czwartek, 5 listopada 2015

Grey & Black


Hejka!
Jak Wam się zaczął listopad?  Mi jeszcze na początku pogoda dopisała i pozwoliła się rozebrać. Teraz już niestety takie wyjście równało by się szczękaniem zębami :D 
Do tej stylizacji użyłam krótkiej ołówkowej spódnicy i ciepłego sweterka w panterkę.  
Okrycie wierzchnie to zwykła skórzana kurteczka a do tego komin.
Myślę, że całość prezentuje się dość elegancko z lekkim zachowaniem wygody.
Spacer na 10 cm obcasach był dla mnie dość męczący, zwłaszcza gdy cały czas chodzę w butach na płaskim. Postanowiłam   jednak to trochę zmienić , od czasu do czasu pozwolić sobie na obcas :) 
Jak Wam się podoba? 
Miłego popołudnia i widzimy się w komentarzach ! :* 





Sweterek- FISHBONE
Spódnica- H&M



















5 komentarzy:

  1. Ale botki cudne ^^
    Wielbie ;o
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetnie się prezentuje, ale najbardziej wpadł mi w oko sweterek w panterkę. Jestem panterkolubem. :D
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)