niedziela, 29 listopada 2015

LBA - Liebster Blog Award


Witam Was ! 
Dziś post trochę o mnie z racji tego , że zostałam wytypowana do odpowiedzi na kilka pytań. Nigdy nie opowiadałam o sobie publicznie. Pytania otrzymałam kilka dni temu, jednak praca, treningi i szkoła nie pozwoliły mi na nie tak szybko odpowiedzieć. A więc zabieram się do tego teraz popijając gorącą czekoladę i siedząc pod ciepłym kocykiem :)  
A Wam jak mijają dni? Żyjecie już  przedświąteczną atmosferą? 


1.DLACZEGO PROWADZĘ BLOGA?

Zainspirowały mnie do tego pewne dwie blogerki. Często wchodziłam oglądać ich zestawienia, z czasem zaczęła pojawiać się myśl "mogłabym i ja spróbować". Długo nad tym myślałam. Jestem teraz na etapie dużych zmian w swoim życiu. Podejmuje teraz dużo wyzwań ,blog jest jednym z nich. Odnajduje na nim wytchnienie od codzienności oraz nabywam tu poczucia większej pewności siebie. Może akurat komuś z Was, spodoba się to co tworze, może kogoś z Was ,też tak zainspiruję do działania, jak ja dzięki innym osobą.

2. JAKIE JEST TWOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE ?

Moje marzenie-to najważniejsze jest bardzo nikłe do spełnienia. Chciałabym aby ze świata znikły wszystkie używki. Od papierosów czy alkoholu po różne inne. Dla tego , że wiele młodych ludzi czy dzieci przez to cierpi. Przepełnione domy dziecka, coraz bardziej wszystkim spotykana patologia w domach czy przemoc na najbliższych. To wszystko powoduje u mnie poczucie odrazy a nawet nienawiść do osób, które w jakiś sposób tego nadużywają. 

3. KIM CHCIAŁAŚ BYĆ BĘDĄC DZIECKIEM ?

Na początku chciałam być księżniczką :D Potem zmieniło mi się na nauczycielkę. Często bawiłam się w szkołę, prowadząc lekcję. Posiadałam nawet dziennik lekcyjny :D  Jednak minęłam się z tym wszystkim całkiem i dziś jestem " kucharzem" :) 

4. CO CENISZ NAJBARDZIEJ U INNYCH OSÓB ?

Na pierwszym miejscu są to uczucia np wrażliwość. Twierdze , że teraz mało ludzi posiada uczucia wyższe. Dominuję raczej obojętność oraz wszech obecny motyw człowieka silnego. Na drugim miejscu jest to odpowiedzialność- za innych ludzi oraz za czyny. Ostatnimi są odwaga i szczerość - ale nie taka jaką otrzymujemy w opiniach od innych na nasz temat . Tylko taką gdzie możemy swobodnie porozmawiać z tą osobą , nie bojąc się, że jutro będzie wiedzieć to większe grono ludzi lub zostanie to wykorzystane przeciwko nam :) 

5.JAKIE SĄ TWOJE ŻYCIOWE WARTOŚCI ?


Moją największą wartością życiową jest miłość. Ta łącząca dwojga obcych sobie ludzi. Często ona łamie serce, ale jeśli się jednak uda i znajdzie tą miłość swojego życia, to nie ma nic piękniejszego. Wtedy życie zamienia się w bajkę i to się dla mnie liczy najbardziej. Bo z życia trzeba korzystać i wyciągać jak najwięcej przyjemności. Poza tą miłością ważna jest przyjaźń, ta szczera, prawdziwa. Bo dobrze jest mieć przyjaciółkę, na której zawsze można polegać. Te dwie rzeczy są dla mnie najważniejsze w życiu.

6. NAJLEPSZA KSIĄŻKA JAKĄ CZYTAŁAŚ? DLACZEGO?

Jestem Bookaholic :D Pochłaniam książki. Przeczytałam już ich chyba z setki ! To jest jedyny temat na który mogę gadać godzinami , przytaczając cytaty :D Czytam najwięcej z filozofii i psychologii. Potem są biografie osób po przejściach oraz książki  Fantasy :) Przykro mi ale nie wytypuje Wam najlepszej, gdyż każda przeczytana zabiera mnie na dłuższy czas do swojego świata. Każda z nich jest wyjątkowa. Może najlepsza z ostatnich kilku miesięcy ? Cała seria " 50 odcieni " :) 
Dlaczego? Pokazuje ona zmianę człowieka poprzez miłość. Jest  o trudnych wyborach życiowych , zmiany całkiem swoich poglądów. Mimo wysokiej krytyki , El.James napisała piękną trylogię. 





7. DWIE PIOSENKI NAJBARDZIEJ OPISUJĄCE TWÓJ GUST MUZYCZNY

Od dziecka słuchałam rapu i hip-hopu. Wychowałam się na Peji , Paktofonice czy OSTR . Dziś to już raczej klasyki tych gatunków, nie przez wszystkich lubiani. Nie powiem zmienili mi się ulubieni autorzy utworów. Nigdy nie byłam żadnym JP czy inaczej nazywanym fanem rapu. Słuchałam go z czystej pasji oraz przekazu zawartego w niektórych dobrych tekstach :) Teraz mój gust nie ogranicza się tylko do tego gatunku. Chłopak pokazał mi swoją pasję do muzyki elektronicznej. Lubię  często posłuchać zwłaszcza podczas biegania czy treningów. Na mojej playliście dominuje gatunek  Trance.








8. CO LUBISZ ROBIĆ W WOLNYCH CHWILACH ?

Niesetny mało mam wolnego czasu :( Bardzo dużo zajmuje mi praca oraz szkoła. Po pracy są treningi, sprzątanie domu oraz inne obowiązki. Gdy jednak znajdę wolny czas uwielbiam po prostu zrobić sobie pauzę , usiąść z słuchawkami na uszach i poczytać książkę przy kawie :D Spotykam się z chłopakiem. Pisze posty na blogu i prezentuje swoje stylizację.

9. CZEGO NIE POTRAFISZ SOBIE ODMÓWIĆ ?

Pierwszą rzeczą bez której nie mogę prawie że funkcjonować to są treningi :D Dzień bez jest stracony i niekompletny. Poświęcam na to chociaż 45 min dziennie.
Drugą rzeczą bez której nie mogę się obejść to słodycze :D Jem je z umiarem i uważam by się nie zagalopować. Jednak całkowicie nie mogę ich sobie odmówić :(









11 ULUBIONE BAJKI Z DZIECIŃSTWA ?

Były to wszystkie animowane barbie, Auta , Piorun oraz Shrek :)

11. CZY JESTEŚ ZADOWOLONA Z PROWADZENIA BLOGA ?

Tak, tak, tak !! Podjęcie się prowadzenia jego, było jednym z moich pozytywnych wyborów w życiu. Każdy przybywający czytelnik czy pozytywny komentarz napawa mnie wielką radością , utwierdza w przekonaniu , że jestem dobra w tym co robię  ! :*




Dziękuję za przeczytanie. Teraz możecie wyciągać wnioski na temat mojej osoby :) Jeśli ktoś z Was chciałby na takie pytania odpowiedzieć na swoim blogu, można dać  znać w komentarzu.  Zapraszam do obserwowania mojego bloga oraz do polubienia mojego fanpage w chodząc w pasek boczny bloga :)
Miłego dnia :*





36 komentarzy:

  1. Polecę Ci książke "Lawendowy pokój" Niny George- świetna książka o miłości :)
    zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproponowałaś wspólna obserwacje :) ja juz Ciebie dodałam :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) Jeśli lubisz fantazy i miłość w jednym to muszę polecić ci sagę "Wodospady Cienia" ♥ Pierwsza część nosi tytuł "Urodzona o północy" Książki są genialne i wciągają jak żadne inne :*
    Po za tym bardzo spodobał mi się cytat na stronie. Zostaję na dłużej :*

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproponowałas wsp. obs ja już :D
    Pytałaś też skąd te obrazki - ze strony we heart it http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne marzenie, bez używek świat byłby o wiele lepszy :) Oby się spełniło!!
    Ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog i zapraszam do siebie!
    http://m-artynablogg.blogspot.com/
    zaobserwowalam licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i blog również! Ja już obserwuję. http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww congratulations on winning <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz o tym co lubisz robić - fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałam być nauczycielką będąc dzieckiem :D Podoba mi się odp na 2 pytanie.
    Całkiem mnie zaskoczyła ;) Też lubię powbeats, euforię uwielbiam <3
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. witamy w gronie blogerów!! <3 kochana ja juz obserwuję :* czekam na rewanż i mam bardzo ważna prośbę! http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html klikniesz? brakuje mi az 20 wejść :( z góry dziekuje *:"

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. Nie każdy lubi mówić o sobie,ale dałaś super odpowiedzi.
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny odpowiedzi, tez jestem książkocholiczką chociaż chyba mamy trochę inny gust, bo mnie trylogia Grey'a nudziła na smierc ;p/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto Cię zainspirował do bloga? :) Uwielbiam tę piosenkę Lost Freequencies :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, super odpowiedzi ;)
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sięgnęłabym po jakąś dobrą książkę ;)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałam być nauczycielką w dzieciństwie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie życzę Ci więcej czasu dla siebie ;)


    http://bajeerancko.blogspot.com/ - Zapraszam na KONKURS i zachęcam do obserwacji ;)
    Zapraszam też na kanał na yt https://www.youtube.com/channel/UCEOjrV68FaP0jfv1hoBMaCw

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny blog!. Ja również pochłaniam książki,i również mogłabym gadać o nich godzinami mam nadzieję, że kiedyś będę mogła porozmawiać z tobą o nich i wymienić się jakimiś ciekawymi tytułami. Uwielbiam Sparks'a Moją faworytką mimo wszystko jest Roberts Nora. Ostatnio przeczytałam Trylogię Crossa, Facet na telefon, Kusiciel również świetne polecam, aktualnie pożeram Miasto Lodów.

    OdpowiedzUsuń
  21. cute post :)

    http://donnaoctober.blogspot.mk/

    https://www.instagram.com/donnaoctober/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post!
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię tego typu posty, bo można wiele dowiedzieć się o blogerce;-) Co do Twojego marzenia - neistety spełnienie jego jest naprawdę nikłe.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Sparksa, jeden z moich ulubionych autorów :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne :) dzięki za poklikanie u mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowe kochana ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, ja juz obserwuje:) liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hejka, świetne odpowiedzi, wyglądasz na mega pozytywną osobę, na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam :
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne masz marzenie niestety faktycznie małe jest prawdopodobieństwo jego spełnienia . Z Twoich odpowiedzi wnioskuje, że jestes bardzo wartościowym człowiekiem jakich teraz mało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. książka hopless naprawdę super! ryczałam jak bóbr! Świetny post, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)