poniedziałek, 7 marca 2016

I co z tym 8 Marca?!

Cześć Kochane!

Ósmy marca to nasze święto. Dzień w którym powinno zostać nam pokazane jak jesteśmy potrzebne i kochane przez naszych mężczyzn. Oraz same zadbajmy o siebie, w ten dzień- przecież to nasz dzień. Porzućmy codzienne bycie "kopciuszkiem" oraz " panią domu" i zróbmy coś dla siebie. Nie ważne czy to będzie wieczorek z koleżankami czy kolacja z chłopakiem. Zrób się na bóstwo i błyszcz! W końcu mamy się z czego cieszyć, w innych krajach kobiety są zniewolone...a my proszę- świętujemy naszą wolność :) 

Oto kilka propozycji sukienek które wpadły mi w oko i które chętnie bym założyła na tą okazje. Wszystkie pochodzą od Dresslink.

KLIK  KLIK KLIK 

Proste w paski :







Małe czarne:





Wyjściowe :




KLIK 





I ostatnie z serii bardziej dla odważnych dziewczyn:









I Jak Wam się podobają sukienki? 
Za wszystkie kliknięcia bardzo dziękuję, oczywiście wybiorę  parę blogów które polecę w następnym poście. 
Miłego dnia :* !




85 komentarzy:

  1. Wszystkie są cudne, wybrałam bym coś z kategorii "mała czarna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane. Pierwsza sukienka śliczna, najbardziej w moim stylu. Sportowa elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga sukienka jest genialna! Całkowicie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sukienki śliczne :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Petardą jest siódma sukienka.. Boska.. Pozdrawiam MalinoOwa
    Zapraszam modowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki bardzo ładne :)
    Poklikane :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szóstka sukienka jest piękna! zgadzam się z tym,żeby coś zrobić dla siebie w ten nasz dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana oczywiście masz moje wsparcie - linki poklikane :*
    Mogłabyś i dziś kliknąć u mnie w linki w tym samym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki:) bardzo lubię ten sklep:)
    Poklikane:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. trzy ostatnie "wyjściowe" sukienki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sukienki! :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta w paski świetna :) Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam :D cała czarna mi się podoba najbardziej ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są piękne ale ostatnia jak dla mnie jest najlepsza :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne sukienki. Ja mam tez urodziny oprócz dnia kobiet, ale nie świętuję tego jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość sukienek podoba mi się bardzo ale ze względu na moją figurę wybieram takie za kolano, które mnie wyszczuplą ;) Takich niestety jest mało w ofercie.
    Poklikane wszystko oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne sukienki wybrałaś na zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie super, ciężko się zdecydować :D
    sayyestothedressss.blogspot.com u mnie coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. co dzien powinno być okazywane to ze jestesmy potrzebne ;d
    nienawidze takich swiat typu < walentynki> itd ;/

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te rzeczy. Poklikałam. Właśnie czekam na paczkę od dresslinn i już się nie mogę doczekać.
    Zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się sukienki z 4 obrazka, lubię dopasowane ubrania i chętnie bym taką założyła. Fajnie jest dziś dostać kwiatka, jednakże ja jakoś szczególnie tego święta nie obchodzę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, liczę na rewanż :)
    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej w moim guście są małe czarne :)
    Poklikane

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post. :-) Świetne sukienki, najbardziej podoba mi się ta asymetryczna. Poklikane. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam małe czarne ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza sukienka jest świetna! Te żółte rękawy super pasują. Ten dzień ma być dla nas wyjątkowy, dlatego powinnyśmy go spędzić jak najlepiej potrafimy!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma jak sexy czarne kiecki, wszystkie bym przygarnela :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne sukienki, pasiaki jak najbardziej w moim guście :)
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Biało-niebieska w paski bardzo mi się podoba. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuddne*_*

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega kiecki:) u mnie dziś wpis o tanich, ale sprawdzonych produktach :) zapraszam! zyjaca-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ciuszki w takie paski, są niesamowicie twarzowe, kliknięte linki :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Te sukienki są świetne (ale pewnie tylko na zdjęciu) :)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  33. linki poklikane, wiele sukienek mi się podoba i jestem ciekawa jakie będą w realu.
    Proszę o kliki w moim najnowszym poście, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post i świetny blog :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. poklikane :)
    Ładne rzeczy
    moze wspolna obserwacja ?
    Zapraszam do mnie ! http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 1 i 2 sukienka mega <3 oczywiście kliki polecialy :) powodzenia we współpracach!

    www.marijory.blogspot.com <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza i ostatnia z wyjściowych PRZEPIĘKNE !
    http://nataliaideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne. Chciałabym takie!:)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie są piękne, najbardziej mi się spodobały druga i trzecia z wyjściowych;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane wszystkie. Najbardziej podoba mi się czarna z koronką, biało-czarna i cała czarna. Ciekawa jest też ta w paski druga od góry. A co ja zrobiłam dla siebie wczoraj? Rozchorowałam się:(.

    OdpowiedzUsuń
  41. Te w paseczki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  42. małe czarne wygrywają, szkoda tylko, że dziś faceci tak rzadko zapraszają do restauracji :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienki świetne , niektóre stylizacje widziałam u Honoraty Skarbek :)
    Obserwuję ,mam nadzieję,że będzie ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie , kikawww.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Małe czarne zawsze podbijają moje serce.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  45. powinnyśmy robić coś dla siebie nie tylko od świeta jakim jest dzien kobiet ;)
    ładne sukienki
    obserwuje ;)

    http://chudszashirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Najpiękniejsze są małe czarne, każda kobieta powinna mieć w swojej szafie chociażby jedną :D
    www.hihilandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne propozycje :) a Ty jak spędziłaś 8 marca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w pracy :D A po pracy chłopak wręczył mi bukiet 11 róż!

      Usuń
  49. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć Patrycja, mam do Ciebie pytanie. Zamówiłam sobie ze strony dresslink kilka rzeczy zachęcona Twoim postem. Chciałabym Ci się zapytać ile czasu w statusie mojego zamówienia może być processing, jest on już tam dość długo i już mam pewne obawy. Z góry dziękuję za odpowiedź .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile mniej więcej to już tak trwa? Moja zalegała w jakiś Chińskich miejscowościach dość długo. Ogólnie doszła mi tak w dwa i pół tygodnia. Wszystko odpowiednio wypełniłaś przy zamówieniu?

      Usuń
  51. Ta z białą spódnicą jest najlepsza ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  52. ta czerwona odważna ;) ale wszystkie są śliczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie mają "coś" w sobie, ale ja wybrałabym dla siebie czarną asymetryczną z białym paskiem na dole :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobrze czasem zrobić coś dla siebie :)
    Ładne sukienki, w kilka poklikałam :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Woow these things are amaizing!!! I love them all..I clicked on the links even if I don't understand the post...Anyway I would be very thankful if you click on links in my last post,thank you so much if you do that! :*
    New post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne sukienki pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładne rzeczy :) Poklikałam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. małe czarne zawsze w modzie:D

    OdpowiedzUsuń
  59. Boże te sukienki są mega mega <3 Dokładnie w moim guście , a w kilku się chyba zakochałam :) Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać ,żebym mogła się odwdzięczyć :)Pozdrawiam
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Poklikałam i w tym poście :D ja potrzebuję tutaj: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    a z tą obserwacją wspólną to jest tak, że ja już daaaawno zaobserwowałam Cię jako "Czarna Kawa",ale Ty mi napisałaś że tej obserwacji nie widzisz :( dla upewnienia się sprawdziłam jeszcze raz czy mam Cię w obserwowanych no i mam :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Super blog :) Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkie cudowne, choć mi najbardziej przypadła do gustu ta: http://pl.dresslink.com/womens-hollow-out-design-sweet-chiffon-novelty-dress-p-11324.html
    Dziękuję za Twój krzepiący komentarz na moim blogu, miło było mi go przeczytać. Ty też się trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ostatnia sukienka jest cudowna, bialy kolor swietnie podkresla opalenizne. Obzerwuje z checia Twoj blog Kochana.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna ta czarna sukienka;) kliknięte;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Bardzo mi to pomoże ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Szósta sukienka jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta na cienkich ramiączkach z Dresslink mnie powaliła, jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  67. Chyba tylko ja nie odchodzę takich dni... pierwsza sukienka jak dla mnie najlepsza :)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)