sobota, 20 lutego 2016

Parka Khaki & Grey Sweater


Cześć Kochani! 

Jak minął Wam tydzień? Mój był dość napięty i pracowity. Brak czasu dawał mi się we znaki. 

Stylizacja, którą dziś przedstawię to kompletny spontan :) Zdjęcia były robione po zajęciach w szkole i w drodze do domu. Makijaż mam prawie niedostrzegalny, bo tak z reguły wyglądam na codzień. 
Parki od pewnego czasu są bardzo lubiane i chętnie kupowane przez nas. Głównie ze względu na fason oraz wygodę. Jest to moja trzecia w kolekcji, jak do tej pory, podoba mi się najbardziej. Jest prosta w bardzo uniwersalnym odcieniu, ozdabia ją  puszyste białe futerko na, którego punkcie oszalałam :D Uwielbiam takie futrzaste dodatki! 
Proste zestawienie składające się z sweterka i spodni z wysokim stanem. Jako dodatek do całości dobrałam buty również z dodatkiem futerka w białym kolorze. Myślę, że idealnie wpasowały się do parki. A Wy co myślicie o całości? 

Miłego weekendu! :* 

Kurteczka dostępna-TUTAJ


































Prosiłabym jeszcze wszystkich co mogą o ostatnie kliknięcia w linki od Dresslink :) 

KLIK KLIK KLIK KLIK





92 komentarze:

  1. Świetny kolor parki! Mi jakoś szczególnie ta kurteczka nie przypadła, ale to kwestia gustu. Wyglądasz ślicznie, a to, że makijaż jest praktycznie niezauważalny oznacza, że i bez niego prezentujesz się świetnie! Zakochałam się w naszyjniku i to chyba on podbił moje serce w tej całej stylizacji.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super kurteczka, buty troszkę nie w moim typie, ale idealnie pasują do stylizacji :)
    Mój blog♥
    Poklikasz w linki z ostatniego postu? Jeśli podasz ceny zostaniesz polecona w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz :) Futerko przy kapturze rzeczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buciki mi się bardzo podobają , sama takie nawet kupiłam ale niestety rozmiar za małe się okazały ; ( parka super ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/mentos-poland_20.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko przy kapturze pięknie wygląda. :)
    Miałam zamiar kupić białe buty typu Emu, ale uznałam, że szybko mi się pobrudzą i zrezygnowałam z zakupu.

    Obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post a zdjęcia są świetne :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane :3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobne buty , ale niestety nie moge się za bardzo przekonać do tego futerka:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje futerko z parki z tym na butach :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądna kurteczka. podoba mi się;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia swietna stylizacja

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor khaki uwielbiam
    po klikane
    3.23
    5.81
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, obserwuję ;) Poklikałam w linki
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kurtka i to futerko takie słodziaśne. :D Śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, ze ten tydzień będzie dla Ciebie spokojniejszy. :) Świetna stylizacja, podoba mi się! Kurtka prezentuje się naprawdę niesamowicie. ;)
    Obserwuję!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Parka może jest ładna jednak mi do gustu przypadł sweterek :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane ;) bardzo ładna stylizacja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te buty ;P i ogólnie fajna stylizacja ;) Poklikałam ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka mi się nie podoba, ale za to buciki to małe cudeńka, ładnie wyglądasz.

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznie wyszlas ! Super stylizacja chociaz kolor kurtki mi nie przypadl do gustu.. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor jeansów, poluję na taki już od kilku lat!
    Pozdrawiam!
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bosko! A parka super, buciki idealnie do niej pasują. Nic dodać, nic ująć. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Parka idealna na taką nieprzewidywalna pogodę jak teraz panuje, a białe futerko przy kapturze jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny sweterek ;) Mój tydzień też był bardzo pracowity i napięty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodko ten kożuszek w tej parce :)
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Typowa zimowa cieplusia kurteczka! Bardzo ładnie w niej wygladasz :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam sie w tym sweterku 😍 Wyglądasz naprawdę swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja ;)
    Ja mam jeszcze tydzień ferii, ale już boję się braku czasu.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że bardzo lubisz parki:) Ta ma śliczny kołnierz, pasuje idealnie do butów:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja! Bardzo podobają mi się Twoje buty. :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna ta parka mam podobną :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się ta kurtka.
    Poklikałam. :)

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie i będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz. Może wymienimy się wzajemnie obserwacjami?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny sweter:)
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja na plus ;) Poklikane ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kup sobie całą futerkową kurtkę :) XD
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna kurteczka , faktycznie futerko urzekające :* :)

    zapraszam na nowy post :)
    http://bromirska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie dla przekory najbardziej podoba się sweterek - idealny jest! Oczywiście parka również fajna, a całość bardzo do siebie pasuje ;)

    _________________________________
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna parka :)) Może ma trochę za białego tego misia :D ale i tak mi się podoba :)) poklikane
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, dojrzały styl :) Sweterek mogłabym przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepięknie wyglądasz. Stylizacja zniewalająca :) śliczne włosy
    ja już obserwuję ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, ale sweterek najlepszy! ^^
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. O matko ! Ale genialne futerko przy kapturze , nie dziwię się ze sie w nim zakochałaś ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też najlepiej wychodzą spontany :) :)

    super jest ta kurtała- też by mi się taka parka przydała <3
    i świetne portaski podarciuchy- uwielbiam takie nosić :)

    5,81$, 3,23$, 49,95$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  46. I love your outfit! Beautiful fur! <3

    by-rosejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo łądna stylizacja.
    W butach się dosłownie zakochałam.:d

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurtka jest przecudna;) pokikane;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niedawno zostałam fanka khaki :-) Świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super stylizacja i piekna kurteczka :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Parka świetna, uwielbiam je w tym kolorze!
    Jednak jestem przeciwniczką tych butów :p

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne połączenie, futrzane botki są super. Podoba mi się naszyjnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne buty !! :) jestem nimi jak na razie oczarowana ! :)
    a zdjęcia też rewelacyjne ! :) stylówka super bo i na tydzień i od święta :)
    tylko więcej uśmiechu by się przydało bo jesteś śliczna ! :)

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A te białe futerko na kurtce jest takie milusie na jakie wygląda ? hah :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super kurteczka. Kołnierz piękny <3 Oczywiście poklikane :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Niezła stylizacja, jednak chyba nie dla mnie. Futerko to zdecydowanie nie moja bajka, ale kolor kurtki mamy identyczny! Mam obsesje na punkcie zielonego i zgniłej zieleni :D
    Obserwuje Cię :)

    Zapraszam też do wzięcia udziału w ankiecie na moim blogu *po prawej* oraz chce powiedzieć, że dopiero czaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. kurtka i buty , achhhhh- bardzo mi sie podobaja :D
    Super stylizacja <3
    poklikalam

    OdpowiedzUsuń
  58. Twe włosy ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Komentuje jeszcze raz i klikam. ;)
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  60. jaka cudowna kurtka !
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny post ! :*

    Zapraszam na nowy post.
    Oddaje z powiadomień (Komentarz+obserwacja). ; ))
    Chętnie zawiąże współpracę na zasadzie barteru.

    www.mjjlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli tak zazwyczaj wyglądasz na codzień to wyglądasz po prostu zjawiskowo *-*
    najbardziej podoba mi się naszyjnik... piękny podobnie jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przeczytałam post i zaobserwowałam od razu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny post^^
    poklikałam, mam nadzieję, pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładne zdjęcia! Poklikałam!
    Super blog - obserwuję :))
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Uwielbiam kurtki tego kroju świetnie się układają i super wyglądają. W całej stylizacji idealnie pasują buty !
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna stylizacja :D Sweterek bardzo mi się podoba *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :)
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fantastyczna kurtka, całość świetna. kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajna stylizacja! Linki poklikane :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku te botki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. parki są bardzo śliczne, ja mam tylko jedna i to od niedługiego czasu ale nie żałuje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna stylizacja, bardzo ładny blog, na trafiłam na niego przypadkiem i wcale nie żałuję :) podoba mi się i mam nadzieję że jeszcze nie raz na niego zajrzę.
    Zapraszam do siebie :) mikastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. jaki uroczy puszek :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo mi się ta kurtka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Sweterek zdecydowanie w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kurtka jest super! Bardzo mi się podoba kolor, a sweterek też bardzo ładny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)