niedziela, 11 października 2015

Black Look & Teddy Bear

Cześć Wszystkim :-)

Dzisiejszy dzień nie należał do najcieplejszych ale 10-cio minutowa sesja przed domem nie zaszkodziła mojemu zdrowiu :D
Na sobie mam czarną spódniczkę szytą na zamówienie u krawcowej, ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć idealnej długości, pomyślałam że skorzystam z jej pomocy aby uzyskać oczekiwany efekt :) Do tego dobrałam lekki biały t-shirt z motywem panterki oraz czarną ramoneskę alby podkreślić typowo dziewczęcy look. Buty oczywiście pod kolor bluzeczki :) 

Co u mnie? 
Dużo dużo pracy :)  Dojazdy.. kursy...nauka... Najchętniej przespałabym cały dzień ale przecież obiecałam Wam nowy post :) Więc oto i on. Jak możecie zauważyć na zdjęciach nie jestem sama :D  towarzyszy mi ogromny Miś! :D  Niesamowity prezent od mojego drugiego Misia ^^ Nie ukrywam że moje zaskoczenie było dużo większe od tego właśnie rocznicowego/urodzinowego  prezentu :D Spędziliśmy  z chłopakiem ostatnio miłe popołudnie w pizzerii jedząc ogromną pizze i świętując naszą rocznicę związku.   Miłego oglądania !!! Buziaki :***




Kurteczka- PIMKIE
Buty-ELILU
Biżuteria- PIĘKNA BIŻUTERIA































5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się! Sprzedasz ? :D

      Usuń
    2. Niestety nie :D Wszystkie oferty jakie mam do sprzedaży można zobaczyć w "wyprzedaży szafy" na blogu :)

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)