piątek, 4 września 2015

Dres NIKE

Dziś post w luźnym sportowym klimacie. Od dawna miałam ochotę kupić sobie  komplet dresowy, by zakładać do szkoły, pracy czy na wypad ze znajomymi. Lubię czuć się wygodnie i pewnie. A która z nas nie lubi ? :D  Dres składa się z białej bluzy i szarych spodni. Dopasowałam do tego białe Slip-ony i różową materiałową torebkę. Do tej pory nie zamawiałam niczego ze stronek na Facebooku, ponieważ nie darzyłam ich zaufaniem. Odważyłam się  i muszę Wam przyznać , że jestem bardzo zadowolona. Paczka doszła szybko a kontakt był miły i stały.  Mile zaskoczona , polecę stronkę a raczej grupę utworzoną przez osobę prywatną z jakiej zamawiałam, jest też wiele innych ciekawych ofert na które może się skuszę. Ciuchy wystawiane tam, są nowe.
A co wy sądzicie na temat dresu ? :)

Miłego dnia Kochane :* 

Dresowy Komplet - KIK


























3 komentarze:

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)