piątek, 5 sierpnia 2016

Grey Dress & Blue Jeans

Cześć Kochani!

Dziś zaprezentuje na sobie ołówkową sukienkę do kolan i jeansową koszulę. Lubie połączenie szarości z jasno niebieskim. Sukienka wykonana jest z dresowego materiału, który zapewni nam wygodę jak i wspaniale dopasuje się do naszej sylwetki. Jako wykończenie całości dobrałam białe trampki i czarną torebkę z frędzlami.

Sukienka idealnie oddaje moje efekty po 2 miesięcznym treningu BIKINI z Ewą Chodakowską. Co zauważyłam? Spadek centymetrów w obwodzie bioder. Zarysowały mi się mięśnie ramion i barków. Wysmukliłam talię, uda. Oraz największy efekt- wyrzeźbiłam łydki i spaliłam trochę z brzucha. 
Polecam wszystkim ten trening jest rewelacyjny a efekty widać bardzo szybko! 





























Korzystając z wolnej niedzieli ja z moim Kochanym wybraliśmy się do kina i restauracji na obiad. Zimna lemoniada i pyszne dania cudownie wypełniły nasz czas. 
Restauracja Dominium-KLIK ma bardzo bogate, smaczne menu. Wnętrze ma niesamowity klimat i zdecydowanie jest to moje ulubione tego typu miejsce!









Małe dwie nowości od C&A, mojego ulubionego sklepu i marki !





Do następnego!
Buźki :* 

93 komentarze:

  1. Zapisałam sobie trening chociaż już za późno na bikini :D Stylizacja jest świetna i ta torba idealnie pasuje.
    Ale jedliscie dobre rzeczy! :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie szarości z jeansem jest świetnym rozwiązaniem. A tak po z a tym masz świetna figurę :o

    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ćwiczyłam kiedyś z Ewą Chodakowską killera i jestem tak jak Ty zadowolona z jej treningów,bo co prawda wycisk jest,ale efekty są niezłe :)
    Jejku,masz genialne buty!
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, śliczna sukienka i bluzeczka od C&A super :)
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ;) cudownie prezentuje się ta sukieneczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie że są efekty ^^
    sukienka mega :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie poluję na jakąś fajną koszulę jeansową na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta bluzeczka z C&A szara! :) Super sukienka! ale nie mogę zdzierżyć tych białych butów jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja , śliczna jest ta sukienka.
    Co do restauracji , nie słyszałam o takiej .
    Fajny post.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :D moje ulubione połączenie biel+ szarość + dżins ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja biorę się za Miley Cyrus sexy legs workout , moja dieta przez ostatni miesiąc troszkę się wahała, ale na szczęście waga ciągle jest taka sama i nie czuję po sobie,żebym przytyła,jestem w ciągłym ruchu ,także myślę,że po wakacjach nabiorę swojego rytmu do ćwiczeń :) Co do stylizacji przypadła mi do gustu,świetnie wyglądasz ! :) Ja ostatnio byłam w moim rodzinnym mieście na obiedzie w zrewolucjonizowanej restauracji przez Magdę Gessler :D
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłaś mi smaka, świetna sukienka i koszula, fajne nowości :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka naprawdę fajna:)
    Top z c&a meeega!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetną figurę :)

    Miłego weekendu :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wyglądasz w tej stylówce! Naprawdę podkreśla Twoją figurę, rewelacja :) Bardzo lubię takie połączenia, jeans i szarości super współgrają.
    Najważniejsze, że czas z ukochanym miło spędzony. Nowości wyglądają ciekawie :)

    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się sukienka! jakie pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze wyglądasz ślicznie :)Sukienka świetnie podkreśla figurę! A menu jest bardzo apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna sukienka a zdjęcia jedzenia przecudne. Robisz smaka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz ;) Też lubię ołówkowe sukienki i spódnice :) Jedzenie wygląda pysznie, narobiłaś mi smaka na lemoniadę :D Fajne zakupy i też lubię C&A :) http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :) co za pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się szary top z wiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka! :*
    Faktycznie bardzo widać efekty ćwiczeń, podziwiam za cierpliwość i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, sukienka i buty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bardzo twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :)
    Strasznie podoba mi się ta sukienka :)
    Jedzonko wygląda pysznie :P

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawości zobaczę sobie te ćwiczenia ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana rozwijasz się. Coraz bardziej podoba mi się to w jaki sposób się ubierasz :) Wyglądasz genialnie w tej sukience :) Napisałam do Ciebie maila :) Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świeeetna sukienka! ja ćwiczyłam z Ewą dwa razy ale konczyło się to wizytą u lekarza. Moje nogi tego nie wytrzymywały niestety :/
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję efektów! Twoja figura prezentuje się świetnie! Ostatnio też spodobał mi się taki fason sukienki, a połączenie z jasnoniebieską koszulą faktycznie jest trafione. Piękne zdjęcia! To jedzonko musiało być pyszne, na widok samego zdjęcia cieknie ślinka ;) Fajne zdobycze zakupowe!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka i torebka są świetne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sylwetka!
    Chciałabym zrzucić koło 8 kg i jestem zainteresowana takim treningiem,ktory serio da efekty,Ile razy tygodniowo go robisz?
    I czy stosujesz coś oprócz tego? :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna sukienka :) Masz dobrą figurę i idealnie takie dopasowane sukienki kochana Ci pasują :)
    Buziaczki :):*

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka, bardzo lubię tego typu fason :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oby tak dalej. Wytrwałości w ćwiczeniach! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka wygląda cudnie w zestawieniu z koszulą <3
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Torba z frędzlami to moja miłość, dlatego bardzo spodobała mi się ta stylizacja :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam podobna sukienkę z sinsay! Bardzo ładnie podkreśla figurę, jak twoja! Stylizacja bardzo ładna, koszula dżinsowa bardzo podkreśla talię.

    Odpowiadam na każda obserwację.

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie, łydki bardzo ładnie umięśnione :D
    Jeans idealnie pasuje do szarości.
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja ćwiczę skalpel od miesiąca i widzę już pierwsze efekty :D Sukienka rewelacyjna♥

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wooow muszę przyznać, że świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna stylizacja '
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie, że zauważasz efekty ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super Ci w tej fryzurce ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Musiałabym też zacząć taki trening ;) ładna stylizacja ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna figura, od razu widać efekty ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje metamorfozy. :)
    Ładna stylizacja. I świetna ta bluzka, którą kupiłaś.

    Obserwuję i pozdrawiam. :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę spróbować chociaż raz tego treningu, bo ogólnie nie przepadam za Chodakowską, a raczej jej głosem. Ładna sukienka :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zestawienie, zazdroszczę takiej ładnej figury :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna sukienka i buty:) super wyglądasz!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Pysznie to wsyztsko wygląda! <3 ale jak się ćwiczy z Ewką to można sobie później pozwolić na takie smakołyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo sexi podoba mi się :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Torebka z frędzlami w szczególności mnie zauroczyła! Ja również byłam ostatnio w kinie. Nie wątpię, że miło spędziłaś czas. ;) Świetna stylizacja. ;p Arleta

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing post, dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna sukienka. Kiedyś robiłam ten trening Chodakowskiej, ale trochę z lenistwa zaprzestałam. Pora do niego powrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam takie połączenia szarości z błękitem. Szary wygląda cudownie z pastelowymi kolorkami.
    Jaką ty masz cudowną figurę, dziewczyno! Zainspirowałaś mnie aby od nowa pomęczyć się z Ewą haha

    Serdecznie zapraszam do mnie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też kiedyś ćwiczyłam z Ewą, ale chyba jednak wolę inne trenerki ;) Fajna stylizacja, śliczne buciki :D
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Piekna sukienka! I ilez pysznosci <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna torebka :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  63. Figurę masz świetną wcale nie musisz ćwiczyć z Chodakowską. :)
    A co do sukienki to właśnie takie lubię w nich się czuje wygodnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Stylizacja bardzo mi się podoba, zamieniłabym buty na szpilki lub koturny i mogłabym tak wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. jaka wspaniala figura! :)) bardzo ladnie wyglądasz, calość wygląda świetnie! :))
    wspominalas o obserwacji, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna stylizacja. Co prawda ja bym się tak nie ubrała, bo nie noszę obcisłych kiecek, ale całkiem Ci do twarzy. Masz ładne wcięcie w talli.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie wyglądasz , buciki to cuuudo >3
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Sama jeszcze nie miałam przyjemności treningu z Ewą Chodakowską, jednak to bardzo dobrze, że rezultaty widać już tak szybko :) Na pierwszych dwóch zdjęciach masz przestraszony wyraz twarzy, ale mam nadzieję, że nic się wtedy nie stało, bo na pozostałych już wszystko jest chyba w porządku :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna koszula ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne buty:)
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Super wyglądasz :)

    Zapraszam https://luxjulia.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej!
    Wspaniale wyglądasz :) Świetny zestaw, a strasznie podoba mi się ta piękna sukienka :) Idealnie :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesteś w pewien sposób bezczelna! Zostawiasz u innych spam, myślisz, że fajnie by ci było jak wszyscy by tak u ciebie robili? Każdy bloger się stara i ty także należysz do tej grupy, więc uszanuj ciężko pracę innych i choć trochę poczytaj to co napisali, bo wątpię abyś była zadowolona jakby twojego tekstu nikt nie czytał. Widziałam twoje komentarze u innych, popracuj trochę nad szacunkiem do ich pracy.

    Mówię to Co myślę

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne połączanie! Niby proste, a jednak kobiece :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Poluję na taką wiązaną bluzkę, tylko czarną i z krótkim rękawem, ale na razie nic nie znalazłam :( Mam nadzieję, że wkrótce zobaczę u Ciebie jakąś stylizację z tą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Boska stylizacja, podoba mi się cała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)