sobota, 23 kwietnia 2016

Wspomnienia z dzieciństwa & LBA


Hej Słoneczka!

Ostatnio zostałam nominowana na dwóch blogach do LBA i wpisie o wspomnieniu z dzieciństwa.
Czas mi ostatnio nie pozwalał, ale jakoś wybrnęłam i znalazłam chwilkę. Podlinkuję też dziewczyny z blogów, które szczerze poklikały w poprzednim poście. Zobaczycie kto jest zaufany w blogosferze. Z racji tego, że na moim blogu pękło już 400 obserwatorów, chciałybyście jakiś konkurs czy rozdanie? :* 

Wspomnienie z dzieciństwa

Tu się rozpisywać nie będę, ponieważ niewiele z tego okresu mam do wspominania. Moje dzieciństwo było trudne i nieprzyjemne. Za dziecka musiałam podejmować dorosłe decyzje i decydować o sobie. Musiałam bardzo szybko dorosnąć do wszystkiego.
Zdjęcie będzie przedstawiało mnie jako 5 letnia dziewczynkę na przepustce z Ośrodka Adopcyjnego u moich przyszłych rodziców. Zrobione było w "wesołym miasteczku"!! :D 



LBA

1. Co jest dla Ciebie największą wartością w życiu?

Moją największą wartością życiową jest miłość. Ta łącząca dwojga obcych sobie ludzi. Często ona łamie serce, ale jeśli się jednak uda i znajdzie tą miłość swojego życia, to nie ma nic piękniejszego. Wtedy życie zamienia się w bajkę i to się dla mnie liczy najbardziej. Bo z życia trzeba korzystać i wyciągać jak najwięcej przyjemności. Poza tą miłością ważna jest przyjaźń, ta szczera, prawdziwa. Bo dobrze jest mieć przyjaciółkę, na której zawsze można polegać. Te dwie rzeczy są dla mnie najważniejsze w życiu.




2. Częściej uciekasz myślami w przeszłość, przyszłość czy skupiasz się na teraźniejszości?


Odkąd pamiętam sięgałam myślami w przeszłość. Jednak to utrudniało mi myślenie o przyszłości. Gdy poznałam mojego obecnego chłopaka, skupiam się na teraźniejszości aby tworzyć z nim moje " Tu i Teraz". 


3. Jesteś osobą, która głośno mówi co Ci nie pasuje, czy raczej ukrywasz w sobie?

Jest to zależne od sytuacji. Czy będzie to na moją korzyść, czy tylko pogorszę swoją sytuację. Jednak często mówię co myślę...czasem za dużo. 


4. Masz problemy z nauką?



Miałam w gimnazjum gdyż trafiłam do zbyt ambitnej klasy. Wybrałam szkołę zawodową a tam zdaje z paskiem na świadectwie. Trudno mi ocenić. 




5. Na co poświęcasz najwięcej swojego wolnego czasu? 

Trening, trening i jeszcze raz trening na równi z czasem który poświęcam chłopakowi. Potem są książki i blog. 




6. Jaki kolor oczu uważasz za najbardziej uwodzicielski u płci przeciwnej?



Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ani nie przykuwałam aż takiej uwagi. Jednak według mnie najbardziej uwodzicielski kolor to-nieznany. Taki który się  zmienia pod wpływem światła czy emocji. Raz będą brązowe a raz zielono-brązowe z domieszką szarości. 


7. Wolisz siedzieć w domu, czy na świeżym powietrzu? 



Zdecydowanie jestem typem domownika. Wychodzę jeśli chce lub muszę. Większość przebywam w domu lub w pracy.




8. Jesteś typem wiecznego zmarzlucha, czy może wyletnionego, któremu zawsze jest gorąco i duszno?

Zdecydowanie zmarzluch! Szybko marznę i dostaje gęsiej skórki oraz mam wiecznie lodowate ręce i stopy :D 


9. Masz większe predyspozycje jako ścisłowiec czy humanista?


Nie lubię przedmiotów ścisłych a matematyki nienawidzę! Zawsze lepiej szedł mi polski, uwielbiałam pisać wypracowania, czy rozprawki, czytać i analizować. Od zawsze byłam humanistką.




10. Jak myślisz, jesteś pechowcem? I co myślisz o takim podejściu ludzi do życia? 

Jestem pechowcem. Ponieważ często zdarza mi się, że coś mnie ominie, czegoś mi zabraknie lub przez moją własną nieuwagę zrobię coś lub powiem czego nie chcę. Co ja mogę myśleć o takich ludziach? Po prostu trudniej jest im żyć, bo coś (pech) im przeszkadza albo sami się zniechęcają. Z tego wynika też niska samoocena.

11. Jesteś sceptykiem? 

W stu procentach! Do wszystkiego podchodzie nieufnie i wole trzymać się na dystans. Strasznie dużo też oceniam i jestem nastawiona krytycznie do ludzi jak i do siebie samej. 





68 komentarzy:

  1. Moim zdaniem tylu obserwatorów to twój sukces,dlatego nie jestem za robieniem konkursu czy rozdania,ale jak kto woli oczywiście :)A co do tych pytań ,to zdecydowanie dużo nas łączy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że miałaś tak trudne dzieciństwo, ale byłaś śliczną dziewczynką;)
    Bardzo fajnie czytało się Twoje odpowiedzi:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :) Pierwsze zdjęcie jest mega urocze *0* ^^ Co do punktu 7 u nas jest inaczej , my uwielbiamy spędzać czas na świeżym powietrzu biegać , wychodzić na długie spacery. Pozdrawiamy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś bardzo uroczym dzieckiem!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecie śliczne !! Fajne sa takie tagi raz na jakiś czas, może sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo jestem tam i ja, dziękuję uwielbiam LBA!
    Super wyczerpujące odpowiedzi dałaś na te pytania :))
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, e szczerze odpowiadałaś na pytania :)
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie: izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis Obserwuje Zapraszam do mnie http://ukrywamsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi, dowiedziałam się trochę o Tobie ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co przeczytałam wynika, że jesteś wspaniałą osobą :) Niech ci się udaje w życiu i spełniaj swoje marzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahahaha też nie jestem ścisłowcem :D Zdecydowanie nie... Jak dobrze Cię rozumiem, wolę siedzieć w domu z książką, niż gdzieś wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło się czytało :)
    Ja zdecydowanie jestem pechowcem, sceptykiem rownież.
    Szuflada Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak czasem mam , że wraca do przeszłości, mimo że to już tak naprawdę zamknięty rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wyróżnienie mnie :* Trudno mówić o ciężkim dzieciństwie, ale na zdjęciu wydajesz się być bardzo szczęśliwa :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro, że miałaś takie trudne dzieciństwo. Ale nie warto zbyt często wracać do tego co było, liczy się tu i teraz :)
    Gratuluję 400 obserwatorów! Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    Obserwuję, mam nadzieję, że spodoba Ci się mój blog i również go zaobserwujesz :) http://fioletowetrampki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, spoko odpowiedzi :)

    Pozdrawiam ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wspominać 😊
    zapraszam na nowy post ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem osobą która uwielbia nature , też nie lubie nauki ścisłej fuj ! Też kocham cwiczyć !
    a może pokażesz nam jakie ćwiczenia wykonujesz ?
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo wyczerpująco odpowiadasz na pytania, co świadczy o twojej szczerości. miło sie czyta co to piszesz :)

    janoslights.blogspot.com zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Także wolę siedzieć w domu, niż gdzieś wychodzić i ciągle mam zimne ręce ;) Ale jedna rzecz bardzo nas różni - jestem ścisłowcem :D
    Gratuję tylu obserwatorów, jak najbardziej zasłużone! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. :)!
    zmarzluchy łączmy się! piszę to właśnie moimi wiecznie zimnymi paluchami :P
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Także nienawidze matematyki , zawsze sprawiała mi tylko problemy ;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post ;) jako dziecko byłaś śliczna ♥

    http://littleshreeew98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. MI również się podoba, ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam do siebie, zaczęłam pisać opowiadania...Może się spodoba. html://latnemorfa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też najwięcej czasu poświęcam na trening :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny post. Jak ten czas leci, każdy z nas ma za sobą już pewną historię. Każda z tych historii jest wyjątkowa i niepowtarzalna jedyna w swoim rodzaju...^^ Wspomnienia wiele o nas moga powiedzieć...
    Pozdrawiam serdecznie :*
    PS: Kiedy tylko mogę wchodze i kilkam w linki z poprzedniego postu, trzeba sobie jakoś pomagać :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe odpowiedzi i co ciekawe również się w paru kwestiach z Tobą zgadzam!
    zapraszam do mnie:
    agattastyle.blogspot.com
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też często wracam do przeszłości, ale warto skupić się na tym co jest tu i teraz ;)
    U mnie nowy post http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że twoją największą wartością życiową jest miłość. Również zaliczam się do zmarzluchów :p
    Ciekawe pytania i odpowiedzi :* Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie dogłębne odpowiedzi. Dogłębnie mnie poruszyły. Aż się plączę w tym komentarzu.

    Pozdrawiam
    www.opowiescidziwnejtresciii.blogspot.com


    Trzymaj sie ;)
    Rol Cia

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna foteczka z dzieciństwa! ^^ Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja u płci przeciwnej najbardziej uwielbiam brązowe <3 Są takie przenikliwe :p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten brzuszek zmotywował mnie do dalszej pracy nad swoim ciałem <3

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Też nie lubię matmy :/ cholerstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Też nie cierpiałam matmy ;) Wszystkie odpowiedzi fajne :) Lubię czytać te posty z nominacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też najważniejsza jest miłość, bez niej byłaby pustka. Też nie zwracam szczególnej uwagi na kolor oczu, jednak na rzęsy bardzo :) Długie rzęsy u facetów są mega urocze :) Bardzo Fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niby taki prosty TAG a ile się można dowiedzieć o człowieku :) fajnie ze można się coś więcej dowiedzieć o autorze bloga :)
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przykro mi że miałaś trudne dzieciństwo , mam najdzieje że teraz jesteś szczęśliwa w kręgu rodzinnym i z chłopakiem :)
    Szczerze mówiąc ją też jestem domkwnikiem , ale nie można u mnie określić jasno czy humanistyka czy umysł ścisły , na studiach się to zmienilo .
    Nie dodalas informacji o książkach , wiem że je kochasz :D
    A i co do tego pechowca to wypisz wymaluj ja :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja przestałam bawić się w to LBA, raz spróbowałam i później ciągle byłam nominowana, doszłoby do tego, ze tylko takie wpisy widniałyby na moim blogu.

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Również jestem strasznym zmarzluchem i domatorem ^^ a odpowiedzi fajnie się czytało ;)
    Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  42. Również jestem strasznym zmarzluchem! :D Zimne ręce i stopy to standard, nawet podczas ciepłych dni. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  43. Również jestem domownikiem. :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też jestem strasznym domownikiem. Czasami żeby wyjść z domu muszę się psychicznie przygotować, a to zajmuje mi sporo czasu. Poza tym również nie ogarniam matmy i nie moge sobie wyobrazić, że dla niektórych ludzi świat stworzony jest z samych cyfr...
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :-)
    Także nie lubię matmy, okropnosc. Ja już nie muszę się z nią męczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne LBA ! Bardzo spodobały mi się pytania :) Chciałabym ich użyć w przyszłości na tag :) Oczywiście o ile sie zgodzisz ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak czytam i czytam i chyba jesteśmy bardzo podobne. Typ domownika zmarzlucha pozdrawia i obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A w jaki sposób można sprawdzić, kto faktycznie kliknął? :)
    Przygotowuję właśnie whishlistę dla wholesalesbuying dlatego pytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiujesz link produktu razem z tym kodem i wklejasz w przeglądarkę i wyświetla Ci sie ilość wejść z miej więcej z jakiego źródła :) W sumie do końca nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, mi to pokazała inna blogerka. Skontaktuj sie ze mna email jesli chcesz więcej wiedzieć :)

      Usuń
  49. Amazing post i like. i have lots of memories of my childhood and my family is a greatest value in my life and i love maths!!!

    http://www.aucouponcodes.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zbyt ambitna szkoła... coś o tym wiem! Ciągłe przemęczenie i niezadowolenie ze wszystkiego. Jakoś wytrwałam, ale trochę czuję się po tej "męczarni" wypalona. Ciągle! A minęło już 5 lat! Nikomu nie polecam szkoły dwuzmianowej i codziennego dojeżdżania do niej godzinę w jedną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię wracać do wspomnień z dzieciństwa. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ogromny plus za na prawdę szczere odpowiedzi ;) Ach, i witam zmarzlucha który też zdecydowanie woli spędzać czas w domu! :)
    Dodaję do obserwowanych, spodobało mi się tu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne odpowiedzi ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super się czytało. A jak do tego pechowca podejść np. tak: że to co Ciebie ominęło to może z jakiś powodów miało ominąć i wyszło w rezultacie na dobre i to co powiedziałaś może miałaś powiedzieć? Kiedyś jadąc w długą trasę samochodem ciągle trafialiśmy na czerwone światła i w końcu mąż powiedział "ale mamy pecha" ja chciałam mu przytaknąć, ale stwierdziłam, a może to szczęście? Bo nigdy nic tak naprawdę w życiu nie wiadomo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne odpowiedzi takie na pewno pochodzące od serca.
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulację za zmianę nastawienia i życie tym co teraz, a nie przeszłością :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne to pierwsze zdjęcie. Śliczna mała dziewczynka wyrosła na piękną kobietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. oj ja też jestem typem zmarzlucha. Zimne stopy i rączki to norma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem jak można tyle trenować :) ja też jestem typem domownika ale takie typowego lenia :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję serdecznie za nominację-i to na pierwszym miejscu! :) Jednak ostatnio mam małe życiowe zawirowania i obawiam się, że nie dam rady... :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kochana nominacja, tylko wyróżnienie, ze pokikałaś w poście :)

      Usuń
  61. Bardzo fajne odpowiedzi :) Przykro mi że miałaś trudne dzieciństwo...

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)