poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wholesalebuying wishlist


Cześć Słoneczka! 

Dostałam okazje na współpracę z firmą Wholesalebuying.com
Z tego względu przygotowałam moją chciejlistę, oraz pokaże Wam rzeczy, które wpadły mi w oko.
Prosiłabym o szczere wejścia w linki, gdyż na waszych blogach zawsze klikam. Wiem, że większość pisze tylko "poklikane" a wcale tego nie robi. Dla tego ja będę sprawdzać kto kliknął ( na bloggerze bardzo łatwo sprawdzić kto wchodził w link ) i na tej podstawie polecę blogi szczerych i zaufanych osób :) 

Dziękuję Wszystkim za wejścia! :* 
Odwdzięczę się na pewno! 






                                                KLIK      KLIK      KLIK    




KLIK    KLIK










84 komentarze:

  1. Świetny ten biały komplecik :) Poklikałam trochę :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :) kliknięte :* klikniesz u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/ubrania-z-banggood-pierwsza-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam :) podoba mi się ten czarny strój po lewej cudo ! :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3,41
    4,70
    4,59
    2,26
    3,41
    4,33
    3,48
    2,40
    4,81
    zuziaforstyle.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu, ten czarny kostium i biała bielizna są obłędne ❤❤❤ muszę się zabrać za ćwiczenia i takie sobie kupić :))
    Poklikane + obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bielizna prześliczna <3 i ta bluzeczka z rzęsami urocza! :) kliknęłam pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się ta sukienka. Zapraszam do mnie www.kolekcjakosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze po klikane Kochanie :* <3 <3 <3 możesz sprawdzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Misiaczku :* Twój klik ma największą wagę <3

      Usuń
  9. Wszystkie rzeeczy są suuper :)) gratuluję współpracy :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam możliwość współpracy z nimi i się zastanawiam :) Jak pierwsze wrażenia?
    klik klik.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest okej, trzeba tylko zdobywać wejścia startowe. Czyli na sam początek 100 wejść :)

      Usuń
  11. bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś twoje stylizację w tych ubraniach, bo są śliczne! Szczególnie podoba mi się ten czarny Crop Top z napisem ;)
    Wpis jak zwykle świetny! Oczywiście czekam na więcej ;)
    Kochana, pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknęłam w drugi strój kąpielowy, ponieważ wg mnie jest genialny!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna 'chciejlista'! Podobają mi się wszystkie rzeczy, a najbardziej krótkie topy, koszulka z rzęsami i ustami (świetna! :D) i tunika/sukienka :) Koronkowa bielizna też niczego sobie :) Polkikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam w trzy rzeczy x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w szoku ile jest tych chińskich sklepów;) Pozdrawiam! Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy, te bluzeczki są cudowne ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy. Poklikałam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ubrania ! <3 *0* Na prawdę super post :) oby takich więcej :3 ZAPRASZAMY DO SIEBIE :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wchodziłam na rzeczy które mi się spodobały nie są nawet takie drogie .
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne rzeczy :) Zyczę miłej współpracy :)
    Kliknięte :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy wybrałaś ;)
    http://xthy.blogspot.com/2016/04/wiosenna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, poklikałam wszystko wybrałaś naprawdę śliczne ciuszki, nie słyszałam jeszcze o tej stornie - czy poklikasz też u mnie? :))
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Te stroje kąpielowe są prześliczne. :)
    Kliknęłam szczerze we wszystkie linki:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne ciuchy wybrałaś :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy i powodzenia życzę :)
    Przepiękne kostiumy! +POKLIKAŁAM kochana :*
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje współpracy :)
    Oczywiści poklikałam, szczerze..:)
    Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Zapraszam do mnie, jeśli trzeba będzie jeszcze klikać pisz śmiało służę pomocą :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear!! I love your blog and your posts are really interesting !! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately !!! See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam oczywiście w większość :) jakbyś mogła kliknąć u mnie ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rzeczy, a te kostiumy są cudne *.*
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kostiumy kąpielowe mają genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy, poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana pomagam i klikam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow kostiumy zjawiskowe, ale inne ubrania również ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stroje kąpielowe są cudowne ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikałam! Stroje kąpielowe chwyciły mnie za serce. Obserwuje!

    zapraszam na nowy post (click)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne stroje i bluzka szara z białym wykończeniem,poklikane, chyba wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Raaaany jakie cudeńka! Bosko, idealne na wakacje! Zapraszamy też do nas na złapanie modowych inspiracji http://www.teddyandcrumb.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję współpracy! :)
    Poklikałam!:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciuszki są świetne,szczególnie biały komplecik :) Poklikałam i życzę owocnej współpracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kliknęłam w każdy link :*
    Bardzo fajne i modne rzeczy.

    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Już jesteś u mnie zapraszam do siebie :)
    http://ukrywamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Poklikane, świetne bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. chce te stroje kąpielowe !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko mi się podoba, rzeczy są świetne!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Strój kąpilowy to bardzo aktualny temat :)
    Jeżeli to Ci pomoże, poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super sukienka!:) Również poklikałam :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. To jak sprawdzasz, to wiesz ze szczerze poklikałam w każdy :). Najbardziej mi się podoba ten sweter z wycięciem z koronki.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnia propozycja przypadła mi do gustu :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten biały komplecik mnie oczarował...tyle że do mnie bardziej pasował by w wersji czarnej. Za tydzień mam urodziny więc chyba wpadnie na moją wishliste 💓

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikałam, kurcze ale cuda a takie tanie :O
    Ciekawe jak z jakością. Mimo iż nie mam nic u siebie do klikania, to tez mnie wkurza jak ludzie oszukują i kłamią poklikane lub obserwuję a wcale tak nie robią....

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy :)
    Pozdrawiamy serdecznie
    howlookfashionfriends.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne propozycje - sama chętnie bym się w niektóre zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Poklikałam kochana wszystko, piękne rzeczy wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Super inspiracje :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajne rzeczy! poklikałam w 3 pierwsze rzeczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju cudowne, ale trzema mieć figurę aby nosić takie ciuszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. BIelizna to wiadomo, najlepiej będzie się prezentowac na ładnych i wyretuszowanych modelkach, a jak wygląda materiał na ciele w realu ? To inna historia, ale nie zrazam się gdyz produkty nigdy tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. poklikane, swietny blog.
    obserwuję :)
    kajeczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. wspominałaś o wspólnej obserwacji! :) JA JUŻ :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Poklikane!:)

    Może wspólna obserwacja ? :) JA już obserwuję.

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie ;p też mam od nich jedno zamówienie i na 3 rzeczy jedna była nie trafiona ;p
    stroje są mega, biała bluzeczka mi się bardzo podoba i ta z rzesami <3
    Kliknęłam oczywiście ;* buziaki ;):*

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta sukienka dresowa mi się podoba! <3 Zapraszam do nas http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super rzeczy wybralas💋💗

    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Na pierwszy strój i komplecik bielizny sama bym się skusiła.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)