środa, 21 października 2015

Post gościnny Marty !

Hej, 
Jestem Marta i od kwietnia 2014 roku jestem autorką bloga http://the-blaack.blogspot.com/. 
Dzsiaj chciałabym Wam trochę o sobie opowiedzieć i zaprosić do mojego świata. 

Pierwszą rzeczą na której skupia się mój blog są podróże. Uwielbiam jeździć po Polsce i odkrywać nowe miejsca. Uważam, że jest u nas wiele ciekawych i pięknych widoków. We wakacje praktycznie wcale nie ma mnie w domu i żyję na walizkach. Wtedy na blogu możecie zobaczyć wiele wpisów, gdzie w sposób mam nadzieje ciekawy staram się Was zachęcić do podróży po Polsce a nie za granicę ;). 





Kolejną z moich pasji są ubrania. Nie mówię, że moda bo uważam że na tym się nie znam. Po prostu uwielbiam się przebierać, zmieniać, odkrywać swój styl. I cieszy mnie każda pozytywna opinia na temat mojego wyglądu. Pewnie dlatego codziennie rano robię sobie zdjęcie w lustrze! :) 



Ostatnią rzeczą na której się skupiam jest muzyka. Jestem fanką starego polskiego rocka i próbuje pokazać ludziom, że stare nie znaczy gorsze. Często wybieram się na koncerty i staram się je recenzować. Można u mnie zobaczyć Dżem, Happysad jak i Acid Drinkers i Behemoth ;) 




Jeśli interesuje Was taka tematyka, zapraszam do mnie. Może coś Was zaciekawi i zostaniecie na dłużej. 
A przy okazji chciałam bardzo podziękować Patrycji za możliwość napisania do Was! :) 








2 komentarze:

  1. Powiem tak: szukam blogów modowo turystycznych i Twój opis brzmiał w pierwszej chwili zachęcająco; spodobały mi się dwa pierwsze zdjęcia. Niestety, podany przez Ciebie adres nie jest linkiem do Twojego bloga-a szkoda bo przenosiłby wtedy automatycznie; skopiować podanego przez Ciebie adresu nie da się-cóż, mimo początkowych chęci poddałam się czując zniechęcenie wobec tych trudności-szkoda-bo blog zapowiada się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) To jest blog dziewczyny pod adresem http://the-blaack.blogspot.com . Nie wiem dlaczego nie powiodło Ci się kopiowanie jej linku :)

      Usuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)