niedziela, 25 października 2015

Simple Styling



Fotki długo czekały na publikację, nie miałam okazji ich wrzucić. Zestaw jest prosty, na codzień. Jak zwykle wszystko dobrałam zaraz przed wyjściem. Rzadko kiedy wcześniej planuję co mam ubrać, to jest czysty spontan. Co wpadnie mi w ręce. ;-) Jeśli chodzi o stylówki na chłodniejsze już dni, będę dla Was przygotowywać. 
Z następnym postem pojawi się konkurs, informację będzie można przeczytać tutaj oraz na moim FANPAGE
Miłej niedzieli!! :* 



KURTKA- New Look
TOP-Atmosphere
LEGGINSY-Granashop


























6 komentarzy:

  1. Ładna i na pewno wygodna stylizacja :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka :D
    Mówisz konkurs się szykuje ?:D
    Obserwuję :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Miło mi , że obserwujesz :D Ja również odwdzięczę się tym samym :D
      Konkurs ukaże się w przyszłym tygodniu, na Fanpage będziesz na bieżąco :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo fajne legginsy ;-). Ciekawe jakbyś wyglądała w spodniach joggersach ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)