poniedziałek, 11 lipca 2016

Paczka i recenzja produktów od Wholesalebuying.com


Hej!

Dziś zajmę się oceną i sprecyzuje wam moje wrażenia po współpracy po raz drugi z firmą Wholesalebuying.com. Jest to firma z którą udało mi się na większa skale rozwinąć współpracę. 
A zaraz się dowiecie czy się opłacało! 
A zacznę od...

KONTAKT

Osoba która do nas pisze jest miła, ale nie zbyt chętna do większych wyjaśnień, co jednak nie stanowi żadnej przeszkody współpracy.

CZAS

Jak każdy wie współpraca zależy  od ilości kliknięć w link. Jeśli podołamy ustalonej liczbie kliknięć przechodzimy do kolejnego "etapu". Czas na wishliste czy założenie zamówienie nie jest zbyt wielki. Główną rolę odgrywa przy przesyłce, bo czekałam na nią 3 tygodnie :) 

DOSTĘPNOŚĆ I PRODUKTY

Strona jest znana, ma bogaty wybór asortymentu. Rzeczy wyróżniają się dobrą jakością i trwałością. 
Jedyne na co trzeba uważać to na rozmiarówki i zdj na stronie, zawsze trzeba jednak spojrzeć na zdj rzeczywiste produktu :) 

Współpracę oceniam z nimi na bardzo dobrą i polecam! Każdy powinien być zadowolony, bo nie ma niemiłych niespodzianek :) 
A teraz porównanie rzeczy ze sklepu a tych które przyszły do mnie.



















Jak widać różnicy w rzeczach praktycznie nie ma.
Prosiłabym jeszcze was o szczere kliknięcia w linki. Będą one sprawdzane dla pewności i weryfikacji komu mam się odwdzięczać zawsze na blogu :) Potrzebuję 50 chętnych do kliknięć osób!!!
Śle buziole i czekam na komentarze :* :* 







86 komentarzy:

  1. Ten ostatni strój bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne stylizacje, chyba sama kupię sobie coś podobnego :D A w linki tak jak prosiłaś poklikałam. Pozdrawiam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta biała sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni komplet świetny:)
    poklikane:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post..Spódnica mi się nie podoba, jednak reszta jest bardzo ładna :) oczywiście poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że faktycznie nie widać różnicy :D

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pierwszy raz slysze o tej stronie :) Swietne rzeczy i oczywiscie poklikane (mam nadzieje ze kliki z telefonu sie licza?)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -kikawww.blogspot.com
    Dla pewnosci w wolnej chwili poklikam jeszcze na komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania są naprawdę spoko 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam kochana.
    Śliczna jest ta biała sukienka.
    Osobiście spódniczka mi się nie za bardzo podoba , ale wyglądasz w niej ładnie.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że jesteś zadowolona z zawartości paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś :) POKLIKANE i zapraszam do siebie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to body, klikniete
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała sukienka paskudna.
    Ale ta symetryczna genialna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknełam. Fajnie, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :*
    Cudowne rzeczy wybrałaś dla siebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy ;) oczywiście kliknęłam i mam nadzieję, że klikniesz u mnie ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam ^^ Ciuszki bardzo ładne, zwłaszcza sukienka.
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :) Ten ostatni strój mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane ♥ Troszeczkę inaczej wygląda ta spódniczka, ale wszystko dobrze wygląda :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ubrania się prawie nie różnią co jest na wielki plus :)
    Mam nadzieję, że będziesz miała długą i udaną współpracę :D
    poklikałam :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak mam być szczera to ta spódnica jest okropna xD Strasznie mi się nie podoba, ale każdy ma inny gust ;)
    Sukienka i bielizna super ;D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy, jednak nie w moim stylu :) hah, stawiam na koszulkę, szorty i trampki ;)

    Pozdrawiam serdecznie, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super we wszystkim wyglądasz :-) Klikniete :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tamta biała sukienka wygląda pięknie :D Co do spódnicy, miałabym zastrzeżenie jeżeli chodzi o kolor. Może to kwestia światła, ale wydawał mi się inny XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, śliczna jesteś :3
    Pytałaś o wspólną obserwację :3 ja już obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wygląda biała sukienka i strój :) Pytałaś o obserwację, z miła chęcią obserwuje bo spodobał mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie różnicy nie ma,a ten ostatni strój jest świetny *.* Szczerze poklikałam. Kiedyś pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i daj znać, jeśli aktualne :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Stroje faktycznie nie odbiegają od tych przedstawionych w sklepie, poklikałam i zobaczyłam, że są naprawdę wyjątkowo tanie, więc nie jedna z dziewczyn może się na nie skusić. Dzięki za polecenie tej stronki, bo może sama zrobię u nich zakupy ;)

    Zaobserwowałam, pozdrawiam i zapraszam: moroszkaaa.blogspot.com (nowy post o kremie z filtrem pod makijaż) ;) Będzie mi miło jak Ci się u mnie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. W spódnicy wyglądasz obłednie :) Masz bardzo ładną figurę :)
    Obserwuję:)
    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane wszystko :)
    Bardzo podoba mi się ta karmelowa spódnica i strój kąpielowy ! :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsza spódniczka urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy! Oczywiście poklikałam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten strój jest świetny. Widać że rzeczy są takie same na żywo jak na zdjęciu. :)

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz we wszystkim świetnie !;)
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak dla mnie spódnica dziwna :D
    poklikane kochana!
    klikniesz u mnie w najnowszym poście? Pod nową współpracą - z shein! :)
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka chyba troche za duza na ciebie ale i tak bardzo ladne rzeczy!:)

    variousss.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczywiście rzeczy świetne i nie widać różnicy między tym jak prezentują się na modelkach, a tym jakie są w rzeczywistości. Super! Zwłaszcza, że niestety w przypadku większości tego typu stronek, zamówione rzeczy przychodzą zupełnie inne i gorszej jakości :/ Ale jak widać nie tutaj :)
    Gratuluję dobrze rozwiniętej współpracy! ^^
    Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oh, wow the dress is amazing, I love it! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  39. Biała sukienka jest śliczna! Kliknęłam;)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie rzeczy nie są takie jak na zdjęciu strony, jednym słowem tandeta.. Jedynie co mi się podoba to ten czarny komplet, bo wydaję się być taki sam jak na zdjęciach na stronie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam o tej firmie ale mają świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi najbardziej podobasz się w tym sportowym kostiumie , super się prezentuje i faktycznie wygląda tak jak na stronie sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikane:) Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale podoba mi się ta bielizna czy kąpielówki, są takie jak na zdjęciu. Sukienka widać ma inny materiał:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. brzuch masz genialny i pupę;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ubrania :) Szczególnie podoba mi się sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. biała sukienka wypada trochę najgorzej ;) ale cala restza naprawde super ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. love your post
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepszy ostatni strój! Jestem z bloga https://pannakblog.wordpress.com napisałas mi komentarz ale przenoszę się na blogspot mój nowy link: https://pannakblog.blogspot.de/ (zdecydowanie lepszy blog spot :P) Jestem chętna na wzajemną obserwację jak najbardziej :) dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczywiście różnicy nie ma, bardzo spodobała mi się ta biała sukienka :)

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana wszystko ci poklikałam :) Moge liczyć na rewanż ?
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikane :)
    Bardzo piękne rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak osóbka wyżej, ja również nie kojarzę tej firmy. Jednak no produkty są naprawdę super, wydają się raczej trwałe. Poza tym, wyglądają pięknie. Podobają mi się. Ale jednak ta pierwsza spódnica wydaje się inaczej układać niż na zdjęciu strony. Wydaje mi się, że raczej nie wygląda zbyt korzystnie :/. Reszta - Miód i malina!

    OdpowiedzUsuń
  53. hm, wypowiem sie co do twojego bloga..
    robisz to tylko dla ciuchów? bo tak właśnie widać:) twoje zdjęcia są tandetne, jakbyś robiła ze mikrofalówką, stylizacje jeszcze gorsze..
    zresztą jak można prowadzić bloga gdzie wszyscy twoi obserwatorzy są wymuszeni? na kazdym blogu prosisz o komentarz i obserwacje..to zalosne:) poowinnas sama do tego wszystkiego dojść a nie prosic:)
    a ciuchy? może nastepnym razem jak bedziesz robila zdjecia w dostanych tandetnych ciuchach to najpierw je wyprasuj bo to nawet nie wyglada ladnie :P
    pisanie bloga dla korzyści to kicz, a proszenie o komentarze i obserwacje to jeszcze wiekszy.
    jeśli usuniesz ten komentarz BO KRYTYKA BOLI to swiadczy tylko i wylacznie o tobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenie Twoją opinię jaką tu wyraziłaś i nie ma mnie co boleć, bo nie jest prawdą to co napisałaś. Nie robię tego dla ciuchów, robię to dla siebie, bo sprawia mi to przyjemność. Jeśli się zdarzy okazja do współpracy to dlaczego mam z niej nie skorzystać? I Najbardziej mylisz sie w kwestii obserwatorów. Nikogo nie zmusiałam do zaobserwowania bloga...nikogo :) Owszem zapraszam ludzi do obserwacji, ale tylko zapraszam. Dużo osób jest stałymi czytelnikami, powiem Ci, że nawet większość tych osób jest ze mną i cenią to co tworze. Nie muszą podobać Ci się moje stylizacje, każdy ma inny gust, ale jak widać większość tu ma dobrą opinię na ich temat. Co do prośby o komentarze nigdy nie prosiłam heh ludzie sami komentują zostawiają linki i pytanie o obserwacje bo tak funkcjonują blogi. Dziękuję Ci za tą krytykę/ opinię, tylko na drugi raz chciałabym to usłyszeć od osoby bezpośredniej :)

      Usuń
  54. Ale figura!
    Jak zawsze wybrałaś super rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne rzeczy :) Poklikałam ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  56. Ostatni strój jest idealny. Do twarzy Ci w nim :*
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Trzecia propozycja jest najlepsza ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. strój jest świetny! klikniete

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  59. Rzeczy mają naprawde fajne:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeszcze tak oryginalnego stroju nie widziałam. Świetnie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  61. Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy i w rzeczywistości również są bardzo ładne :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. poklikane we wszystko
    rzeczy rzeczywiście dobrze się prezentują
    fajnie, że współpraca się układa ^^

    obserwuję, zapraszam
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. O kurcze spódnica i ten kostium są cudowne! Świetnie się prezentujesz xD

    http://www.justcleo.pl/2016/07/portofino-summer-outfit-with-off.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Druga sukienka jest piękna - zarówno na zdjęciu jak i na Tobie! a ten ostatni strój cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Sukienka wygląda pięknie ale strój też jest okej :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Poklikane, podoba mi się sukienka :) jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  67. fajne zamówienie, sama z nimi współpracowałam i byłam bardzo zadowolona :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. JJEEEJU ten strój to petarda!! :OO

    OdpowiedzUsuń
  69. Poklikałam we wszystkie. <3 Życzę powodzenia we współpracy i dziękuję za kliknięcia u mnie! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. fajne ciuszki :) poklikałam Ci we wszystko Kochana :) jakbyś mogła kliknąć też u mnie to byłabym Ci mega wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne :) chociaż ja w takiej spódnicy nie wyszłabym na ulicę ze względu na facetów...

    Obserwuję ;)
    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają! *.* Ten ostatni zestaw bielizny lub stroju kąpielowego, jak kto woli, też miałam sobie zamówić, ale z dresslink, ale zrezygnowałam, teraz żałuję ;))
    Poklikałam!! I życzę powodzenia!!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna sukienka <3
    Zapraszam do mnie :)

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Prześliczna sukienka jak i ostani strój!
    Zapraszam do mnie na bloga: markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)