poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Floral dress

Cześć! Pogoda zrobiła mi niezły numer :( zrobiło się upalnie i słonecznie wtedy, gdy ja  zaczęłam pracę. Urlop wzięłam specjalnie aby poleniuchować na dworze, pojechać gdzieś nad jeziorko. Dostałam pogodę zmienną z przewagą deszczowych dni. A teraz co ? Upały po 38 stopni, a ja na kuchni w uniformie, przy kuchenkach :D Fakt faktem na brak ciepła i atrakcji w czasie pracy  nie mogę narzekać. Bo mam saunę w kuchni, jezioro na zmywaku po weselu :D 

Sukienkę zdobyłam na miejskim targu. Była zakopana w jednym z koszy. Spodobał mi się jej zwiewny materiał i lekkość oraz wzór w delikatne kwiaty. Dodałam do niej zielony pasek . A jak podoba się Wam ? 

Miłego dnia! :* 



















Jeśli spodobał Ci się blog - ZAOBSERWUJ ! 


3 komentarze:

  1. trochę za ciężkie buty do tej stylizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest faktycznie zwiewna, ale ładna.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za wejścię oraz za każdy Komentarz !

Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go, jeśli spodoba mi się Twój, również zaobserwuję . ;)