piątek, 26 sierpnia 2016

CNDirect,com Wishlist


Hej Kochani!

Z okazji tego, że zbliża się koniec wakacji a rok szkolny jest już za pasem mam dla Was propozycje. Ja uwielbiam czuć się wygodnie i pewnie. Dlatego najczęstszym rozwiązaniem w szkole jest dla dres, komplet dresowy  lub kombinezon.  Wszystkie rzeczy jakie zaprezentuję będą pochodziły ze strony




KLASYCZNA





SŁODKA I CWANA 




1-KLIK     2-KLIK 



ODWAŻNA




1-KLIK    2-KLIK  

FITNESSKA I JOGINKA 




ELEGANCKA I PEWNA SIEBIE 



1-KLIK    2-KLIK

Piszcie w komentarzach jak Wam podobają się moje propozycje oraz zapraszam do klikania w linki. Kliknięcia będą weryfikowane i odwzajemniane na Waszych blogach! Za wszystkie KLIK,KLIK szczerze dziękuję :* 
Buziaczki i miłego dnia :* :* !!







87 komentarzy:

  1. nic dla mnie ;) mam całkiem inny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy mają:) właśnie dostałam od nich paczke:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy :)
    W sumie początkowe najbardziej mi się podobają
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za dresami nie przepadam, ale kombinezony jak najbardziej. :) Ty wybrałaś prześliczne.

    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie zestaw na fitsesske! :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersji odważnej nigdy bym nie założyła, nie mój gust, ale wersja elegancka jest świetna :)

    Obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ciuszki
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od jakiegoś czasu rozważam kupno kompletu dresowego. Ten pierwszy najbardziej mi się podoba :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy i drugi mi się podoba najbardziej, szczerze wręcz bym je chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no hm chyba tylko odważna mi przypadła do gustu;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy! Wzajemna obserwacja - bardzo chętnie.:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki fajne, może znalazłabym tam coś dla siebie :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw niby z Calvina Kleina wygląda super :) Ja raczej nigdy bym się do szkoły w dresach nie wybrała

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy :)
    Ale mi najbardziej podobała pierwszy z klasycznej i druga z słodkiej.
    Zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, uwielbiam kombinezony :)
    Poklikałam ;)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zestawy :) Bardzo mi sie podoba styl elegancki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zbyt w moim stylu, ale poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa wishlista :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jedynie słodka i cwana wersja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawy, napewno coś dla siebie bym znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy :) poklikałam
    Mogłabyś poklikać u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrania fajne, jednak ja wole cos bardziej kobiecego niz dres.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ostatni bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak weryfikujesz linki? Widzę, że nie utworzyłaś do nich skróconej nazwy aby je zweryfikować, ja przynajmniej tak robię. Z chęcią poznałabym inną metodę bez tworzenia skrótów.

    OdpowiedzUsuń
  26. O fajne propozycje! Niektóre bardzo mi sie spodobały :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. We wszystkim bym siebie widziała 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zestawy, te końcowe najlepiej przypadły mi do gustu :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię dresów i sportowego ubrania więc w mój gust najbardziej trafiają dwie ostatnie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten pierwszy dres jak i ten z napisem Calvin. Obserwuję i zapraszam do obserwacji. Będę wdzięczna za kliknięcia w linki w najnowszym wpisie pzdr i miłego weekendu www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy dres bardzo mi się spodobał :D Do szkoły idk czy bym tak się ubrała :) zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestawy jak najbardziej na +. Życzę udanej współpracy. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy wybrałaś,wszystko poklikane. :)

    1. 10.45
    2. 11.99
    3. 11.60
    4. 6.09
    5, 15.98
    6. 12.63
    7. 8.54
    8. 11.95
    9. 9.62

    Będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu w konkursie na miss polski - internetu Azulena. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/river.html

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestawy! :D
    ostatnio moje serce skradły czarne bluzy z kapturem zakładane przez głowę, a takową tu widzę, więc plus! :D

    blog | youtube
    Jeżeli chcesz, proszę, zajrzyj na mój kanał youtube, bardzo mi na tym zależy. :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Najlepsze chyba 1,3 i z Calvin'a :) Pozdrawiam, miłej niedzieli ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zupełnie nie w moim stylu. Do szkoły wolę nosić dżinsy i zwykły t-shirt.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się te zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wersja elegancka i słodka podobają mi się najbardziej :) Bardzo ciekawy sposób na połączenie ze szpilkami :) Super!

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka: 10,15$, 11,60$, 11,99$, 10,45$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie w moim stylu zaraz poklikam :*
    Ps: Nominowałam Cię do Liebster award blog - możesz odp w kom :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten czarny komplet z Calvina Kleina zdecydowanie wygrywa <3
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :*
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. nic mi się nie podoba ale kliknęłam ;) klikniesz u mnie?
    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja stawiam przede wszystkim na wygodę! Co prawda, gdy jeszcze podobam się sobie w tych ciuchach to już w ogóle. ;) Poklikałam. =)Arleta

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jeszcze jestem na etapie przekonywania się do dresów :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedys współpracowałam z nimi, mają niezły asortyment. Poklikałam :))

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny pomysł na wishlistę - chyba nie widziałam jeszcze takich z propozycjami zestawów i nazwami :) Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej dwa ostatnie. Poklikane!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Weszłam wszędzie. Super ten różowy dresik, wzięłabym chyba w obu odcieniach <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie mój styl :) Wolę jeansy i do tego bluzę :) Poklikane :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zestawy, oczywiście kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. A to może pomóc w utrzymaniu porządku w naszych stylowych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne dresy! Ale miałabym problem, na który się zdecydować, hm... - kilka klikniete :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna wishlista :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  54. podoba mi się jeden kombinezon, ale nic dresowego na wyjście bym nie założyła :)kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne rzeczy:) Poklikałam
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne zestawienie :) Ja nie mam dresów w swojej szafie, jakoś nie przepadam za nimi :D
    klik :) kombinezony US$ 9.62 US$ 11.95 komplet US$ 8.54

    OdpowiedzUsuń
  57. Strasznie nie lubię kombinezonów. Dresy za to uwielbiam, ale wolę w nich chodzić po domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Slodka i cwana & odwazna i pewna siebie wymiataja *.*
    Poklikalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne ciuszki
    po klikane
    10.45
    11.99
    11.60
    6.09
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  60. Różowy dresik boski chyba sobie zamówię :3

    OdpowiedzUsuń
  61. fajne ubrania :)

    zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zestawy! :) Strasznie podoba mi się ten z małpkami :)

    Poklikałam!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Sama czekam na paczkę od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne propozycje ubrań! Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Z tych wszystkich rzeczy, chyba najbardziej podobał mi się ten różowy komplet z małpkami :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne rzeczy! Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Też lubię wygodny strój, ale dla mnie oznacza on koszulkę i dżinsy. W dresach jedynie ćwiczę. Ale ten różowy w małpy jest przeuroczy! :)
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy;) Podobają mi się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny wybór, najbardziej mi się spodobał ostatni kombinezon - Klik oczywiście ;).

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajne zestawy. Ja nie przepadam za dresami na sobie, ale na kimś wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Such a lovely post. I like the pictures. Keep it up.

    It would be nice to keep n touch and stay tuned. Would you like to follow each other? If yes, let me know by a hint!

    Have a lovely day,

    Vilma

    http://cantellyou.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  72. Mała czarna obowiązkowa w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)