sobota, 29 sierpnia 2015

Ogrodniczki


Witajcie! :) Lato się kończy, więc pomyślałam że wykorzystam okazję i wskoczę w letni outfit, zanim zrobi się naprawdę zimno! To, co chciałam wam pokazać to moje długo wyczekiwane ogrodniczki, co prawda nie zdążyłam się nimi nacieszyć tego lata ale na pewno się z nimi nie rozstanę :)  Dobrałam do nich biały, zwykły t-shirt i wygodne trampki. Myślę że całość komponuje się całkiem nieźle a Wy co sądzicie? :)  piszcie w komentarzach. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego oglądania , buziaki :****




Zapraszam do obserwowania bloga ! :) 























4 komentarze:

  1. skąd ogrodniczki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To, jak będziemy wyglądać ze sztucznymi włosami, zależy od osoby je doczepiającej. Niektórym kobietom wręcz zależy na przerysowanym wyglądzie, inne pragną efektu jak najbardziej naturalnego, bo przecież o to chodzi.

    jaki miałaś zamiar doczepiając swoje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to zobaczyć na postach gdzie nie doczepiłam włosów :)

      Usuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)