czwartek, 28 lipca 2016

Summer OODT



Cześć Kochane!

Jak u Was z pogodą? Wykorzystujecie wakacje?
Ja jak na razie lecę w pracy na pełen etat, wracam późnym wieczorem do domu. Rano za to mogę trochę pospać, bo zmianę zaczynam dopiero na godzinę 10  :D Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko, każdy weekend pracuje aby mieć troszkę więcej i korzystam puki sezon na wesela i imprezy okolicznościowe! :) 

Co do stylizacji...Prezentuję crop top w stylu boho z cudnym zameczkiem na plecach i odkrytymi ramionami oraz nową asymetryczną spódnice w kolorze ciemnego beżu. Całość prezentuje się elegancko, więc śmiało w takim zestawieniu można iść na imprezę czy spotkanie. 
Stylizacje wykańczają sandałki na koturnie i złoty naszyjnik z lwem.
PS; Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale były robione późnym wieczorkiem :/
















Czy mogłabym was jeszcze tylko poprosić o kliknięcie w te linki? 
Piszcie w kom, odwdzięczę się :* 

KLIK  KLIK   KLIK  KLIK   KLIK

98 komentarzy:

  1. My korzystamy z wakacji jak się da :D Właśnie nocowała u nas przyjaciółka ^^ Hehe ;3 Stylziacja obłędna *0* CZARUJĄCA WRĘCZ :3 ta spódniczka jest MEGA! Świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie :D ^^ REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ma zbyt masywne uda do takiej spódnicy. Co do wakacji, ja za bardzo ich nie mam, również pracuje ale przynajmniej weekendy mam wolne.

      jzabawa11.blogspot.com

      Usuń
  3. Wspaniale się prezentujesz, linki oczywiście Wholesale kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :)
    Nic dodać nic ująć, bluzeczka jest genialna tak samo jak spódniczka :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    poklikane :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Super spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny croop top, ten tył jest genialny. Masz mega śliczne włosy i piękną figurę, mogę wiedzieć ile masz wzrostu ? :)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja świetnie podkreśla twoją figurę, dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba:) Oczywiście kliknęłam szczerze we wszystkie linki.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest moda na takie bluzeczki :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia :)
    http://nessperfection.blogspot.com/2016/07/red-details.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved the skirt <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest piękna :) Ja w te wakacje leniuchuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka obcisła spódnica no no hahah ;)
    . Ślicznie ci w niej
    po klikane
    1.90
    3.86
    5.03
    5.03
    7.06

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka :-) Pozdrawiam Angela
    http://szafaangeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie,ładnie ;)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Praca w sezonie bywa naprawdę męcząca ale czasem warto, znam to :) Stylizacja jest wspaniała, mega elegancka, ta bluzeszka jest świetna! Kliknęłam ;)

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zacznę korzystać w pełni od 21 sierpnia jak mi się urlop zacznie :p fajne sandałki ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość bardzo oryginalnie się prezentuje. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka świetna! Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna stylizacja, trochę zalatuje boho, które kocham ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spobobały mi się buty- uwielbiam koturny <3
    Może wspólna obserwacja?
    Poklikałam w linki- klikniesz u mnie w reklamy ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ubrałabym tej spódnicy ale bluzka całkiem ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja osobiście nie założyłabym takiego dołu ale za to góra podoba mi się bardzo :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, podoba mi się bluzka. ;)
    Jak na razie mało korzystam w wakacji, oby w sierpniu się coś zmieniło, bo potem będę żałować!:(
    Poklikane.:)

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bluzka i buty:) super wyglądasz!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszulka fajna, spódniczka jak dla mnie zbyt ordynarna... ;D

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie Ci w takich odcieniach ^^ Jednak w tytule napisałaś ''ODT'' a z tego co wiem, powinno być ''OODT''. Stylizacja cudowna!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta spódnica,wygląda świetnie,ale pewnie byłoby mi w niej dziwnie i bym się co chwilę poprawiała :D Ale bluzeczka jak najbardziej dla mnie : )Poklikałam , spodobał mi się sweterek biały z linków ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, a sandałki cudo :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie aktualnie jest burza, więc szału z pogodą nie ma ;/ śliczny crop top!
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie obraź się ale jakoś dziwnie wyglądasz w niej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja staram się wykorzystać wakacje w 100%! Świetny outfit, ale nie mój styl :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz ;) super bluzeczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie - elegancko i wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. spódnica nieziemska, idealnie podkreśla kształty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzeczka super!!! ;)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz, śliczna sukienka, też na taką poluję :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać :)

    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładna stylizacja - elegancka, ale nie do przesady :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieję, że w końcu znajdziesz czas na odpoczynek :)
    omg! ta stylizacja jest genialna! spódnica mnie urzekła *.* muszę sb taką kupić ♥♥ robi wrażenie :D
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. aa! i poklikałam oczywiście :)) powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Super bluzeczka :) ja też wakacje wykorzystuje do pracy :p

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja! Ta spódnica jest cudowna ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała spódniczka! Świetnie się prezentuje. Co do pogody - mega się cieszę, że znowu się robi coraz chłodniej, ledwo co mogę wysiedzieć przy pogodzie +20 stopni.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz, a spódnica rzeczywiście fajna.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko świetnie na Tobie wygląda 😄

    OdpowiedzUsuń
  48. ja od września idę do pracy więc też pewnie poczuję brak czasu :D
    poklikane :)
    podoba mi się zdjęcie bokiem, gdzie spódnica jest długa *.* gdyby taka była, bardzo bym chciała :O

    OdpowiedzUsuń
  49. Korzystam z wakacji póki mam urlop ;D nawet nie chce myśleć co będzie jak wrócę do pracy ://

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne zdjęcia i stylizacja
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaobserwowałam słoneczko ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super bluzeczka i buty :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Całkiem niedawno pracowałam od 11 ale mimo wszystko i tak wstawałam "rano" niewyspana. A pomyśleć, że w roku szkolnym wydawało mi się że jedna godzina dłużej snu i byłabym najszczęśliwszą uczennicą na świecie... Spódnica jest niesamowicie sexowna taka w stylu Kim Kardiashian. Myślę teraz o tym żeby sobie taką kupić ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ulala, wygląda na prawdę imponująco. Idealna stylizacja na imprezę :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Spódnica bardzo kobieca !
    Pytałaś o obserwację , ja już obserwuję ;) liczę na rewanż ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawy krój spódnicy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Boska spódnica- fantastyczbny fason <3
    bluzka rownież szarpnęła mnie za serducho <3

    super wyglądasz !

    u mnie też sezon ślubny trwa :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne buty! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Crop top świetny :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna jest ta spódniczka! Super stylizacja :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja! :) Muszę przyznać, że top skradł moje serce <3
    Poklikałam w linki ;)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Najbardziej spodobał mi się ten naszyjnik;)
    Obserwuję.

    Nowy blog
    mercysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Dobrze, że przynajmniej możesz trochę pospać. :) Mnie raczej taka stylizacja nie pasowałaby, zresztą, czułabym się w niej po prostu źle, bo mam trochę więcej ciała. :D Ale myślę, że Ty wyglądasz po prostu genialnie. Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  65. Bluzka i sandałki są super.

    http://testowaniaczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta spódniczka jest świetna, wyglądasz w niej naprawdę ślicznie. Buty też niczego sobie. Obserwuję. ;) Klik

    OdpowiedzUsuń
  67. rewelacyjna spódnica ! :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  68. Niesamowicie podobają mi się Twoje koturny!

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny look!
    Obserwujemy?

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna spódnica! Wyglądasz bardzo dobrze w tej stylizacji!
    Przynajmniej masz jakieś plusy jak zmiana na 10 :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  71. Pomimo dosyć słabej pogody ostatnio korzystam z wakacji ile się da i świetnie się bawię:) Zaliczyłam już kilka wyjazdów, a za tydzień wylatuję do Grecji gdzie złapię trochę słońca, którego tak brakuje mi w Polsce.
    Sandałki mnie urzekły, podobnie jak bluzka, są super:)
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. ciekawa spódnica, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bluzka jest super, a spódnica świetnie podkreśla twoje kształty, wyglądasz w niej mega kobieco

    OdpowiedzUsuń
  74. Według mnie.. spódnica powinna być o rozmiar większa ze względu na masywne uda. Poza tym całość prezentuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję, świetne zdjęcia i spódnica ;) http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetna spodniczka, poszukuję takiej w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej! Dzięki za wizytę u mnie :) Zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna spódnica <3
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)