wtorek, 8 grudnia 2015

Sweterek z Króliczkiem



Witam Kochani ! 
Na samym początku chciałabym Wam podziękować za 60 obserwacji oraz 50 komentarzy pod moim ostatnim postem ! Jestem zachwycona i szczęśliwa. :D Ogromnie dziękuję za to , że jesteście i do mnie zaglądacie :* 

Dziś delikatna codzienna stylizacja. Ciepły sweterek w zestawieniu z szarymi legginsami i butami emu. Buty choć posiadam tą najzwyklejszą wersję , są bardzo ciepłe i wygodne :) 
Jako wypełnienie stylizacji i nieodłączny dodatek o tej porze - biała kurtka ! 
Co sądzicie o całości ? 

Zdjęcia do postu powstawały w dniu mikołajek podczas spaceru z moim chłopakiem  :D     Dopisywała nam piękna pogoda , jakiej mi już brakowało. Szarość za oknem męczy. 
Mój Misiak jest autorem zdjęć, musicie mu wybaczyć , że na niektórych uciął mi buty :D
Ale jak nie wybaczyć komuś kto zrobił mi tak słodki prezent ? 



Kurtka - Madonna.
Legginsy - Bershka,
Sweterek- Heart & Soul,







































Zapraszam na następny post ! (12,12,15r)  A w nim ?
* zimowe Must Have, oraz świątecznie inspiracje dla domu i wypieków świątecznych :) 

60 komentarzy:

  1. Uroczy sweterek! Idealny na ten zimowy okres. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki króliczek :) i mega stylizacja.:)
    Kochana zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo ładny :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, a torebka skradła moje serce <3
    buziaki!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek mi się spodobał. Sama kupiłam sobie ostatnio kilka, żeby mieć coś na zimne, leniwe poranki.

    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjecia i slodki sweterek :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny ten sweterek z królikiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny outfit ;) taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the outfit! You look pretty:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimowo/świątecznie :-*
    Super opcja W następnym odcinku :-P
    Czekam na post :-*
    Pozdrawiam coeplutko
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te bluzy/koszulki na końcu :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek :P Uwielbiam motywy z króliczkami, bo sama mam królika i je uwielbiam ;)
    Zapraszam do mnie ! :) Klik
    może obs za obs ? jeśli tak to zacznij a ja się zrewanżuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aww lovely and cozy outfit, i love your sweater <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy sweterek, ale rozbroiły mnie te bluzy na końcu! Jesteście uroczy <3
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek jest przeuroczy. :)
    I faktycznie, świetny prezent.

    Pozdrawiam,
    Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty supiii :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja:) obserwuję twój blog i liczę że też go odwiedzisz;) pozdrawiam;) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sweterek i buty też mi się podobają! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytałaś o wzajemną obserwację. Ja już obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny sweterek.:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastycznie wyglądasz. Cudowny masz sweterek
    Polubiony masz funpege, liczę na rewanż :)
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, delikatna, jesienno-zimowa, a sweterek z króliczkiem mega słodziak! I bluzy cudowne :) Świetnie to razem wygląda.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Buziaki :* www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie :) obserwuję :) odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna notka <3 Obserwuję <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię sweterki czy bluzki w różne wzorki, obecnie mam na sobie leniwca :D i nie, nie uważam żeby było to dziecinne ;))
    Myśle o takich butkach emu jak u cb na zdjęciach ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek jest przeuroczy:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluzy na końcu MAGIA! Fajnie, że noisz emu <3 niby takie buciory... a ja je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki sweterek. Świetne zdjęcia i w fajnym miejscu. Kurtka mi się spodobała. Obserwujemy?
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki ładny sweterek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś o obserwacje. Ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana dzięki za propozycję, ja już obserwuję i czekam na rewanżyk :*

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie podobaja mi się takie leginsy. Szukałam wszędzie, ale jakoś się nie doszukałam :(

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uau you look so good! I'm following your blog please consider following me back ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek jest przeuroczy tylko czemu masz gołą szyję i nie zalozylas choćby apaszki? :-).
    Pytalas o wzajemna obserwacje-ok czemu nie :-).

    OdpowiedzUsuń
  39. dla mnie nie bardzo za stara jestem na takie wzorki;p

    OdpowiedzUsuń
  40. haha chlopacy zawsze maja problem z kadrem jezeli chodzi o zdjecia, moj ma to samo :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  41. :-) ja również obserwuję Ciebie jako numer 68-profil w obserwatorach bez zdjęcia-jako gosiaimariusz1977 dodatkowo wrzuciłam Ciebie do obserwowanych na g+

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie sweterki. Gratuluje obserwatorów. Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy? ;)
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne kolory :OOOO więcej postów w sweterkach ! :O

    OdpowiedzUsuń
  45. very cute bunny sweater! love it!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. I’m hosting great glasses giveaway here check it out!

    P.P.S. you look so adorable! would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten sweter jest przeuroczy, muszę sobie taki sprawić teraz na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  47. Najbardziej podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)