poniedziałek, 27 lipca 2015

Holiday Stylization

Cześć! Dziś na początku chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat bloga. Jestem bardzo mile zaskoczona liczbą wyświetleń w tak krótkim czasie, miłymi komentarzami. Wiele z nich  podbudowało mnie do dalszego działania i za każde takie słowo jestem Wam szalenie wdzięczna. Dziękuję , każdemu kto wchodzi na mojego bloga, zostawia komentarz. Będę się starać coraz lepiej go prowadzić. Jestem szczęśliwa, że tak miło zostałam przyjęta do społeczności blogerek. Dziękuję wszystkim :* 
Dziś przedstawiam  ciemno pudrową bluzkę z New Look, szorty z wysokim stanem Levis do tego dobrałam skórzane Lity. Jak dla mnie ten zestaw jest idealny i czułam się w nim pewnie. Mam nadzieję , że Wam też spodoba się to zestawienie :*  Miłego tygodnia! 

Zapraszam też na stronkę KIK i do obserwowania mojego bloga. 



Bluzka-KIK
Buty-KIK
Szorty-KIK




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)