czwartek, 17 grudnia 2015

Christmas designs


Hej !
Dziś będzie trochę świątecznej elegancji :) Oprócz zestawień,  zrobiłam mały eksperyment z makijażem. Jeśli ktoś śledził moje wcześniejsze posty na pewno już wie, że mój make-up był ograniczony do tuszu i pomadki :) Pierwszy raz użyłam cienia do powiek jasny beż oraz trochę czerni. Efekt mnie mile zaskoczył i pozwolił nadal zachować  moją ulubioną naturalność. 

Niestety przez okropny wiatr i deszcz nie mogłam zaprezentować jednego z moich zestawień na dworze :(
Zrobiłam je w domu, a co za tym idzie- trochę gorsza jakość zdjęć. Myślę jednak, że stylizacje przypadną Wam do gustu :* 
Post jest dość długi a więc zapraszam do czytania kochani :* 
Miłego wieczorku ! 


1. Klasyczna elegancja 

Sukienka wieczorowa musi być elegancka, podkreślać figurę, ukazywać to co mamy w sobie najpiękniejsze.  Do takiej sukienki najlepsze będą buty na szpilkach lub grubym wysokim obcasie.

Urzekły mnie delikatne odcienie, dlatego moja sukienka ma pastelowy kolor różu. Posiada delikatne wzorki co dodaje  jej elegancji oraz klasyczny krój. Dobrałam do niej żakiet aby przy wigilijnym style pokazywać jak najmniej ciała i beżowe obcasy :) 



















2. Elegancja z nutką wygody 


Jest to propozycja dla osób, którym znudził się już zwykły elegancki styl. Chce do tego wnieść kawałek siebie i wreszcie poczuć się na luzie. 

Ja dobrałam czerwony sweterek i biała koszula jako elegancki dodatek oraz zwykłe jasne jeansy. 

Osobiście w tym roku wybieram na święta tą wygodniejszą wersję :) 












3.Zaczerpnięte inspiracje ! 



4. Świąteczna  fryzura 

Bardzo spodobała mi się fryzura oraz proste jej wykonanie  :) 





To już koniec! Widzimy się w następnym poście i komentarzach :*

Co w następnym poście?
- stylizacje na sylwestra
- sylwestrowa fryzura
- inspiracje i przepisy na smaczne przekąski dla gości 
Serdecznie zapraszam !






98 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka i buty:) Make up tez na plus, ale jakoś brakuje mi podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja właśnie nie używam :D Wiem rzadkość :D

      Usuń
  2. Zdecydowanie lepsza stylizacja bez żakietu. A sukienkę masz świetną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta biała sukieneczka :) podobaja mi sie twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą stylizacją totalnie mnie zauroczyłaś. Pięknie i dziewczęco. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest naprawdę śliczna, zgadzam się z innymi :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba wariant pierwszy z żakietem. Co do wariantu drugiego-ciut zbyt swobodny dla mnie; ja zdecyduję się na skórzane spodnie i błyszczącą bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nr 1 rewelacja ! Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post, a ta stylizacja 2 najfajniejsza :) http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacja! Nr. 1 mega! *.* Sukienka! <3

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sukienka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta biała sukienka ^_^
    Czekam na następny post z kreacją i fryzurą na sylwestra ;P
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty ! <3 <3

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka z pierwszego zestawu rewelacyjnie się prezentuje bez marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukienka bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza sukienka ma bardzo ciekawą strukturę i wzorki :) Bardzo mi się podoba :) A do tego ten kolorek- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o wspólną obserwację :) Ja już obserwuję :)

      Usuń
  16. A mi się właśnie bardzo podoba ten żakiet, myślę że fajnie dopełnia całość :) I fryzurka też mnie zainspirowała, wydaje się całkiem łatwa, chyba spróbuję !

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasuje ci ta sukienka!:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tych kolorach i tym modelu sukienki- rozkloszowane dodają wdzięku i dziewczęcości- super !
    Sama uwielbiam nosić takie modele :)
    Fajnie, że poeksperymentowalaś z cieniami do powiek- wyszlo świetnie ! też muszę w koncu się przekonać, bo tak coś nie do konca potrafię robić nimi makijaż :P hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy zestaw ładny, choc za lekki jak dla mnie na obecną pogodę. Sama nie wiem czemu, ale jesienią i zimą wybieram raczej ciemniejsze kolory. Makijaż bardzo ładny, naturalny.
    Drugi zestaw to dla mnie raczej na sportowo z nutą elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka bardzo Ci pasuje :) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahh sukienka idealnie podkreśla twoją delikatną urodę! Jest śliczna :)
    Nie mogę się doczekać następnego wpisu!
    Pozdrawiam cieplutko (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię taki fason sukienek :)
    A marynarka ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestawy! Sukienka wygląda przepięknie ^^
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wygląda ta pierwsza stylizacja, druga też niczego sobie :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Proponowałaś obserwację - ja już zaobserwowałam!
    Pozdrawiam
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od obserwowałam i zaobserwowałam jeszcze raz, nie wiem czemu tak się dzieje, ja mam na publicznym i powinnam być widoczna ehh jeśli się nie pokazuje to trudno, będziesz mnie widzieć jedynie pod postami, bo nie zamierzam się szybko stąd zabierać!
      Pozdrawiam ciepło (:
      calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

      Usuń
  27. ślicznie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy post :) śliczne zdjęcia! Śliczna sukienka ^^

    Zapraszam do siebie :)
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i super stylizacja :)
    Wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij na pewno się odwdzięczę. A jak zaobserwujesz to daj znać u mnie na blogu
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba ;) Śliczna, delikatna sukienka i genialna marynarka.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. moim zdaniem ta sukienka i kolorystyka jest za jasna na zimowe dni

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy post ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Boska sukienka i ten czerwony sweterek z białą koszulą <3 Meega :)
    Obserwuję :*
    Pozdrowionka c:
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio pogoda nikomu nie sprzyja, chyba, że ktoś lubi deszcz :D
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ten pudrowy żakiecik chętnie bym Ci ukradła:D pięknie wyglądasz! :*
    buziaki!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka mnie kompletnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kolor żakietu:)

    http://aslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna sukienka i żakiecik, ale popieram Joanna troche za jasna na takie dni, ale ogólnie fajnie ;)

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/?m=1



    OdpowiedzUsuń
  40. fajna sukienka :) zapraszam serdecznie na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post :) Może wspólna obs ? Jeśli tak zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :) Może wspólna obs ? Jeśli tak zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Drugi zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :) Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna sukienka! Druga stylizacja też mi się bardzo spodobała :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka w bardzo delikatnej kolorystyce i na pewno pięknie będzie się prezentować wiosną. :) Osobiście zimą decyduję się na nieco inną kolorystykę.
    Z kolei punkt 3. bardzo udany :)
    Zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. klasyczna kreacja super :) ale według mnie lepiej bez marynarki :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacje fajne, ale ja bym się bała w czasie Świąt nosić pastelowe kolory. Co kto lubi ;)

    COCOCHINES BLOG-nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia :) Cudowna marynarka!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, to zacznij i daj znać u mnie na blogu
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zapewne wybiorę elegancką wersje :D. Ciekawe propozycje :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. what a lovely post my dear
    amazing look, so inspiring
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny kolor marynarki z pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo się cieszę, że mój poprzedni komentarz cię ucieszył :) Jeśli chodzi o obserwację to cię obserwuję i nie wiem czy się nie załadowało czy jak, ale mam cię w obserwatorach swoich i spróbuję jeszcze raz! :*
    Pozdrowionka :)
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniale wyglądasz, fantastyczna stylizacja
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście
    Może obserwujemy?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne stylizacje <3
    Ja ubiorę się pewnie bardziej elegancko ale raczej nie w sukienkę, muszę pomyśleć :p
    Świetny make-up ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Sukienka z pierwszego zestawu jest śliczna i pięknie na Tobie leży. I jeszcze te buciki - cudoo <3
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczna sukienka ♥♥♥

    blonddreamer.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

  57. Wonderful and perfect! I follow you blog #90, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna sukienka :) make up mega :D
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super stylizacje , ślicznie wychodzisz na zdjęciach :**
    Zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne stylizacje, a ta sukienka jest śliczna:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta delikatna, różowa sukienka podbiła moje serce! Jest piękna <3
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście obserwuję ten świetny blog !!

    OdpowiedzUsuń
  63. obie stylizacje mi się podobają, choć druga jest jakoś bliższa mojemu stylowi :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pierwsza stylizacja extra :))
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1 stylizacja rewelacyjna - piękny makijaż <3 ja cie zapraszam do mnie. Mam nadzieje że zostaniesz na dłużej i pomożesz mi zdobyć 300 osób <3
    Pozdrawiam
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeju pierwsza stylówka odpowiada mi najlepiej haha, jest śliczna!


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajne stylówy :)
    Zapraszam do siebie ;) ----> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  68. Ładna sukienka :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz, też stawiam na elegancję ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  70. mam podobną sukienkę tylko że w kolorze niebieskim, ale nie wiem czy wystąpić w niej na światach

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne! A fryzura jest faktycznie cudowna :) Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Na początku myślałam że sukienka jest cała biała... No to się pomyliłam, bardzo ładne ma kolory.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. ale super stylówki! Ta sukienka prześliczna. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapraszam na nowy rozdział ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Pierwsza stylizacja bardzo elegancka - lubie to!
    Zapraszam http://lovewhitehair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Super widać że to twoja pasja :) tylko pracuj nad jednolitym tłem i detalami bo to one przyciągają figurę .
    Zapraszam do mnie : http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Szczęśliwego Nowego Roku! Zapraszamy do nas! :) www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ładna sukienka, a buty idealnie do niej pasują :) Super!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Pierwsza biała sukienka śliczna, żakiet też, ale niedobrze układa się na rękawach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)