    A co do topa to naprawdę fajny tylko szkoda, że prześwituje :/

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Prześliczna stylizacja i sweterek ma genialny kolor, niezwykle kobiecy. Co do prezentów walentynkowych gratki, dużo dużo wytrwałości, widać, ze uczucie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Alez piękne kwiaty :D
    i jakiego torta pięknego Ci zrobił cudownego- ma telent chlopak ! :) :)

    super wyglądasz !
    crop topy uwielbiam, juz nie moge sie doczekać kiedy będzie lato i śmialo bedzie mogly w nich śmigać :)

    przecena na 0,01 $ ??? :O wow!

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  69. Super w tej bluzece wyglądasz, dużo lepiej bez sweterka co jest na pierwszych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczna stylizacja:)
    Bardzo serdecznie zapraszam do siebie!;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo fajna stylizacja! Poluję na taki prosty top już dłuższy cas i nie mogłam nigdzie dostać także dobrze, że trafiłam dziś na Twojego bloga ;)

    Fantastyczny torcik i pizza! Wyglądają przesmakowicie :D To musiały być udane walentynki ;)

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna stylizacja i bardzo podoba mi się twój sweterek!
    Wygląd bloga jest cudowny *_*
    Obserwuję i zapraszam również do mnie do obserwacji :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna stylizacja, zazdroszczę tych kwiatów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny kardigan.
    Wspaniałe prezenty! :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. pięny cardigan. Obserwuję i liczę na to samo :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. fajna stylowka. a prezent sie chlopakowi udał :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Kardigam super ;). Prezenty super, ale torcik wygrywa w szczególności ze Twój chłopak włożył w to własną prace i inicjatywne ;).
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)kliknięte
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna stylizacja i oczywiście prezent walentynkowy, ale pierwsze co pomyślałam po przejrzeniu zdjęć to "ale bym zjadła pizze" :D
    Obserwuję i pozdrawiam.
    Kinn z bloga http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluje udanych Walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo ładne zdjęcia, świetna stylizacja :) Ciesze sie ze milo spedzilas walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Dziękuje za odwiedziny, ja już obserwuje i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny sweter, idealnie pasuje do walentynkowej stylizacji, a do tego jeszcze jest ciepły :) Muszę dodać, że masz piękną figurę ;)
    Prawda, twój chłopak własnoręcznie zrobił to ciasto? Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Strój OK, ale minę masz jakby nieco spiętą i nienaturalną na tych zdjęciach. Uśmiechnij się, od razu będzie lepiej ;d
    Zazdroszczę chłopaka cukiernika, choć przy moim uwielbieniu do słodyczy... to by się źle skończyło.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zazdroszczę udanych Walentynek, ja nie mam chłopaka. A zdjęcia bardzo ładne.

    Zapraszam do mnie (kliknij na nick)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak romantycznie :) Jedzenie z miłości nie tuczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Pasuje Ci czerwona szminka :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam kolor czerwony ♥
    Piękna stylizacja ;)
    Chmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Co do stylizacji- top jest naprawdę świetny i minimalistyczny, uwielbiam takie ubrania. Mi również walentynki upłynęły w miłej atmosferze, spędzone z moim chłopakiem. Pozdrawiam! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  91. jaki piekny, żywy kolor sweterka i jak fajnie połączyłaś go z paskiem :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Slicznie kochana i bardzo ladne prezenty! Chlopak naprawde swietnie dal sobie rade i sie postaral :) u mnie tez znajdziesz walentynkowy post aktualnie, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Stylizacja spoczko, tylko ten zielony pasek na początkowych zjątkach straaaasznie mi nie podszedł! Subtelnie odsłonięty brzuch zawsze na propsie ;]

    Nie lubię oliwek na pizzy :C Ja z Lubą wybraliśmy meczyk na stadionie, domową tortillę i wieczorne winko do filmu. Tyż bardzo przyjemnie! ;)

    MÓJ ZAJEBIASZCZY BLOGASEK - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękna stylizacja ;) obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Stylizacja super!
    Gratuluję udanych walentynek :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczny sweterek!
    Genialnie wyglądasz w takim krótkim topie :p

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. super jest połączenie tych spodni z krótką białą koszulką ;) zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Lubię takie kolory narzutek, a białe topy też pasują zawsze i wszędzie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudowna stylizacja ! .. Obserwuje i liczę na to samo.. Pozdrawiam MalinoOwa ..
    Zapraszam do mnie:
    modowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Pyszności :) Podoba mi się ten kardigan ;)
    PS Obserwuję jako Agnieszka W.

    OdpowiedzUsuń
  101. Rewelacyjna stylizacja ! :D Ja osobiście bym zastąpiła pasek, zwykłym czarnym :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie moooonka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Kardigan pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetny sweter i pięknie wyglądasz w czerwieni i w takiej krótkiej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  104. przesliczny kardigan :) w czerwonym Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)