poniedziałek, 5 września 2016

Jesienne małe Must Have!




Witam wszystkich moich czytelników w ten piękny dzień! :-)
Postanowiłam, że przygotuję dla Was inny niż zazwyczaj post z moim jesiennym Must Have :-)
Będzie on dość krótki z uwagi na to, że wszystkie rzeczy umieszczone tutaj pochodzą ze strony Wholesalebuying.com- KLIK i jest to zamiennik zwykłej WISHLISTY. 

A więc przejdźmy do rzeczy....

Jak każda kobieta jesienią czuję się przybita, zmęczona czy osłabiona. Powietrze jest zimne, rankiem mgła pokrywa wszystko dookoła, uniemożliwiając widoczność, nie mam na nic ochoty.. dlatego też, kiedy pozwala mi na to czas, leżę w łóżku , z kubkiem gorącej herbaty i czytając książkę, która odrywa mnie od tego szarego świata.. Jedynym wybawieniem jest od czasu do czasu wyłaniające się słońce, oświetlając kolorowe drzewa. Nabieram wtedy energii i chęci aby wyjść z domu na mały spacer... Lecz nasuwa się pytanie ''Co ubrać?'' aby nie zmarznąć ale też się nie przegrzać.. W tym okresie pogoda jest bardzo zdradliwa.. Jeżeli nie macie pomysłu na jesienny outfit , może skorzystacie z moich propozycji :-)





SWETEREKI/ KARDIGANY

Ciepły sweter to podstawa! Bez niego nie ruszam się z domu :-)
Kolory które preferuję to odcienie szarości, czerń, beż, brąz oraz czerwień, czyli standardowe kolory jesieni.








BLUZKI 

Koszulka potrafi zdziałać cuda. Pasuje do wszystkiego, więc nie trzeba się zastanawiać z czym ją skomponować. 





SPODNIE 

Spodnie jeansowe
Nie przywiązuję zbyt dużej wagi co do spodni. Ważne aby były dopasowane, komponowały się ze stylizacją i żebym czuła się w nich wygodnie :-)






Mam nadzieję, że ten krótki pościk przypadł Wam do gustu :) Piszcie co myślicie o rzeczach! 
Prosiłabym też Was o bardzo pomocne dla mnie KLIK KLIK w linki zawarte wyżej  :) 

Lista kilku dziewczyn, które kliknęły w poprzednim wpisie. 
Zaglądajcie do nich i zostawcie komentarze- warto! 
Dawajcie znać w komentarzu, Wasza aktywność u mnie nigdy nie idzie na marne :) 
Buziaczki :* 





90 komentarzy:

  1. Fajne stylizacja :)

    Zapraszam również do mnie! :)) http://michalinm.blogspot.com/ daj znać co myślisz, zależy mi. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale mają świetne sweterki!♥ Poklikane kochana:)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana kliknęłam w pierwsze 7 linków, podaję kilka cen - 14,05$, 6,15$, 4,51$, 4,06$, 5,64$ :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne swetry, idealne na jesienne dni! Zwłaszcza ten bordowy wpadł mi w oko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już nie mogę się doczekać, jak wyciągnę wszystkie moje ukochane swetry <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ja to się nie mogę już doczekać tych grubych swetrów! 2i 3 są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sweterki, jeśli chodzi o spodnie z dziurami to nei jestem przekonana czy są odpowiednie na jesień :P
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post!uwielbiam porwane jeansy ! <3
    obserwuję !
    mój blog : www.kateezach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuchy :)
    Jak zawsze poklikane
    patsonblog.blogspit.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki to również moje must have, nie tylko na jesień bo przez cały rok z nich korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie luźniejsze swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne inspiracje :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulki w paski są przewspaniałe. Takie proste i klasyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje, też rozglądam się już za cieplejszymi ciuszkami, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne propozycje! :) To małe wyzwanie ubrać się tak, aby rano nie było za zimno, a potem w ciągu dnia za ciepło :) Ja osobiście uwielbiam kardigany, ramoneski, płaszczyki :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe rzeczy :)

    Zapraszam do mnie: :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta szara bluzka z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam we wszystkie linki, bardzo spodobały mi się sweterki <3
    Podam Ci ceny spodni,póki mam otwarte karty - 6,15$ , 6,15$ i 14,05 $ :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam swetry, szczególnie te luźne i dłuższe. Idealnie pasują na jesienne wypady :0 Dziury w dżińsach jakoś mnie nie przekonują, ale wiem że to modne, więc się nie czepiam :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Swetry i golfy to jedyny powod, dla ktorego wyczekuje jesieni. Te, ktore pokazalas w poscie bardzo mi sie podobaja, bede musiala, w ktorys z nich sie zaopatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie z dziurami kocham i do tego fajny sweterek jesienny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ! :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też czuję się jesienią jakaś taka przybita, ale teraz póki co jest świetnie, bo pogoda jeszcze dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka.
    Poklikałam wszystko.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna bluzka ta z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna wish lista. Obserwuję, liczę na rewanż :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post , fajne propozycje ubrań.
    Poklikałam kochana
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane :)
    Świetne spodnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne sweterki ^^
    Ogólnie uwielbiam sweterki :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuu świetne rzeczy ja szaleje za spodniami z wielkimi dziurami :D -poklikane <3


    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba byłoby mi zimno w aż tak potarganych spodniach na jesień. :D Masz literówkę w tytule :)

    Poklikane oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikałam spodnie :) Są mega :) świetna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. poklikane :D Fajne rzeczy
    Mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne te rzeczy :)Spodnie są świetne. Ja też kocham kardigany, choć zostawiam je sobie na chłodniejsze dni. Poklikałam :) Buziaki, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja muszę sobie sprawić jakiś cieplejszy sweterek na jesień/zimę :) I koniecznie ładny szal!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna stylizacja :>
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ja już się nie mogę doczekać kiedy wyciągnę wszystkie swoje swetrzyska <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Szary sweterek z dziurami na ramionach bardzo mi się podoba. Kliknęłam i okazało się że jest niedostępny..Czy mogłabyś kliknąć również u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedyś miałam coś podobnego do tego pierwszego sweterka

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne dziurawe spodnie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są te spodnie z dużymi dziurami 😉
    Zapraszam do mnie 😉
    Odpowiadam na wszystkie suby 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. W tych dziurawych spodniach jesienią to chyba trochę zimno :P
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem zakochana w tych wszytskich sweterkach! ŚLICZNE!


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku, jak ja się cieszę, że idzie już jesień! Ta pora roku jest po prostu magiczna. =) Poklikałam w linki. Bardzo podobają mi się te rzeczy, szczególnie spodnie! Muszę w końcu zainwestować w takie. :/ Arleta

    OdpowiedzUsuń
  48. sweterki bym chciała :) jak zawsze kliknięte ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweterki super!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne rzeczy :) poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy sweterek wymiata! Wspaniały post :)

    kiss!

    OdpowiedzUsuń
  52. ja rozglądam się za ponczo i kardiganami ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  53. W ciepłe sweterki muszę się zaopatrzyć bo ja to zmarzluch straszny jestem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne ubrania :) Najbardziej podoba mi się ten pierwszy szary sweterek :) Poklikałam w linki ! :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. swietny blog :)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdecydowanie sweterki z odkrytymi ramionami to MUST HAVE! uwielbiam :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja dopiero kilka tygodni temu kupiłam swoje pierwsze "dziurawe" jeansy, ale nie wiem czy jesienią nie będzie na nie troche za chłodno. :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post, bardzo podobają mi się te stylizacje. :-)

    http://skin-care.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwszy sweter jest prześwietny ;)
    nie wiem czy spodnie z dziurami i jesień to dobra opcja :P
    Poklikane!!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kardigany jesienią to podstawa ;) Super rzeczy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Ceny sweterków to: 4,51/4,02/5,64/ jeden jest już niedostępny :D Bluzki:3,89/5,03/2.87 i spodnie: 14,05/6,15/ 6,15 także poklikane! haha Co do ciuchów, wszystkie super! Kilkukrotnie chciałam już kupić spodnie z takimi dużymi dziurami jednak co przymierzam je sklepie to wydaje mi się, że wyglądam dziwnie ;/

    www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem zakochana w swetrach. cieszę się, że idzie jesień bo będę wreszcie mogła znowu zacząć je nosić <3

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam sweterki a ten pierwszy jest mega!
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz!
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również muszę się zaopatrzyć w takie sweterki i zwykłe koszulki basic :)
    Dziękuję za polecenie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubiłam ubranka z tej strony - super jest. Powodzenia :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. I co tu wybrać ? jak same takie fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  67. druga bluzka bardzo ładna i te sweterki w 5 kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Sweterki, bluzki i spodnie to są potrzebne raczej na każdą porę roku ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Strasznie podobają mi się grube i długie swetry :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Właśnie poszukuje czegos na jesień :) świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. poklikane
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)